23

539 41 5
                                    

Pont ma reggel léptetek át Decemberbe. Épp az iskolába siettél csupasz kezedet lehelve amikor Mina szaladt melléd. 

-Jóó reggelt!-Integetett a lány.

-N..neked is.

-Elfelejtettél kesztyűt felvenni?-Mutatott a kezére amit egy rózsaszín bundás kesztyű melegített.

-Nem szeretem.

A lány csak elnevette magát. Beértetek az osztályba, már teljesen hozzá szoktál. Mindennap majdnem ugyan az volt. Suli, délelőtt tanulás, délután az erőtöket fejlesztitek. Télen nincs valami sok program, mint például a sport fesztivál vagy amikor segítőknek mentek. Suli után ha úgy van mész az utcai rámeneshez mint ma. De amikor nem mész akkor tanulsz vagy elbújva valahol edzel, vagy a barátaiddal vagy valahol, de ez elég ritka. Nem sokára itt a karácsony, szerencsédre December 26-tól van szünet Január 6-ig. Ami azt jelenti, hogy ezekre a napokra ki kell költöznöd a kollégiumból. Ezért is mész mostanában többet dolgozni. Valahol kell majd aludnod, és elég drágák a motelek vagy ehhez hasonló helyek. Már ki is néztél egy kapszulahotelt az a legolcsóbb eddig. 

Még mindig vannak rémálmaid, nem olyan sok. Mindegyikben ugyan az történik. Megsebesülsz, majd apád megjelenik. Elmeséltél párat még Dekunka, de nem tudott semmit se mondani, elakarta mondani All Might-nak, de te semmiféleképpen nem akartad, ő ezt tiszteletben is tartotta. 

El is érkezett a suli vége így elindultál dolgozni. Ma se kíméltek se fizikailag se szellemileg. 
A délutáni harcban kaptál egy hátradobást amitől rettenetesen fájt a hátad és a csuklóidat is megerőltetted. Éppen ballagtál az úton, kezedben egy forró teát szürcsölgetve. Átöltöztél mielőtt elindultál, nem akartál szoknyában lenni ilyen hidegben. Elkezdett cseperegni így sietősebbre vetted, a csepergésből egy idő után zuhogás lett. Mintha dézsából öntötték volna. Szaladtál a járdán. Egy utca előtt szaladtál ahonnan ki jött valaki és neki szaladtál. Mindketten a földön landoltatok, jobban mondva te valakin. Egy esernyő esett le melletted, nem láttad csak hallottad, hisz az arcod a másik tag mellkasába fúródott aki a földön feküdt. A tea köztetek összenyomódott, a gyümölcs tea illata keveredett az esőével és a férfi kellemes illatával. Felültél, a tag ölében csücsültél, megvakartad a fejed miközben egy szisszenést adtál ki magadból. Magad mellé tetted a kezed, egy puha, de mégis kemény érzés volt a tenyered alatt, oda pillantottál és egy fehér pólót tapogattál. Abban a pillanatban konstatáltad hol is vagy és mi történt. A férfi arcára néztél akinek a pillantásával gyilkolni is lehetett volna. Jobban megnézted és nem is volt olyan öreg, kicsit lehetett idősebb nálad. Gyönyörű ciánkék szemében egyből megakadtál. Majd jobban megnézted és a szeme alatt az álla, nyaka a mellkasa még a kezei is teljesen megvoltak égve, jobban mint Todoroki arca, kicsit furának tartottad, hogy az égések végén piercingek vannak, mintha azzal lenne oda tűzve, de mégis tetszett a kreatívitása. Megakartad érinteni az égés nyomait, magától cselekedett a tested és már az állához is nyúltál. Csak az esőt hallottad ahogy a cseppek földhöz verődnek. Végig simítottad a kezed az égett bőr felületen, száraz volt és recés, az eső miatt nedves. Nagyon ismerős volt neked, mintha már láttad volna valahol, de semmi se jutott eszedbe. Csak egyetlen dologra gondoltál. 

-Téged aztán jól oda égettek komám.

Megrezzent a kezed alatt a bőr, elkapták a csuklód és még gyilkosabb pillantásokat kaptál. A fiú felült.-Téged...aztán jól oda égettek....KOMÁM?!-Felemelte az egyik szemöldökét.

Ki rántottad a karod a szorításából és mind két kezeddel eltakartad a szád.-EZT HANGOSAN MONDTAM?!-Gyorsan felpattantál és meghajoltál.-SAJNÁLOM ÉN NEM... én nem akartam!-A fiúra néztél aki elkezdett felállni így a kezedet nyújtottad, de ellökte. Gyorsan az esernyő felé szaladtál ami az úton volt, egy autó száguldott el, át ment a fekete esernyőn. Még így is oda szaladtál érte fel vetted és a piercinges fiúnak nyújtottad. 
-Nagyon sajnálom, hogy rád estem, hogy teás lettél, azért amit mondtam, hogy az engedélyed nélkül értem hozzád és az esernyőért is.-Le sütötted a szemed. A fiú ki kapta a kezedből az esernyőt. 

"SOSE LESZ BELŐLED HŐS" Where stories live. Discover now