5

805 50 2
                                    

Másnap reggel az ébresztőd hangjára keltél. Kint elég hűvös idővolt, de egy kicsit sütött a nap ami pont kisütötte a [szemed színe] szempárjaidat. Már tényleg ideje lenne venned egy függönyt. Felültél majd össze szetted magad és elkezdtél készülni az iskolába. Tegnap este sokáig voltál fent miután a munkából hazaértél, elég sok lemaradásod van, így azokat pótoltad. Egyszerűen biztos voltál benne, hogy Bakugo már mindenkinek elmondta, már csak azért is, hogy basztasson. Belenéztél a tükörbe és eléggé látszódtak a kis batyuk a szemed alatt.
~Lassan el kéne indulnom~ így is tettél és már mentél is a lifthez onnan a konyhába ahol találkoztál Seroval aki épp a gyümölcslevét kortyolgatta a széken ülve.

-JÓ REGGELT!-Ült ki nagy mosoly Sero arcára. ~Hogy lehet valakinek ennyi ereje kora reggel?~

-Jó regg..áhh..elt.- Nem tudtál nem bele ásítani. Elkezdted csinálni a [kedvenc reggeli itókád].

-Meddig voltál fent, hogy ilyen fáradt vagy?- Mondata végébe kicsit belekuncogott.

-Nem tudom, tanultam aztán nem figyeltem az időt.

Sero csak kacagott egyet majd felállt, le rakta a pultra a poharat és elindult a főbejárat felé.
Te is megittad ami a poharadban/bögrédben volt, elmostad természetesen csak a sajátodét majd te is elindultál.

Aizawa kitalálta, hogy ma fogjátok összemérni egymással harci tudásotokat. Át is mentetek egy ehhez tökéletes épületbe. Középen volt egy ring féleség egy kis nézőtér féleséggel. Aizawa választotta a párokat, miután ki osztotta ki kivel lesz az első párt ki is küldte a ringbe akik Todoroki és Tokoyami volt. Mindketten erősek de Tokoyaminak nem lesz esélye ha Todoroki használja a baloldalát. 

Egymással szemben álltak. Tokoyami támad elsőnek az árnyával Todoroki könnyen hárítja.
Most Todoroki támad, de a jegét használja, tudja, mindenki tudja, hogy ha a tűz erejét használná nem lenne nagyon esélye a madár fiúnak. Fumikage könnyen kitér előle, majd Todokori felé szalad akinek ad egy jobbhorgost ami el is találja. Támadna már Dark Shadow amikor Todoroki a jegével ellöki ellenfelét. Harcolnak már egy jó 5 perce amikor Tokoyami elég nagy ütést vitt be Todorokinak, valószínűleg itt unhatta meg Shoto aki pár pillanat múlva már földön fekvő Tokoyamit fogta le. Végül használta baloldalát.

Már a hetedik pár is végezhetett amikor te következtél és Ojiro. Nem nagyon beszélgettél még a fiúval, de kedvesnek tűnt. De ez most nem a barátkozás pillanata. Mivel a telekinézissel csak tárgyakat tudsz mozgatni ezért fizikai erődre bíztad magad, be kell vallani... ami nem volt a legjobb. A másik erőd eszedbe se jutott. 
 
A szőke fiú támadt kiakart gáncsolni ami nem sikerült neki. Büszke is voltál magadra. Adtál neki pár ütést egy-kettő be is talált. Majd Mashirao pillanatnyi szünetekkel ostromolt, voltak amik eltaláltak, de voltak amik elől kitértél. Ilyenkor büszkeség fogott el. Volt egy kicsit hosszabb pillanatnyi szünet, ami neked pont elég volt, hogy a háta mögé kerülj és te azzal a lendülettel bele is rúgtál a hátába amit azért megérzett. Viszont megfeledkeztél a fiú farkáról ami egy olyan csicska lángost adott le neked amitől elkezdtél szédülni majd megfordult a fiú és a hasadba ütött egy nagyot. Majdnem összeestél, de csak majdnem. Hallottad ahogy dobog a szíved, homályosan láttál és a sajgó fejed is csak nehezítette a helyzetet. Láttad ahogy a fiú közelít feléd és már ép lendítette a karját, amikor minden erődet az öklödbe gyűjtve állon vágtad a fiút, Ojiro hátrébb lépked. Megingott, itt az esélyed. ~NE BASZD EL~. Adnád a következő maflást, de Mashirao ki védi és azzal egy ütemben arcon vág. Neked nem is kell több összeesel. Vesztettél.

Valakinek hallod a hangját, alig érted amit mond, kedves hang, kinyitod a szemed és látod, hogy aki az előbb vert el nyújtja feléd a kezét és közbe beszél hozzád.
-[Vezetéknév]-chan jól vagy? Ne haragudj túlzásba vittem.-Nyújtja a kezét még mindig. Feltápászkodsz a földről és engeded, hogy ellenfeled felsegítsen.

-Jól..Csak kicsit szédülök.-Próbálsz mosolyogni, de nem megy.

-Sajnálom.- Megrázod a fejed majd le mentek a ringből.

-Jól vagy [Név]-chan? Ojiro, hogy tehetted ezt egy lánnyal?!-Mérgelődött Mina, karba tett kézzel. Ojiro oldalra nézett és épp nyitotta száját, de te gyorsabb voltál.

-Ugyan Mina-chan jól vagyok és majd ha egy ellenséggel harcolok ő se fogja vissza fogni magát, még annyira se mint Ojiro-kun.-Azzal Mina elmosolyodott és csak bólintott egyet.

Le ültél egy székre. Már jobban voltál mint az előbb de még mindig sajgott a fejed. Most Bakugo és Aoyama következett.~Szegény Aoyama.~
Úgy is történt ez az össze csapás mint ahogy mindenki gondolta. Bakugo pár perc alatt nyert.

Amikor Bakugo sétált zsebre tett kezekkel a székek felé le ülni, közben egy diadalmas és egyben gúnyos mosoly ült ki arcára miközben téged nézett. Válaszképpen csak ki nyújtottad a nyelved amire ő csak még jobban megvillantotta fogait.

Vége volt az órának, még volt 2 órátok vissza cammogtatok a terembe kisebb nagyobb sérülésekkel kinek mi jutott. Aizawa mondta, hogy aki úgy érzi az menjen el tanítás után meggyógyíttatni magát Chiyoval.

Vége volt az óráknak te csak haza akartál menni és aludni, úgy is tettél. Amint visszaértél a szobádba egyből az ágyba huppantál.
Fáradt voltál, fájt mindened. Nem tett most jót neked ez az edzés.
Érezted ahogy a szemed elnehezül nem is álltál neki ellen, be csuktad a szemeid és álomba is szenderültél. Álmaiból egy hangos dörömbölés keltett fel ami az ajtó másik oldaláról jött.
~Nem hiszem el...~

"SOSE LESZ BELŐLED HŐS" Where stories live. Discover now