60

387 27 3
                                    

Szaladt feléd. Eddig nem használta az erejét, eddig. Robbantott egyet feléd, elugrottál. Az erődet használva oda vitted mögé az egyik gránátot. Ledobtad, berobbant. Kicsit előre repült. Előre szaladtál, hátradobtad a másik gránátot, de ki kerülte. Már csak kettő lehetőséged volt. Szaladtál. Hirtelen Megtorpantál amikor egy karnyújtásnyira volt tőled. Felugrottál. Belerúgtál a vállába, gyorsan kiegyenesedtél, belebokszoltál a hasába. De elkapta a csuklóid és felemelt, majd ő is beleütött a hasadba.

Felemelted a lábaid és belerúgtál a mellkasába, elengedett, elrugaszkodtál tőle. Hangosan vetted a levegőt. Hátráltál, oda dobtad az egyik gránátot. Katsuki csak átsétált a füstön, mérgesnek tűnt. Inkább elkezdtél szaladni.

Elvesztettétek egymást, nem láttad sehol. Szaladtál, amikor oldalról kinyúlt egy kar. Neki szaladtál, seggre estél. Bakugo kinevetett. Felpattantál gyorsan, robbantott egyet feléd. Kikerülted. Hátrébbmentél, rádobtad a gránátját. Nem láttad a füsttől, kicsit közelebbmentél. Megláttad a díszt ami a hajában van. Odaugrottál és beleütöttél a hátába, megfordult vissza adta. Már párperce verekedtetek, mindketten lihegtetek. Bakugo megtörölte a homlokát. Megindult feléd, beleütött az álladba. Hátrarepültél, a fal fogott fel. Nagyon fájt a fejed, megfogtad, amikor magad elé emelted a kezed. Ki kerekedtek a szemeid, véres volt a kezed. Homályosan láttál. Bakugo oda szaladt eléd és leguggolt. Látszott rajta, hogy aggódik.

Már többszőr is verekedtetek úgy, hogy vér is folyt. Sose szaladtatok oda a másikhoz, mindig csak kinevettétek egymást, vagy csak ütöttétek a másikat tovább. Még mielőtt visszaütöttél volna elájultál.

Kinyitottad a szemeid. A gyengélkedő plafonja fogadott. Halványan elmosolyodtál, felakartál ülni, de visszaestél az ágyba. Fájt a fejed, megfogtad. Bevolt kötve. Összeszedted magad és felültél, felálltál. Kicsit szédültél. Recrovery ott ült az asztalánál.

-Hogy érzed magad?

-Kicsit szédülök, de amúgy jól vagyok.

-Akkor menj vissza a kollégiumba. Ne nagyon erőltesd meg magad, holnap jöhetsz iskolába. - Írt valamit a füzetbe.

-Rendben, köszönöm.- Meghajoltál.

Visszamentél a kollégiumba, lent voltak páran.

Deku oda sietett eléd.- Jól vagy?

-Igen, minden rendben.- Elmosolyodtál.

-Ahh, akkor jó.- Sóhajtott egy nagyot.

Felsiettél a szobádba, levetted a hősruhád. Elmentél fürdeni utána lementél enni, közben beszélgettél a többiekkel. Már az első napon a gyengélkedőn végezted. Kicsit szégyellted, de a többiek nem nevettek ki érte. Fel se hozták. Kíváncsi voltál merre lehet Katsuki, de nem akartad felhozni. Reménykedtél benne, hogy nemsokára felbukkan vagy valaki elkezd róla beszélni. Már vagy kétórája lent ültél a kanapén a többiekkel amikor Kirishima és Katsuki bejöttek az ajtón. Halványan elmosolyodtál. Bakugo rád vezette a tekintetét, de egyből el is kapta.

Kirishima megállt, megforgatta a szemeit és sóhajtott egy nagyot.- Jól vagy [Név]?- Kicsit unott volt a tekintete.    

-I..igen. - Megfogtad a fejed. - Nem volt olyan erős.

-Akkor jó.- Továbbsétált.

Bakugo után akartál menni, de nem voltál benne biztos, hogy jó lenne-e. Inkább beszélgettél még a többiekkel. Egy félóra múlva felsiettél a szobádba. Leültél az ágyra. Sóhatottál egy nagyot. Bakugot akartad látni. Felpattantál az ágyadból, Katsuki ajtaja előtt álltál. Kis tétovázás után bekopogtál.

"SOSE LESZ BELŐLED HŐS" Where stories live. Discover now