~57~

495 43 2
                                    

Észbe se kaptam mikor hirtelen tapadt ajkaimra. Esetlenül viszonoztam csókját, és éreztem meg máris puha nyelvét. Míg egyik kezével a falnak nyomva támaszkodott, a másikkal szép lassan végigsimított a testemen. A meleg víz ellenére libabõröztem az érintésétõl. Alsó ajkam fogai közé vette, míg én hátrahajtottam a fejem, és a kezem a hátára vezettem. Amikor a nyakamhoz közeledett, közelebb húztam, de ezzel azt értem el, hogy félmerev hosszunk is egymásnak nyomódjon.

- Ahhh. - sóhajtottam fel. Harry elkezdte mozgatni a csípõjét, amitõl kipattantak a szemeim. Elégedetten mosolyogva nézett rám. Ilyenkor néha, úgy érzem mintha õ irányítana. - Harryhh. - nyögtem fel, miközben a lábaim kezdték feladni a szolgálatot. A göndör a tusfürdõért nyúlt, és a mellkasomra folyatott belõle. Nagy tenyerével elkezdte szétkenni, miközben én próbáltam lélegezni. Ujjbegyével a mellbimbómon kezdett körkörös mozdulatokat tenni. Ajkaim elnyíltak, és sóhajtozni kezdtem. Hozzám hajolva mélyen csókolt meg, míg kezeim a fejem fölé emelte.

- Nagyon jól nézel ki így. - nézett végig rajtam, amitõl sokkal szégyenlõsebbé váltam. A szabad kezébe vett egy szivacsot és szépen megmosdatott. Megfordított és a falat néztem, mikor a hátam következett. Majd a vállamhoz hajolt, és lágy puszikkal hintette be.

- Na jó baby, sajnos most átveszem az irányítást. - fordultam meg hirtelen vigyorogva, és éhesen kezdtem tépni ajkait a tincsekbe fúrva ujjaim. El nem válva tõle kezdtem a szivaccsal én is tisztogatni õt. Néhány érzékeny részénél megremegett, és éreztem amint gyorsabban veszi a levegõt. Mikor a vízsugár alatt a nyelvemmel végisimítottam az állkapcsán, máris a félénken csillogó zöldeket kaptam vissza. Bár igaz, hogy néha szeretem ha kicsit õ dominánsabb. Csak hát, nem hagyom neki sokáig. - Gyere. - fogtam meg a kezét, és elzárva a vizet kihúztam a zuhanykabinból. Levettem két puha törölközõt, és az egyiket Harrynek adtam. Kapkodva próbáltuk feláztatni a bõrünkön levõ vizet, de ez kicsit nehézkesen ment, mert nem bírtuk levenni a szemünket a másik testérõl.

- Nem bírom. - dobta el Harry a puha anyagot, és a nyakamnál fogva húzott édes ajkaira. Sietõsen alig elhúzódva lépkedtünk ki a fürdõbõl, de egybõl a falnak nyomva találtam magam. Kezei a fenekemre csúsztak, amitõl a szájába nyögtem. Alig tudtam már türtõztetni magam, ezért határozottan kezdtem az ágy felé nyomni a fürtöst, és fölé mászni. Lábait a derekam köré kulcsolta, míg én a kulcscsontjához hajoltam. Erõsen kezdtem szívni a vékony kis bõrt. Harry kõkemény hossza pedig a hasamnak nyomódott.

- Louhh. - csuklott el a hangja az élvezettõl. - Csináld. - adta ki a parancsot, de nekem más jutott eszembe. Leszálltam róla, mire ijedten nézett fel. - Mit csinálsz? - kérdezte. A minihûtõhöz sétáltam, és kivettem a két dolgot amit kerestem. A Nutellát, és a tejszínhabot mellénk tettem, majd megint Harry csípõje mellé térdeltem.

- Hmm? - mutattam fel neki mosolyogva amint kiveszek egy kanál mogyorókrémet, és végig húzom a mellkasán.

- Aztakurva. - akadt el a lélegzete. A nyakára, alhasára, és szájára is kentem. A tejszínhabot pedig a kis gombokra, majd még olyan helyre nyomtam, ahol jónak találtam. Arrébb dobtam a két dolgot, és a számat megnyalva néztem le rá. - Nem volt elég a vacsora? - kérdezte vigyorogva.

- Te vagy a fõfogásom. - suttogtam, és a nyakához hajoltam. Erõsen szívva, nyaltam le az édes krémet, míg Harry halkan felnyögött. Louis Tomlinson te egy zseni vagy. Mivel minden egyes kis cseppet el kellett tüntetnem, így a göndör bõre tele lett vörös foltokkal, amik szerintem napokig ott lesznek. Elégedetten vettem fogaim közé egyik meredezõ mellbimbóját, és kezdtem szívni. Harry a takaróba markolt, és egyre jobban sóhajtozott. Az alhasához vezetett utam, ahol megint kényeztetni kezdtem a nutellával bekent bõrt.

Sweet like honey🌸Larry Stylinson ff. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora