Eszedbe jutott miért volt olyan ismerős. Pár hónapja láttad a tv-ben, a hírekben. Meg amikor ide jöttél a suliba mutattak a Gonoszok Ligájának a tagjairól képeket. Teljesen lefagytál, a fiú akivel teljesen egy húron pendültetek egy gonosztevő, méghozzá egy elég híres gonosztevő. ~Hogy lehettem ekkora fogyatékos, hogy nem jutott eszembe?~
-Honnan ismered?- A fura kezes fickó közelebb lépett, idegesebbnek tűnt.
-Majd elmondom. Szólhattál volna, hogy hősnek tanulsz. Ha tudom megöllek.- Pszichopatán elmosolyodott.
-Ha tudom, hogy gonosztevő vagy nem mentelek meg!-Felvetted a harci pózt.
-Megmentetted? Nem féltél a kinézetétől? A sebeitől?- A férfi végig mutatott Dabi arcán és kezén.
-Nem.
-Hm, nem akarsz csatlakozni?- Mindenki lefagyott a kérdéstől.
-Háh? Mi?~Ha csatlakoznék... azt csinálhatnék amit csak akarnék, vagy ki deríthetném, hogy hol vannak és segíthetnék elkapni őket. De.. nem akarok velük menni. Most mit csináljak?~ Köszi, de nem. Megvagyok én itt is.
-Kár.. Támadás!-Előre mutatott és mindenki elkezdett szaladni.
Mindenkit megtámadtak, de ti is vissza vágtatok. Mindenkire jutott valaki, volt akire többen is. Rád is három ember támadt. Dabi is köztük volt. Kaptad az ütéseket, de te is adtad. Az egyik férfit ki ütötted. Már csak Dabi és egy szőke lány maradt.
-Toga vagyok.-Nyújtotta a kezét a lány.- Jól harcolsz.-Mosolygott.
-Ti se vagytok rosszak.-Letörölted a homlokodról az izzadságot.
A lány elkuncogta magát. -Most már értem miért jártál el annyit otthonról Dabi.
Dabi megforgatta a szemeit. Toga szaladt feléd és egy kést csúsztatott ki a felsője ujjából amivel próbált megszúrni, de ki kerülted. Közben Dabi jött a kék lángjaival. Az erődet használva megfogtad Toga hátán lévő tartályokat és neki dobtad egy fának, ki köpött egy kis vért. Majd felpattant és teljes sebességével neked rontott ezt már nem tudtad ki kerülni és elvágta a combod. Dabi beleütött a hasadba az öklével így elhánytad magad. Össze estél köhögni kezdtél de gyorsan felpattantál, Toga megint neked rontott most három helyen is megvágott a két bokád hátul és a jobb csuklód. Nagyon jól bánik a késsel. Rettenetesen fájt állni így össze estél. Az erődet használva egy nagy rönkkel eltaláltad őket és elrepítetted. A földön ültél és körbe néztél. Megláttad Dekut ahogy bele üt egy nagy izmos alakba és eltörik az egész karja. De a férfi nagyon messzire repült. ~Nagyon erős~ Rá ugrottak hárman az egyiknek a lábaira dobtál egy nagy követ így be ragadt alá. Deku rád nézett és felfelé mutatta a hüvelykujját. A másikat elrúgta, de a harmadik bele ütött egy nagyot és a zöld hajú fiú is messzire repült. Oda ment hozzá az a kezes fickó és megakarta érinteni, nem tudtad miért, de érezted, hogy nem szabad. Felálltál és szaladni akartál, de nagyon fájtak a bokáid, le ültél. Kerestél valamit amivel ellökheted, de amikor dobáltad volna pár kaviccsal Todoroki jege befagyasztotta és oda ugrott közéjük. A felemás felkapta Midoriyát és elszaladt vele egy biztonságosabb helyre. Akit be fagyasztottak megérintette a jeget és feketévé változott majd elporladt.
Dabi és Toga vissza tértek. Felálltál, nagyon fájt, de muszáj volt felállnod. Mégsem harcolhatsz a földön ülve. Újra elkaptad Togát és neki vágtad egy sziklának most a hátán az a tartály is össze tört. Gyorsan rá dobtál egy farönköt. Dabi szaladt feléd, arrébb ugrottál de mikor földet értél össze is estél a bokáidon lévő vágásoktól. Kiabáltál egy nagyot. Dabit megdobáltad kavicsokkal meg fa ágakkal, de elégette őket. Rád küldte kék lángjait, oda húztál egy nagy sziklát így eltudtál bújni mögötte. Felálltál és a fiúnak szaladtál. Meglendítetted a jobb karod, de ki kerülte és a bal kézzel való támadásodat is, bele térdeltél a hasába azt már nem kerülte ki. A karodon és a lábaidon folyt a vér. Dabi rád küldte a tüzét, de ki kerülted. Majd megint, de azt már nem tudtad teljesen ki kerülni. Megégette a bal lábad. Felordítottál. Egy hegyes botot beleállítottál Dabi lábába, de úgy, hogy a másik oldalon kihúztad. Össze is esett.
BINABASA MO ANG
"SOSE LESZ BELŐLED HŐS"
FanfictionEgy új lány érkezik az UA-ba, tele titkokkal és reményekkel. Nemcsak egy másik városba de egy másik kontinensre is költözik, pontosabban Japánba, "családtagjaitól" és "barátaitól" messzire. Találkozik az új osztályával akik befogadják, már aki. !F...