Kedd délután volt, vége lett az edzésnek, a lányokkal mentetek a kollégiumba. Aizawa oda állt elétek, és csípőre tette a kezét, állt mögötte valaki. Oda állt a tanár úr mellé. Egyből felismerted, nem volt nehéz.
-[Név]- Aizawa rád nézett, folytatta volna de a mellette lévő lány közbe vágott.
-Hát tényleg te vagy az! [Név]!- Anyanyelveden beszélt. Elkezdet feléd szaladni, ki tárta a karját és átölelt. Levoltál dermedve. Köpni nyelni nem tudtál.
-T..te mit csinálsz itt?- Elhátráltál egy kicsit. Meglepődtél, hogy látod.
-Hát így köszöntöd a legjobb barátnőd?- ~Legjobb mi?~
-Csak meglepődtem.- Ki kerekedett szemekkel nézted a szőke hajú lányt.
-Ő ki?- Mina állt melléd.
-Ő itt Emma, egy régi barátom.- Emmára mutattál.- Ők az osztálytársaim.- A lányokra mutattál. Nehéz volt váltogatni a két nyelvet.
-Heló.- Integetett nekik. Ők is vissza integettek. - Körbe vezetsz? - Rád nézett.
-Nem hiszem, hogy..
-Léci.- Megfogta a kezed és csillogni kezdett a szeme.
-Talán a kollégiumban.- Megvakartad a tarkód.
-Király!- Elmosolyodott.
-Tanár úr, körbevezethetem a kollégiumban?
-De siess és ha elmész szólj.
-Köszönöm.
Aizawa elment, a barátnődre néztél. Elindúltatok a kollégium felé. Alig hitted el, hogy itt van. Amikor utoljára beszéltetek veszekedtetek, és mindennek elhordtátok egymást. Azt kívánta bár megölt volna az nap az apád. Most meg úgy tesz mintha mi se történt volna. Régen se voltatok legjobb barátnők, de miután megtudta, hogy helyette mehetsz az UA-ba nagyon megharagudott. Bementetek a bejáraton, páran voltak lent. Oda sétáltak.
-Szia, Kaminari vagyok. Te?- Oda állt a lány elé.
-Nem tud..
-Emma vagyok, [Név] gyerekkori barátja.- Elmosolyodott.
-Tudsz Japánul?- Oda álltál elé.- Miért nem mondtad egyből?
-Persze.- Felhúzta szája egyik oldalát.- Nem tökéletesen, de hát mégis csak helyettem jöttél.
Teljesen lefagytál. Azt hitted megbocsájtott és valamiért ide kellet jönnie, nem is tudod mit vártál. Biztos voltál benne, hogy tervez valamit, mindig ilyen volt. Mindenki rád nézett az utolsó mondatánál. - Hogy érted?- Deku is oda sétált.
-Úgy, hogy most én lennék az osztálytársatok. Csak [Név]-nek jobb a Japánja. De már nem haragszok.- Elmosolyodott. Mindenkinek ki kerekedett a szeme.
-Már?- Bakugo becsukta a hűtőajtaját és felétek nézett.
-Na körbe vezetsz?- Nem is figyelt rájuk.
-J..ja.
-Mi is jövünk! - Kaminari, Mineta és Sero oda álltak.
-Remek.
Elkezdted körbevezetni. Inkább velük beszélt, vagyis a fiúk neki. Tetszett neki, a szobádon meg se lepődött. Miután megmutattad a kollégiumot leültetek lent a kanapékra. Fura volt őt látni, örültél is neki meg nem is. Lehet nem voltatok legjobb barátnők, de akkor is ott volttok általában egymásnak.
-Azért laknék itt.- Elnevette magát. Mindenki kínosan oldalra nézett.
-Hát, próbáld meg hátha jöhetsz jövőre. Vagy most.
YOU ARE READING
"SOSE LESZ BELŐLED HŐS"
FanfictionEgy új lány érkezik az UA-ba, tele titkokkal és reményekkel. Nemcsak egy másik városba de egy másik kontinensre is költözik, pontosabban Japánba, "családtagjaitól" és "barátaitól" messzire. Találkozik az új osztályával akik befogadják, már aki. !F...