A szórólapot a kezembe vettem, amin a lehetõségek voltak. Még plusz enni vagy innivalót is rendelhetnénk be, de még ezt se bírjuk megenni.
- Szeretnél masszázst? - kérdeztem Harrytől, aki fölfeküdt az ágyra, miközben megmutattam neki a kis lapot. Elolvasta ami rá volt írva, majd a fejét csóválva visszaadta.
- Nem, én inkább egy Tommo masszázsnak örülnék. - vigyorodott el a hasán fekve.
- Biztos vagy te ebben? - léptem mellé, kezeim a hátára vezetve.
- De még mennyire. - mondta, és kényelmesen elhelyezkedett. Bõre még nedves volt, és cseppekben folyt le róla a víz. Ujjaimmal elõszõr csak rajzolgattam, és simogattam õt.
- Hunyd le a szemeid. - mondtam neki, ahogy tenyerem a tarkójához vezettem. Óvatosan kezdtem masszírozni centirõl centire a nyakától a válláig. Harry kellemesen sóhajtott, és libabõrözni kezdett. - Tetszik fürtös? - kérdeztem, a gerincén lefele haladva.
- Ühüm. - motyogta, miközben aprót bólintott. Elégedetten kényeztettem a háta minden porcikáját. Közben a zenét elkezdtem dúdolgatni, és néha feljebb vezetve a kezem, a tincseibe túrtam. A háta picit már pirosas volt, pedig gyengéden masszíroztam. Lassan ujjammal a fürdõnadrágja széléhez értem, és egy centire bevezettem az anyag alá. A göndör egy mély lélegzetet vett, én pedig mosolyogva húztam ki a tenyerem.
- Most miért? - fakadt ki elégedetlenül. Kuncogva simogattam, és a nyakához hajolva egy puszit nyomtam a bõrére. - Jó akkor most én jövök. - pattant fel a fényben csillogó szemekkel türelmetlenül. Lepattanva átnyomott a másik ágyra, és egy törcsit dobott, amit ráterítettem. Gyorsan másztam fel, és feküdtem a hasamra Harry siettetésére.
- Nyugi nyugi. - nevettem halkan. Éreztem a göndör mozgolódását, majd meg is szólalt.
- Én egy kicsit változtatok a masszázson. - suttogta a fülembe, és éreztem a hátamon a súlyát. Oldalra fordítva a fejem láttam, hogy lábait két oldalon megtámasztva a hátam aljára ült, és úgy vezette tenyerét a bõrömre. Ahogy elõre és hátra csúsztatta tenyerét, úgy mozdult óvatosan a csípõjével is.
- Baszki. - nyögtem ki kerek szemekkel.
- Mi az pici? - hajolt megint a nyakamhoz, és nedves csókokkal borította be.
- Sehmmihh. - mondtam ki nehezen ahogy levezette ujjait az oldalamhoz, majd puszikat kezdett hagyni a hátamon. Minden sejtem remegett, és vágyott az érintésére.
- Harry. - suttogtam.
- Hmm? - kérdezte tovább mocorogva rajtam.
- Szállj le. - mondtam ki nehezen. A göndör minden mozdulata megállt.
- Micsoda? - kérdezte meglepetten.
- Szállj le kérlek. - mondtam még egyszer. Amint éreztem hogy nincs rajtam, egybõl lepattantam. Harry összezavarodva, és félénken állt ott. Nem bírtam tovább, és hozzálépve az ölembe kaptam. Egybõl hevesen megcsókoltam, és felültettem a masszázságyra.
- Azt hittem valamit rosszul csináltam. - szakadt el egy pillanatra.
- Nem, inkább túl jól. - mosolyodtam el, és máris hajoltam vissza ajkaihoz. Harry kezeit a hátamra vezette, míg én a hajába túrtam. Míg a fürdõnadrágom kicsit kezdett szûkös lenni, megéreztem amint a göndör alsó párnámat a fogai közé veszi. - Ahh. - sóhajtottam fel, és a következõ pillanatban már nyelvünk találkozott. Nem bírtunk leállni, és folyamatosan csak faltuk a másikat. Másik kezemet levezettem a mellkasára, míg élveztem mézédes ajka simogatását. Majd a nyakára tapadtam, és pár nedves puszi után a füle alatti pontot megtalálva szívni kezdtem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet like honey🌸Larry Stylinson ff.
Hayran KurguLouis Tomlinson felvételt nyert álmai iskolájába, legjobb barátjával Niall Horan-nel együtt. Ki gondolta volna hogy a kilencedikeseknek szervezett tábor nyomot hagy benne? Vagyis inkább a smaragd, könnyes szemek.. Hisz a művészeti osztályra járó fi...