Zrovna jsem se kroutila do rytmu písničky, co hrála v rádiu, když se za mnou ozvala ránu.
Nevěnovala jsem tomu pozornost, protože hluk byl na denním pořádku a vzala si sklenici vody.
,,ještě nedávno ses takhle kroutila na mně" uslyšela jsem za sebou jeho hlas.
Malém jsem se vodou zadusila, jak ve mně hrklo. Nečekala jsem je tak brzy. Nečekala jsem, že vážně přivedou Lokiho.
Celé dva měsíce byl vězněn na Ásgardu. Myslela jsem, že jeho 'výlet' Odin zamítne.
Odložila jsem sklenici a pomalu se otočila. On to řekl před svým otcem?!
Loki byl rozhodně lidštější než Thor, jen v jiném slovasmyslu. Thor se choval jako Bůh, nezabíjel a mluvil vznešeně. Loki byl jeho pravý opak.
Poprvé Zemi navštívil před rokem. Tehdy jsem ho i potkala. Ještě nebyl tak zkažený.
Jednu zimu začal být zlý, z ničeho nic, a tak jsme začali zjišťovat proč. Bylo to kvůli chladu a jeho původu.
Řekl mi, že není pravý syn Odina, ale Mrazivého obra.
Zima mu zatemňovala mozek, proto byl zlý. Přišli jsme na to prakticky rychle.
Díky tomu jsme spolu trávili hodně času a tak nějak se stalo, že to bylo více než jen přátelství, či pracovní vztah.
Pak ale zabil osmdesát lidí, což jsem nemohla jen tak překousnout a tak to skončilo.
Stále jsem nepřišla na důvod, proč zabil tolik nevinných lidí. Nebyl v zimě, nikdo ho neovlivnil...
,,Odine" potřásla jsem si s ním rukou na pozdrav. Nebylo to poprvé, co jsme se viděli.
I když byl Bůh Bohů, nebo jak mu to ostatní říkali, tak jsem ho brala jako normálního člověka.
V tomhle případě to byl muž, se kterým jsem hodlala obchodovat. S Teseraktem.
,,Loki" kývla jsem na něj, ale hned od něj odtrhla pohled. Zase měl na tváři ten svůj úšklebek.
Ještě před půl rokem to bylo to nejhezčí, co jsem kdy viděla. Teď mi to přišlo nechutné.
Zabil tolik lidí a ani neměl výčitky svědomí. Dokonce se i šklebil!
Celého jsem si ho prohlédla. Měl na sobě svůj kostým jako na karneval a na rukou měl pouta.
,,tak proč jste nás sem zavolala, Stefany? A proč u toho musí být můj syn?" přistihla jsem Lokiho, jak protočil očima.
,,nejsem. Tvůj. Syn" zavrčel na něj a dal důraz na každé své slovo, až mi zacukaly koutky.
Do kuchyně přišel Steve a zastavil se, když ostatní viděl. Narovnal záda a přitiskl chodidla k sobě. Steve-voják je zpět.
,,Steve zavedeš je prosím do zasedačky? Jen si skočím pro plány. A pak prosím zavolej Clinta, aby dodělal oběd" on kývl a pokynul rukou.
Já seběhla schody do laboratoře a uviděla Petera sedět u stolu. Úplně jsem na něj zapomněla.
,,jestli už tě nic nenapadá, tak můžeš jít za ostatními. Teď mám stejně jinou práci" vzala jsem si všechny papíry.
Vzala jsem ty, které psal Tony i ty, na kterých jsem měla své postřehy a výpočty.
,,musím už domů. Teta mi psala, že na mě čeká s obědem. Myslí si, že jsem ve škole" zvedl se a vzal si batoh.
Záviděla jsem mu to ,ve škole'. I já si přála jít na vysokou, ale práce s Avengers byla na plný úvazek.
Někdy jsem měla chuť s tím seknout a žít normální život, ale teď už jsem to udělat nemohla.
Neměl mě kdo zastoupit. To já byla následovnice tohohle "trůnu". Po mně už nikdo jiný nebyl. Zatím.
,,promiň, že jsem tě zdržela" stiskla jsem rty k sobě a odešla rychleji, než mi stačil odpovědět.
Došla jsem do zasedací místnosti, kde byl jen Thor, Odin a Loki. Rodina je zase spolu.
,,chci obchodovat. Mám nakročeno k sestrojení stroje času, ale nemám zdroj energie, který by to utáhl" začala jsem.
Chtěla jsem jim dát nákresy, ale nakonec jsem je nechala na stole. Stejně by tomu nerozumněli.
Sotva věděli co je to televize a popisy mých nákresů byly mnohem složitější.
,,a proč tu jsme tedy my?" ujal se slova Odin. Loki se předklonil, jako kdyby mi chtěl být blíž a začal se culit.
Přes záda mi přejel studený mráz. Bylo mi nepříjemné, že na mě koukal jako na maso.
,,vy ten zdroj máte. Teserakt, kámen prostoru. Tohle jsou plány pana Starka, který se zaměřil jen na kámen času. Je tu i prohlášení doktora Strange" podala jsem mu jeden z papírů.
,,v závěru je, že kámen by mohl pomoct v cestování časem bez zničeni vesmíru, ale nemohli bychom minulost změnit. To by, podle výpočtu, které jsem provedla s Brucem Bannerem, šlo s kamenem prostoru. S Teseraktem" nahustila jsem do nich informace.
Thor koukal do papíru s Odinem, ale Loki sledoval každý můj pohyb.
Snažila jsem se být profesionální a nedat na sobě znát svou rozpačitost, ale nešlo mi to, soudě podle jeho pošklebků.
,,budiž. Mohu sem zavolat své vědce, aby vaše výpočty prošli? Abych měl jistotu, že to bude užitečné?" jen jsem mu na to kývla.
Odin poslal Thora, aby sehnal ty nejlepší vědce z dalších světů a já mu mezitím pověděla jak jsem přišla na něco takového.
Loki neřekl ani slovo, což mě děsilo. Kdykoliv jindy by mi skákal do řeči po každém slově.
Vědci z ostatních světů, které jsem ani neznala, se dlouho dohadovali o tom, jestli to bude fungovat.
Zodpověděla jsem každou jejich dotěrnou otázku, i když se zeptali několikrát.
Ztrácela jsem nervy a začala jsem být unavená, ale snažila jsem se to vydržet. Trpělivost růže přináší.
Má trpělivost se vyplatila. Vědci došli k závěru, že by to mohlo vyjít a že nevidí jiné východisko, než Teserakt.
Byla jsem šťastná, ale teď přišla část, která už mi nešla tak dobře. Vyjednávání.
ČTEŠ
Nenahraditelná//CZ FF✔️
Fanfiction❗️nenech se zmást předsudky o dobrém konci❗️ ❗️2. díl 'zpět v akci' na profilu❗️