Leültél kint a konténerek mellé. Nem találtak rád, örültél neki. Nem akartál senkivel se találkozni. Összeakartad szedni a gondolataid. Rengeteg minden eszedbe jutott, ahogy szaladsz a rendőrség felé, miközben a hátadból ömlik a vér. Apád nevetés a mondatai. Anyád és nevelőapád sikítása ahogy lehajtotok a hegyről. Ez az erő miatt haltak meg... miattad haltak meg. Nem győzted törölgetni a szemeid.
Hallottad ahogy Mic beszél, most Deku volt és Iida. Utánuk jönnek Urarakáék utána pedig ti. Megpróbáltad összeszedni magad.
-Mi baj.- All Might guggolt le melléd.
Kicsit megijedtél.- All Might?
-Személyesen!- Elnevette magát. - Nemsokára te jössz. Miért vagy itt a kukáknál? Tán a szagoddal akarod Bakugo fiút legyőzni?- Elnevette magát. Te csak oldalra néztél.- Mi a baj?- Lágyan elmosolyodott.
-Azt akarják a többiek, hogy használjam a másik erőm.
- Ja tényleg neked 2 képességed van. Mi ezzel a baj?
- Nem szeretném.- Átölelted a térdeid. - Nagyon rosszat tettem vele...
- Ugye tudod, hogyha olyat tettél akkor szólnom kell a hatóságoknak.- Megvakarta a tarkóját.
Halványan elmosolyodtál.- Már megkaptam a büntetésem, szerintem még mindig tart.
Ki kerekedtek a szemei.- Mit tettél? -Elakartad mesélni, de kicsit féltél, hisz mégis csak a volt béke szimbóluma. - Nekem elmondhatod.
-Egyedül Katsuki tud róla.
-Bakugo fiú?
Bólintottál.- Amikor kicsi voltam.. megöltem két embert.
-MICSODAA?!!- Felállt. Teljesen lefagyott.
Ezután elmesélted neki részletesen, az apádról is meséltél ezt azt. A könnyeid csak úgy folytak, nem tudtál nekik megálljt parancsolni. All Might figyelmesen végig hallgatta.
-Nem lenne szabad ezt tennem, de... - Megfogta a kezed és felhúzott. Megölelt. Te csak jobban elsírtad magad. Tiszta takony, nyál és könny lett az ingje. Elkezdte simogatni a fejed.- Nagyon erős vagy.- Mintha beledöftek volna valamit a szívedbe. De nem fájt, jó érzés volt, semmit se láttál a könnyeidtől.- A szíved nagyon tiszta. Tettél rossz dolgokat, de érthető. Mind tettünk rossz dolgokat, még én is. - Szipogott egyet.- Remek ember vagy.- Minden egyes szava felégetett, még senki se mondott neked ilyeneket és most pont az mondja akire felnézel.- A barátaid csak segíteni akarnak, szerintem elmondhatnád nekik is ezeket. Neked is jobb lenne, kiadni magadból és ha megismernek akkor még közelebb állnátok egymáshoz. Rettentő erős vagy, rengeteg mindent kibírtál és még rengeteg mindent is kell majd kibírnod. De mindig lesznek akik segítenek majd, sose vagy egyedül. Sikerülni fog, hiszek benned. Tudom, hogy sikerülni fog. Hisz eddig is sikerült. - Csak sírtál és sírtál, már vörösek voltak a szemeid. Eltolt magától. Ránéztél.- És ne feledd.- Felvette az izmos formáját, rád mutatott.- LEHET BELŐLED HŐS!- Vissza változott, ki hányt egy kis vért. Adott egy zsepit.- Na menj, mindjárt ti jöttök.
Bólintottál, elszaladtál de Megtorpantál. Visszafordultál.- Köszönöm!- Meghajoltál.- Számomra mindig te leszel az első számú!- Ki egyenesedtél és elszaladtál a ring felé. Ki fújtad az orrod. Erőt adott neked.
Bakugo már kint állt, kiszaladtál. Látszott a szemeden, hogy sírtál. Bakugonak ki kerekedett a szeme.
-Akik most fognak megküzdeni azok nem mások mint a hőstagozatos 2A-s [Teljes név] és a 2A-s Bakugo Katsuki! Ha jól emlékeznek tavaly Bakugo elég csúnyán elvert egy lányt. Vajon változott a modora?!
ESTÁS LEYENDO
"SOSE LESZ BELŐLED HŐS"
FanficEgy új lány érkezik az UA-ba, tele titkokkal és reményekkel. Nemcsak egy másik városba de egy másik kontinensre is költözik, pontosabban Japánba, "családtagjaitól" és "barátaitól" messzire. Találkozik az új osztályával akik befogadják, már aki. !F...