Amint a hely tulajdonosa belépett megfagyott a levegő.
-Az, Bakugo helye....-Nyögte ki Deku.
Láttad ahogy Bakugo közelít feléd majd már 3 paddal arrébb mondja, hogy.
-Az az én helyem, takarodj onnan és cseréld ki a széket is, nem akarok olyan retkes székre ülni! -Az ordítozás helyett csak felemelte a hangját. Meg is lepődött mindenki.
~Most azt mondta koszos vagyok?~. Tudtad, hogy ennek nem lesz jó vége, de valakinek helyre kell már raknia ezt az egoista gyökeret.
-És ha nem?
Egy halk kis nevetést adott ki magából.-AKKOR KI BASZLAK A PADDAL EGYÜTT AZ ABLAKON!!-Ahogy ezt ki mondta próbáltad vissza tartani, de elnevetted magad.-SZERINTED EZ VICCES? NA TAKARODJ ONNAN RIBIKÉM AMEDDIG SZÉPEN MONDOM!!
-Neked ez a szép? Hát ott bajok vannak. Elkacagtad magad...bárcsak ne tetted volna.
Bakugo homlokán megjelent egy ránc, és közelebb lépett.
-ÉN már ÉV eleje óta ott ülök! Nem jártál iskolába vagy mi? Itt szabályok vannak, és az az egyik, hogy az az én HELYEM! FASZ SE TUDJA HONNAN JÖTTÉL DE ITT MÁS SZABÁLYOK VANNAK. SZÓVAL HÚZD EL A BELED ONNAN VAGY TÉNYLEG KI BASZLAK AZ ABLAKON AZ ASZTALLAL EGYÜTT.Tudtad, hogy igaza van és, hogy el kéne ülnöd onnan.. de annyira élvezted, hogy így felhúzta magát egy apróságon. El ültél volna onnan ha szebben kér, de így.
-Tudod.. vicces, hogy te papolsz itt szabályokról. Nem ülök el,- Rá könyököltél a padra, ökölbe szorítottad és rá helyezted a fejed.- Ülj el Te.-Egy pajzán mosollyal zártad a mondatod.
-ÜLJ EL! MI VAN, SZAR A JAPÁNOD?
-Nem, képzeld mindent értek. Nem ülök el.-
Ahogy ezeket a szavakat ki mondtad Bakugo megindult feléd és felkapta az asztalt és ki vágta a csukott ablakon keresztül. Deku az utolsó pillanatban elhúzott onnan, de elesett és te estél vele, nem ütötted meg magad mert Deku öle tompította az esést. A szilánkok hullottak minden felé de főleg az udvarra. Bakugo oda fordult felétek és egy önelégült arcot vágott. Tudtad, hogy azért, mert rémülettel keveredett lepődöttség ült ki arcodra.-Te... NEM VAGY NORMÁLIS!-Ennyit bírtál ki bökni magadból.
Bakugo épp nyitotta száját amikor megszólalt valaki.-ITT MEG MI TÖRTÉNT?- Vont kérdőre titeket Aizawa semleges arc kifejezéssel de annál inkább élesebb hanggal.
Gyorsan felpattantál Deku öléből és elkezdted mondani, hogy Bakugo ki dobta az ablakon a padot.-Én szóltam neki előre, hogy üljön el onnan vagy megteszem!
-Bocsánat, azt hiszem rossz helyen járok. Én az UA-1-A osztályához indultam nem az óvodába!
Hősök akartok lenni, nem? Azon össze veszni ki hol ül.. Hány évesek vagytok!?! 5?!? Nem még azok is érettebbek. Iskola után gyertek az irodámhoz. Most pedig mindenki üljön le mert tartanám az órát.-De tanár úr mi lesz az... ablakkal?- Csuklott el Iida hangja a kérdés végére.
-Mi lenne? Órák után megcsinálják, szép idő van kint, kell egy kis levegő.
Bakugo ki cserélte a széket ami a mellette lévő padnál volt, és le ült az ablak mellé a székre.
Amikor még cserélte ki a széket a szeme sarkából rád nézett és csak halkan épp hogy csak Ti hallottátok, ez a szó hagyta el a száját.
-Kurva..Te csak egy megvetőpillantást vetettél rá, majd le ültél a ki cserélt székre. Fel se tűnt, hogy az egész osztály megérkezett és végig nézték.
Egész nap Bakugo pad nélkül volt, könyökét az ablak párkányra tette és nézett ki az ablakon.
Minden tanár meglepődve tekintett végig a termen és a diákokon.
Bakugoval egymásra se nézetetek egész nap.*
Aizawa irodájához sietve meg pillantottad Bakugot aki már ott várakozott az ajtó előtt.
Abban reménykedtél, hogy nem jön el, de hát még Ő is tart Aizawától.
Megérkezett Aizawa aki ki nyitotta az ajtót és előre ment Bakugo szinte fellökött úgy rontott be. Be csuktad az ajtót majd oda álltál Bakugo mellé. Aizawával szemben, csak az íróasztal választott el titeket. Néma csendben ott áltatok hárman, csak a falióra kattogását lehetett hallani. Majd Aizawa végig nézett mindkettőtökön.-Bakugo, hogy ki dobtad az ablakon az asztalt jobban érzed magad?
-Tanár ú-
-[vezetéknév] jobban érzed magad, hogy rá vetted Bakugot a tetteire?
-Sajnálom...-Bakugo gúnyos mosolyát megvillantotta. De te folytattad-Nem akartam, hogy kár legyen az iskolában.- Bakugo egy szúró pillantást vetett.
-Az egész ez a hülye hibája, ha egyből elment volna.
-Kérhetted volna szebben is!
-Mondtam, hogy szépen kértem!
-Hát nem látszott.
-Befejeztétek?-Csak bólintottatok egyet.-Remek. Örüljetek neki, hogy nem kell fizetnetek mert a biztosító állja. Most dolgozhatnátok, vagy kérhetnél anyádtól pénzt-A végét már csak úgy mondta hogy Bakugora nézett.
-Miért csak nekem mondja? Ő nem tudna kérni vagy mi? -Egy kacagás hagyja el a száját ami tele van gúnnyal.
-Nem.-Ahogy Aizawa ezt ki mondja Bakugo egyből rád néz, de csak a lehajtott fejed és ökölbe szorított kezed látja. Az ajtó felé néz majd újra Aizawára és a kezeit a zsebébe dugja.
Újra azt az idegesítő falióra kattogását lehetett hallani.-Nektek kell össze szedni lent az udvaron lévő üveg szilánkokat,~Még mindig ott vannak?? Biztos nekünk hagyatta ott....ezt jól elbasztam~ és a termet ki takarítani. Kérjetek hozzá dolgokat. Induljatok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"SOSE LESZ BELŐLED HŐS"
FanficEgy új lány érkezik az UA-ba, tele titkokkal és reményekkel. Nemcsak egy másik városba de egy másik kontinensre is költözik, pontosabban Japánba, "családtagjaitól" és "barátaitól" messzire. Találkozik az új osztályával akik befogadják, már aki. !F...