39

478 35 0
                                    

Végig nézted hogy bejönnek a terembe és elfoglalják a helyüket. Az osztályfőnökük végig ment a névsoron. Összesen 8-an voltatok, így gyorsan a végére ért.

-Aki nem tudná Sekijiro Kan vagyok. Hívjatok Sekijironak vagy tanárúrnak. Dél elött tanulunk, pontosabban 11:30-ig. De ne aggódjatok csak ismétlünk. Utána megyünk valamelyik terepre. Na akkor kezdjük is az angol órát.

Gyorsan eltelt az idő, már az utolsó óráról csöngettek ki. Megindultatok átvenni a hős ruháitokat. Tsunotorival és Reikoval beértetek az öltözőkbe. Elég vissza húzódó volt mindkettő, a szőkelánynak a japánja még mindig nem volt tökéletes.

Épp öltöztetek át.- Tudod, máris van bennünk valami közös.- Ránéztél Ponira, fülig érő mosoly jelent meg az arcodon.

-Mi?- Értetlenül nézett.

-Én is külföldi vagyok. Csak én [Ország]-ból jöttem.

-Oh.- Öltözött tovább. - Én Angliából.

Kínos csend telepedett rátok, megbántad, hogy megszólaltál. Te öltöztél át elsőnek, ki mentél a Ground béta elé. Már ott álltak páran, Mineta is. Oda mentél mellé.

-Próbáltál velük beszélni?- Összefontad a karjaid magad elött, miközben nézted a béseket.

-Szerinted beszélgetek fiúkkal ha nem muszáj?- Felemelte az egyik szemöldökét.- Oh! Velük már beszélnék.- Elmosolyodott és a két lányfelé nézett akik jöttek az öltözők felől.

-Mit is vártam.- Megforgattad a szemeid.- Még velem se beszéltek, szóval..- Nem hagyta befejezni.

-De te más vagy! Na figyelj csak!- Oda szaladt eléjük és elkezdett beszélni hozzájuk.

Sóhajtotál egyet. - Javíthatatlan.

-[Név]?

Oldalra pillantottál, egy szőke fú állt ott, elég elegáns ruhában. Megijedtél egy kicsit.- Igen. Miért? Te ki vagy?

-Monoma vagyok. Biztos sokat hallottál már rollam.- Megigazított szőke tincseit.

-Nem.

-Oh, mindegy. Miattad takarított az egész suli, nem? És te verekedtél össze a robbantós idegbeteggel, nem? Meg mindig veszekszel vele, nem?

-Látom te elégsokat hallottál rólam.- Kínosan elnevetted magad.

-Nem mondtam még ilyet A-snak, de szimpatikus vagy.

-Megtisztelve érzem magam.

-Mi lenne, ha összedolgoznánk a szőkegyerek ellen? Tökéletes csapat lennénk!

-Szőke.. gyerek? - Felemelted a szemöldököd.

-Az a robbantgatós.

-Bakugo.

-Tökmindegy. Na mit szólsz hozzá?

-NEITO! Mit csinálsz már megint?!- Egy fekete hajú fiú ment felétek.

-Csak beszélgetek.- Oldalra nézett.

-Bocsi ha valami olyat mondott. Eléggé nagy szája van.- Oda ért eléd.- Kaibara vagyok.- Vissza nézett a fiúra.- Kendo engem kért meg, hogy figyeljek rád, szóval ne csinálj semmit ha lehet.

-Csak beszélgettünk.- Elmosolyodtál.

-Ja jó, csak mindig piszkálja az A-sokat. De gondolom tudod.

-Még nem találkoztam vele. De engem nem kell félteni.

Úgy beszélgettetek mintha ott se lenne a fiú. Már mindenki oda ért és a tanár oda hívott titeket. Kettes csapatokra voltatok osztva. 4 csapat volt, egyszerre 2 csapatot küldött be a tanár úr és egymás ellen kellet harcolnotok. Ő választotta a párokat, te Hitosit kaptad. Ti voltatok a kettes csapat. A négyes csapat ellen kellet mennetek, vagyis Monoma és Kaibara ellen. Ti következtetek. 30 percetek volt. Az a csapat nyer akik több zászlót gyűjtenek, ti voltatok a lila az ellenség a sárga. Pár zászló elvolt rejtve, és minél többet kellet az ellenség színéből szedni, ha megláttad az ellenség kezében a te zászlód elvehetted, de ha találtál valahol azt ott kellet hagynod.

"SOSE LESZ BELŐLED HŐS" Where stories live. Discover now