Ledermedve nézted őket. Nem tudtad eldönteni mit csinálj. Egyre türelmetlenebbek voltak. Összeszorítottad az ökleid. Ha Deku lenne ebben a helyzetben. Akkor ő... Biztos, hogy menne velük és ott megpróbálna megszökni. Biztos nem segítene nekik, eszébe se jutna, hogy segítsen. Igazi hős. Nem olyan mint te. Sose lesz belőled igazi hős. Ha csatlakoznál minden jobb lenne. Azt csinálnád amihez értesz.
-Én...-Suttogtad.
Nem tudtad befejezni, oda ment Deren egy késsel és karon szúrt. Oda kaptad a tekinteted, ki kerekedtek a szemeid, a szád is kinyílt. A kezeddel megfogtad a sebet.
-Látom nem akarsz jönni. - A többiek felé fordult.- Toga!
-M..megyek.- Oda sétált eléd.
-Változz át.
- De hát... - Oldalra nézett.
-Ez egy jó ötlet.- Shigaraki odasétált.
Megfordultál és elakartál szaladni, de nem bírtál mozogni. Oda ment Toga. Ivott a véredből. Teljesen úgy nézett ki mint te. Apád elmondta neki az erőd, elmagyarázta alaposan így már tudta használni is. Összeszedték magukat és elindultak. Újra tudtál mozogni.
Teljesen levoltál fagyva. Leültél ott helyben, fogtad a karod. A kést nézted amit az asztalra raktak. Dabi veled maradt. Bekötötte a sebed, elmentetek a szobádba, végig csendben volt. Nem beszélgettetek azóta. Zavarban voltál mellette.
Leültél a matracodra. Dabi középre tette a széket, köteleket szedett elő. Ha ránéztél akaratod ellenére az ajkaira siklott a szemed.
-Nem szükséges.- Átkaroltad a térdeid.
Nem mondott semmit csak oda állt eléd. Nyújtotta a kezét.
-Jobb lesz ha nem ellenkezel. - Semmit mondó volt a tekintete.
-Hát pedig nem ülök oda, hogy megkötözz.
-Ahogy akarod.
Megfogta a kezed és felrántott. Ellökted, megszorította a sebed. Kicsit összerogytál, oda kaptad a kezed. Összeszorítottad az ökleid. Állon vágtad, kicsit hátrasétált. Elkapta a kezed és kicsavarta, felkiáltottál. Kigáncsolt. A matracon feküdtél, ő meg a derekadon ült.
Lihegtetek mindketten. Végighúzta a kezét az oldaladon. Libabőrös lettél, a szemeid is kikerekedtek. Megfogta a másik kezed is. Összekötötte. Nem bírtál kiszabadulni a szorításából. A széket a fejéhez vágtad.
-Ne ellenkezz már!- Erősebben meghúzta a kötelet. - Lefoglak ütni.
Beleültetett a székbe. Nem ellenkeztél annyira. Megkötözött. Ki ment a szobádból. Pár perc múlva betolt egy tévét. Ki kerekedtek a szemeid.
-Nincs kedvem filmet nézni.
-Ez nem kívánságműsor. - Bekapcsolta a tévét, a hírekhez kapcsolt.
A szemeid ki kerekedtek. Alig hitted el, amit láttál. Ott álltál a tetőn és a shurikeneket a hősökhöz vágtad. Tudtad, hogy ez Toga, de akkor is nagyon rosszul érezted magad. Ha azt hiszik, hogy ez te vagy akkor mindennek vége. Ha nem is csatlakozol akkor is bűnözőnek fognak mondani. Undorító ez a terv akár csak az aki kitalálta.
Dabi oda állt eléd. Megfogta az arcod, kicsit összenyomta. Ráhajlót ajkaidra. A nyelve a szádban volt, kicsit bekönnyeztél. Elhajolt tőled. Megsimogatta a fejed tetejét. Kiment a szobából. Megráztad a fejed.
-Nagyon erős!- A híradós beszélt. A tévére néztél. Téged mutatott, kocsikat dobáltál az emberekre, a tűzcsapokat is könnyen kitépte.
Mindig is tudtad, hogy nagy pusztítást tudnál csinálni. Főleg ha az embereket is tudnád mozgatni. Nézted a tévét. Már Dabi is ott volt. A tüze végig száguldott az utcán. Semmi értelme nem volt annak amit csinálnak. Azon járt az eszed, hogy miért csinálják ezt. Ki kerekedtek a szemeid. Téged mutatott a kamera a legtöbbször. Direkt te voltál a középpontban. Téged akartak bemutatni.
YOU ARE READING
"SOSE LESZ BELŐLED HŐS"
FanfictionEgy új lány érkezik az UA-ba, tele titkokkal és reményekkel. Nemcsak egy másik városba de egy másik kontinensre is költözik, pontosabban Japánba, "családtagjaitól" és "barátaitól" messzire. Találkozik az új osztályával akik befogadják, már aki. !F...