66

333 27 2
                                    

-Mentőexpedíció?- Suttogtad magad elé.

- Ez egy remek feladat!- Nezu összecsapta a tenyereit.- Egyszerű feladat, de annyira fontos is. Szétlesznek a pályán szórva a bábúk és azokat kell megmentenetek, miután biztonságba helyeztétek őket utána ott hagyhatjátok, kaptok egy-egy vonalkód olvasót amivel beolvashatjátok a bábúkon lévő vonalkódot. Ne aggódjatok, ügyeltünk rá, hogy csak megmentés után találjátok meg a vonalkódot. Az U.S.J.-hez hasonló a terep. Minél veszélyesebb helyről mentitek ki a bajbajutottat annál több pontot kaptok. Viszont.- Rátok mutatott.- Ha egy karcolás is lesz a bábún.- Maga elé emelte a mutatóujját.- Akkor azért nem kaptok pontot.- Behajlította az ujját.- 60 percetek lesz! És egy jó tanács, mindig nézzetek körbe, bármit rejthetnek a sziklák vagy bokrok! -Felemelte a kezeit magafölé.- Hát menjetek, és mentsetek!

Elindultatok a pálya felé, oda adták a vonalkód olvasókat. Kinyíltak a kapuk, az időzítő elindult. Mind az 50-en szaladtatok keresni. Nem volt sok időd. Már megint szaladni kellet, kicsit már untad.

Elsőnek az épületek felé vetted az irányt. Jól is tetted, találtál kettő bábút a törmelékek alatt. 100-100 pontot értek. 10 perc eltelt. Már 1300 pontod volt. Kimentél a városból. Az erdő felé vitt az utad, ott is lett pár pontod. Nem tudtad eldönteni, hogy használd az erőd vagy ne. Mert könnyen magadhoz tudnád hívni a bábúkat, de ha igazi emberek lennének, akkor nem tudnád. Így nem használtad erre, bár úgy sokkal egyszerűbb lenne.

Könnyen leemelted a kidőlt fát a bábúról, felemelted és biztonságosabb helyre vitted. Ez is csak 100 pontot adott. Megpillantottál egy égő házat. Ki kerekedtek a szemeid, gyorsan oda szaladtál. Benéztél az ablakon, ott volt 2 bábú. Berúgtad az ajtót, oda szaladtál az asztalhoz. Az erőddel elsodortad a törmelékeket, csak egy bábút bírtál egyszerre vinni. Gyorsan kiszaladtál vele, utána visszaszaladtál a másikért is. Miután kivitted mind a kettőt utána csipogtattad le. 500-500 pont volt. Nagyon örültél neki.

Sétáltál tovább, hallottad, hogy valami megmozdult a bokorban. Oda kaptad a tekinteted. Pár másodperc múlva egy U.A-s robot ugrott ki. A kezében ott fogott egy bábot. Harci pózba álltál. Megakart ütni a robot, de kikerülted. Felemelted, leszakítottad a karját amiben a báb volt. Utána a robotot elrepítetted. A kart oda húztad magadhoz, lecsipogtad a vonalkódot. 700 pontot kaptál. Már 4150 pontod volt. Örültél neki, mondjuk márcsak 30 perced volt.

A hegyekhez értél. Ott is mentettél. Már csak 20 perced és 8400 pontod volt. Pár robot megtámadott, elbújtál egy fa mögött. Felnéztél a hegyoldalára. Felcsillantak a szemeid, ott kapaszkodott egy báb a hegy tetején, tüskés volt alatta. Repülve nem lehet megközelíteni, csak mászni lehet, elég egyenes volt a fal, nehezen lehet megmászni is. Az erőddel simán lehozhatnád, de ha igazi ember lenne... nem akartál kockáztatni, lehet kizárnának.

A robot kitépte a fát. Megijedtél, de remek ötleted támadt. Az erőddel hozzávágtad a falhoz a robotot, széttört, párszor még hozzávágtad. Beleállítottad a falba a darabkáit. Fel ugráltál rajtuk. Ha elfogyott akkor az elsőket felhoztad ide. Egy repedéshez értél, bepillantottál, ott is ott volt egy bábú. Majdnem leestél annyira megijedtél az arcától. Majd kiugrott a szíved a helyéről. Simán megtudnád menteni, de ha igazi emberek lennének akkor elsőnek azt mentenéd meg aki ott lóg és utána visszajönnél azért aki a résben van.

Kicsit tétováztál, megráztad a fejed. Erős szél fujt. Már nagyon magasan voltál. Tovább másztál. A földön megjelentek a robotok, elkezdtek rád lőni. Az erőddel könnyen hatástalanítottad őket.

Felértél. Megfogtad a bábot, gyorsan lementél vele. Biztonságba helyezted. Vissza siettél a másik bábhoz. Amikor már majdnem ott voltál csak akkor jutott eszedbe, hogy nem húztad le a vonalkódját a másiknak. Ezért jobban siettél, de megcsúszott a lábad, elkezdtél zuhanni. Robbantásokat hallottál. Oda néztél, Bakugo repült feléd. Felé nyújtottad a kezed.

"SOSE LESZ BELŐLED HŐS" Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt