Mikor megláttam a messzi alakját, kihúztam a fülhallgatóm és elraktam a táskámba. A kapu elõtt állt és a telefonján nézett valamit. De mintha megérezte volna hogy érkezem és felemelte a fejét. Mikor meglátott, egybõl elrakta telefonját és várta hogy odaérjek.
- Szia. - mosolyogtam rá és megöleltem.
- Jó reggelt. - köszönt vissza és egy gyors puszit adott a számra amin elmosolyodtam. Fura még ez itt a sulinál. Mivel nem vagyunk összeláncolva így nem kézen fogva mentünk be a suliba és nem is terveztük. Neki lent, nekem pedig a fenti teremben volt órám így a lépcsõnél elbúcsúztunk és sok sikert kívántunk egymás napjához. A terembe belépve szokásosan a fiúkhoz csapódtam.
- Fejlemények? - kérdezték mire megforgattam a szemeim.
- Igen meggyógyultam köszi a kérdést.
- Jól van azt tudjuk, tovább? - sürgetett Niall.
- Összejöttünk. - mondtam ki, mire mindhárman egyszerre kezdtünk el sikítozni. Mindenki minket nézett de nem zavart minket mert mi kurva boldogok voltunk.
- Te jó ég gratulálok Tommo. - mondta Zayn boldogan.
- Igen Louis, kívánom sokáig legyen így. - mondta Ni. - És itt a suliban hogy lesztek? - kérdezte.
- Azt beszéltük hogy nem enyelgünk de nem is titkoljuk. - vontam meg a vállam.
- Figyu, biztos nem fognak titeket basztatni de azért bármi beszólás is lenne csak hívj minket és elintézzük. - mondta a szõke komolyan, és Z is hevesen bólogatott mellette.
- Köszönöm srácok. - mondtam és most az egyszer hallottam a becsöngõt így csendben vártam a tanár nõt.
- Nahát ilyen is van? Tomlinson csöndbe van mikor bejövök? Ez egy csodás nap lesz érzem. - mondta a tanár mikor belépett mire megforgattam a szemem, a többiek meg kuncogni kezdtek.
- Na akkor ha ez ilyen vicces, Mr.Horan jöhet is felelni. - szegény teljesen lesápadt és nagyot nyelve ment ki a táblához. Mondtam már hogy mennyire utáljuk ezt a nõt?
***
Harry hétvégére áthívott hogy bemutasson az anyukájának és utána ott aludjak. Mondanom sem kell mennyire féltem.
- Ügyes leszel. - mondta anya, majd kiléptem a hidegbe. Vacsira megyek. A szokásosnál is lassabban tudtam szelni az utcákat a görcsölõ hasam miatt. 6 elõtt 5 perccel értem oda. Egyik lábamról a másikra lépkedtem, míg meg nem mertem nyomni a csengõt. Harry nyitott ajtót mosolyogva.
- Szia Louis. - mondta és megpuszilt. - Gyere pont kész a vacsi. - engedett be.
- Köszi. - léptem be a meleg házba. Levettem a cipõm és a kabátom mire Harry végig nézve rajtam megszólalt.
- Nagyon csinos vagy. - mondta, mire elpirulva köszöntem meg. Ritka alkalmak egyike. Tomlinson inget vett fel. Egy sötétkéket a fekete farmerommal. Mikor az elõtérbõl indultunk befele, elõbukkant az anyukája aki kiköpött Harry volt. Sötét haj, picit hullámos tincsekkel és gyönyörû szemekkel, és egy kedves mosollyal köszöntött.
- Szia Louis. Már vártam hogy találkozzak veled. Harry sokat mesélt rólad. - ölelt meg boldogan.
- Jó estét, én is vártam már hogy találkozzak magával. - mondtam tisztelettudóan.
- Jajj nyugodtan tegezz, neked csak Anne vagyok. . mondta mire egybõl jobban megszerettem. Harry mosolyogva nézett minket, majd mind helyet foglaltunk az asztalnál. Mi egymás mellett a göndörrel, az anyukája pedig velünk szemben. Rántott hús volt, sültkrumplival. Nagyooon szeretem.
ESTÁS LEYENDO
Sweet like honey🌸Larry Stylinson ff.
FanficLouis Tomlinson felvételt nyert álmai iskolájába, legjobb barátjával Niall Horan-nel együtt. Ki gondolta volna hogy a kilencedikeseknek szervezett tábor nyomot hagy benne? Vagyis inkább a smaragd, könnyes szemek.. Hisz a művészeti osztályra járó fi...