70

324 28 0
                                    

Nem értetted miért keres a második számú hős. Még sose találkoztatok.

-Igen én.-Magára mutatott. - Már nem bírtam leadni a papírt. Ezért személyesen jöttem, hogy megkérdezzem. -Közelebb sétált.- Leszel nálam gyakornok?

Teljesen lefagytál. Köpni nyelni nem tudtál, még a szádat is kitátottad. Összevoltál zavarodva, de boldog is. Valaki megkért, hogy csatlakozz hozzá. Már tudtad mit mondasz.

-Megtisztelne vele!- Meghajoltál.

-Akkor hétfőn találkozunk. - Oda sétált az ajtóhoz.- Köszönöm a fogadást.- Elment.

-Mehetsz te is.- Aizawa intett neked.

-Igenis!- Elsiettél.

Nagyon boldog lettél. Alig vártad, a hétfőt. 4 nagyon hosszú nap. Miután vissza értél a kollégiumba a szobádba siettél. Nem találkoztál senkivel. Másnap reggel a suliban Uraraka oda ment hozzád.

-Na tudod már hova mész?

-Igen.- Elmosolyodtál.- Tegnap kaptam egy meghívást.

Katsuki rád nézett. - Azért mentél vissza?

-Igen.

-És kihez mész?- Deku oda sétált melléd.

-Hawkshoz.

-MI?!- Mindenki ki akadt.

Kaminari oda szaladt az asztalodhoz.- Mi?!- Ismételte meg magát.

-Tegnap mondták.- Elpirultál.- Én is meglepődtem.

-Azta.- Deku leült a székébe.- Elképesztő.

Suli után Minetával edzettél. Miután vissza mentél a kollégiumba Katsuki elvitt téged valahova, amikor megláttad a bolt nevét meglepődtél, egy telefon bolt volt. Bementetek.

- Keress magadnak egy telefont.- Rád nézett.

-Mi?- Ki kerekedtek a szemeid.

-Egy hétig nem fogunk találkozni. Legalább beszélgetni tudjunk.- Összefonta maga előtt a kezeit, halványan elpirult.

A te arcodra is halvány pír szökött.- Ezt nem fogadhatom el, ez...

-Ha te nem választasz majd választok én. - Mérges lett.

-De...

-Hetvenhétezer yenig mehetsz. Vedd úgy, hogy ezt kapod tavaly karácsonyra.

Tényleg jól jönne egy telefon. De ez rengetek pénz.- Majd vissza adom.

- Ajándékot nem kell visszafizetni.

-Nem bírnám ki.

-Na válassz.

Elkezdtél nézelődni. Boldog lettél. Találtál egyet. Meg is vettétek, 75ezer yen volt. Megköszönted Katsukinak. Vett neked bele kártyát is, lett saját neted is. Megadta a számát. Miután haza mentetek csak a telefonnal foglalkoztál, a többiek számát is elkérted. Rengeteg alkalmazást letöltöttél. De aztán letörölted, videókat néztél. Boldog voltál.

Már hétfő volt, a vonatállomáson voltatok. Most egy hétre különváltok. Aizawa elmondott mindent amit tudnotok kell.

"SOSE LESZ BELŐLED HŐS" Donde viven las historias. Descúbrelo ahora