67

309 24 0
                                    

Kisorsolták, hogy ki ellen kell megküzdened. Felcsillantak a szemeid. Monoma volt az ellenfeled. Nem is figyelted a többi nevet. Monomára néztél. Ő is téged nézett, fülig érő mosoly ült ki az arcodra. Nyelt egy nagyot.

-Még előkészítik a pályát addig nézzetek szét a fesztiválon! Majd szólunk ha jöhettek!

Ezután még pihentél egy kicsit, nem törődtél senkivel. Szóltak, hogy kezdődik az első harc. Shinsho és Aoyama volt az első. Elég izgalmas volt, Shinsho nyert. 10 perc alatt lezavarták. A következők Uraraka és Ibara volt. Uraraka most is nagyon küzdött, nem hiába hisz megnyerte. Uraraka és Shinsho fog megküzdeni majd. Te következtél és Monoma

Csak most nézted meg jobban a táblát. Ha ezt megnyered akkor Seroval vagy Katsukival kell megküzdened. Nyeltél egy nagyot. Kisétáltál, Monoma is.

- A következők! A 2A-S hőstagozatos [Teljes név] és a szintén hőstagozatos 2B-s Monoma Neito!

Álltatok egymással szemben. Ökölbeszorítottad a kezeid. Mérges voltál rá. Monoma megindult feléd, nem felejtetted el az erejét. De nincs itt semmi így muszáj lesz hozzá érned. Ki kerülted a támadását. Present Mic egyfolytában mondta mi történik, vagy viccelődött. Próbáltad ignorálni.

A ring közepén voltatok. Mostmár meguntad a védekezést. Lendítetted a jobb kezed. Arcon vágtad, elrepült egy kicsit. Felpattant a földről. Szaladt feléd, nem fagyasztott még le. Lehet nem vette észre, vagy meg se próbálta leutánozni az erőd hisz itt most nem nagyon tudja használni. Beleütött a hasadba. Elkaptad a karját és átdobtad magad felett.

-Ez már ám a dobás!

Felpattant, szaladt feléd. Egyfolytában ütött, elkezdtél hátrálni. Már majdnem a fehércsíknál voltál. Leguggoltál, kigáncsoltad. Átugrottál felette, felállt. Belerúgtál a hátába, a vonal előtt tette le a kezeit. Elkezdett szaladni feléd. Felugrottál és fejbe rúgtad, hátrált egy kicsit. Mindketten levegő után kapkodtatok. Megtörölted a homlokod. Feléd szaladt és orron vágott. Ki folyt a vér belőle. Oda tetted az ujjaid. Eleged lett. Ökölbe szorítottad a kezeid. Amilyen gyorsan csak tudtál szaladtál felé. Egy pörgőrúgást adtál neki. Összeesett egy kis vért köpött ki. Kicsit te is hátra mentél, elkapta a lábad és lehúzott. Felállt és elkezdett ütni.

Vér folyt a szádból és az orrodból is. Elkapta a pólód és kicsit fel is emelt.

-Tuti nem verekedtetek.- Halványan elmosolyodott, csak te hallottad amit mondott.- Ki gondolta volna, hogy az az idegbeteg becsajozik. - Lenézett.- És pont téged szed össze.- Megrázta a fejét. - Velem jobban mutatnál mint azzal a beképzelt nyomorult idegbeteggel.

Ki kerekedtek a szemeid, alig hittél a fülednek. Összeszorítottad a fogaid. Teljes erődből lefejelted, elengedett. Felugrottál, elkaptad a pólóját. Orron ütötted, elengedted. Belerúgtál a mellkasába, hátrébb ment. Elkezdett köhögni. Belerúgtál a hasába, egyre hátrébb ment. Folyt az orrából a vér. Elkaptad a haját. Előre rántottad. Belevágtad a fejét a betonba, ki egyenesedtél, felette álltál.

-M..Monoma tudsz mozogni?- Nem válaszolt.- Akkor a nyertes [Teljes név]!- Csend volt a csarnokban, valaki tapsolt utána csatlakozott mindenki. - Ez egy érdekes küzdelem volt!- Elnevette magát.- Ilyen a nyers erő!

Monoma kinyitotta a szemeit. Felé nyújtottad a kezed. Neito elfordította a fejét. Leguggoltál hozzá.- Ne hívd így többet mert nem fogok itt megállni. - Összeborzoltad a haját, felálltál és lesétáltál. Felült és téged nézett.

Közben oda mentek a szőkefiúért. Felsegítették. Te elmentél az öltözőhöz. Megmostad az arcod. Utána felmentél a nézőtérhez Bakugo már lement. Leültél a legfelső sorba.

"SOSE LESZ BELŐLED HŐS" Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon