-Beszéltem azzal a lila gyerekkel.- Nagyon meglepődtél, felültél.- Miért nem alszol?
- Miattam beszéltél Shinsoval?- Önelégülten elmosolyodtál.
-Szóval?- Mintha meg se hallotta volna az előző mondatod.
Gondolkodtál rajta, hogy el-e mond. Féltél, hogy megbánnád. De reménykedtél benne, hogy hátha jobb lesz.- Újra apával álmodok. És.. nem akarom újra azt látni amit láttam.- Ha csak Katsuki holttestére gondoltál már sírhatnékod volt.
-Mit láttál?
Féltél, hogy megijed, de lehet jobb ha tudja.- Megölt..téged.
Kikerekedtek a szemei.- Mi?
-Múltkor.. találkoztam apával.- Érezted, hogy remegsz.-És a gonoszok ligájával. Azt akarták, hogy csatlakozzak. Természetes visszautasítottam.-Rá kaptad a tekinteted.- Azt mondták bántani fognak... téged.- Eltemetted az arcod a kezedben.- Ha nem csatlakozok, de nem tudtam csatlakozni. Sajnálom, hogy nem mondtam el.
- Azt hiszed tudnának bántani?- Elkacagta magát.- Egyszer már megszöktem tőlük. - Meg könnyebültél, hogy nem fél. -Persze azért előbb elmondhattad volna.- Összefonta maga előtt a kezeit.- Csak azt nem értem miért velem fenyegettek meg.
Rá néztél Nem akartad elmondani az igazat ezért gyorsan ki kellet találnod valamit.- Sajnálom. Lehet azért mert amikor Emmáékkal harcoltunk, te voltál ott.
-Lehet. És ezért nem alszol?
-Nagyon ijesztőek ezek az álmok. Olyan mintha igaziból történne. És néha amikor felkelek fáj mindenem.
- Amikor megölt az álmodban, az akkor volt amikor felkeltettél?
- I..igen.- Oldalra néztél.
- Szerinted még mindig irányítják az álmaid?
-Igen.- Megvoltál róla győződve. És ez nagyon megijesztett.
Felállt.- Akkor ma itt alszok veled.
-Mi?!-Felnéztél rá.
-Te mondtad, ha veled alszanak nem tudják irányítani.- Csípőre tette a kezeit.- Mindjárt jövök csak elmegyek fürdeni meg átöltözök.
Csak nézted ahogy Bakugo kimegy a szobádból. Gyorsan kipattantál az ágyból, felkapcsoltad a fűtést. Kidobtad a kukába a szemetet. Visszafeküdtél az ágyba. A nyakadig felhúztad a takarót.
Ránéztél az órára, már 30 perce elment. Kopogtak az ajtón, nem számítottál rá, hogy kopogni fog. Oda mentél és kinyitottad az ajtót.
-Szia.- Deku volt az.
-Oh, szia.
-Gondoltam csak szólok, hogy hazaértünk.- Lágyan elmosolyodott.
-Oké.- Te is elmosolyodtál.- Bocsi Izuku, hogy nem mentem.
-Ugyan, majd bepótoljuk.
-Mindenképp.- Felcsillantak a szemeid.
Megvakarta a tarkóját.- Viszont hulla vagyok szóval jó éjt.
-Jó éjt.- Integettél neki.
Miután elment becsuktad az ajtód, leültél az ágyadra. Kinyílt az ajtó, oda kaptad a tekinteted.
Bakugo jött be.- Azt hittem sose megy el.- Leült az ágyadra.- Én alszok, ilyenkor már rég alszom.
Beljebb másztál, lefeküdt az ágyadra és betakarta magát.- Látom otthon érzed magad.
BINABASA MO ANG
"SOSE LESZ BELŐLED HŐS"
FanfictionEgy új lány érkezik az UA-ba, tele titkokkal és reményekkel. Nemcsak egy másik városba de egy másik kontinensre is költözik, pontosabban Japánba, "családtagjaitól" és "barátaitól" messzire. Találkozik az új osztályával akik befogadják, már aki. !F...