Reggel 8 óra van az UA előtt állsz, azzal az egy bőröndöddel ami az utad során már a legjobb barátod lett. Gondolkozol az életeden.
~Még elmehetek, senki se látott még... Nem, nem mehetek el! Megígértem.... hős leszek....~
Gondolataidban elveszve egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy egy férfi szólogat.-Te vagy [teljes név]?
Hirtelen össze rezzensz azt se tudod fiú vagy e vagy lány. Megint hallód.
-Te vagy [teljes név]?! -ezt egy kicsit már ingerültebben.
Oda nézel és egy hosszú fekete hajú férfit látsz karikás szemekkel.
-háh? I-igen Én vagyok. Nem tudom honnan tudja a nevem, de nincs pénzem....sajnálom.-A férfi szeme kikerekedik.-Én vagyok az új osztályfőnököd Aizawa, már vártunk gyere elkísérlek oda ahol lakni fogsz.
Osztályfőnök?? Ebben a pillanatban tudatosult benned, hogy letoprongyosoztad az osztályfőnököd. -BOCSÁNAT ÉN NEM AKARTAM MEGBÁNTANI.-Meghajoltál.
A férfi csak legyint egyet és besétál a kapun, Te meg utána mész.10 perce se sétálhattok amikor megláttál pár ikerházat. ~Gondolom ezek a kollégiumok, szebbek mint gondoltam, végre nem lepukkant motelekbe kell aludnom ~
-Teljesen újak, nemrég építették őket.
-Halottam, hogy így biztonságosabbnak tartják, szerintem egyszerűbb is.
-Az osztálytársaidnak óráik vannak, ma pakolj ki, holnap lesz az első napod.
-Rendben.~Mintha ezt az egy kis bőröndöt olyan sokáig tartana kipakolni.~
Miután Aizawa megmutatta a szobád, fürdőszobát és társait utána adott pár papírt amit még kikellet töltened, az egyenruhát is oda adta. Majd elment és így te és a nagy üres kollégium maradt és a gondolataid. Elindultál kipakolni a bőröndödből természetesen az utolsó szoba jutott az 5-en, szerencsédre van lift.
~Kíváncsi vagyok az osztályra... láttam róluk videókat a sport fesztiválról elég erősnek tűntek, nem maradhatok le.~ Eléggé elfáradtál te magad se tudod miben, de úgy döntesz alszol egyet.Arra kelsz fel, hogy lent valaki nagyon nevet.~Ki a pokol tud ilyen hangosan nevetni?? Az ötödiken vagyok.~ Ebben a pillanatban tudatosul benned, hogy az osztálytársaid....hazaértek. ~Most le kéne mennem..~ Nagy nehezen összeszeded magad és elindulsz.
BINABASA MO ANG
"SOSE LESZ BELŐLED HŐS"
FanfictionEgy új lány érkezik az UA-ba, tele titkokkal és reményekkel. Nemcsak egy másik városba de egy másik kontinensre is költözik, pontosabban Japánba, "családtagjaitól" és "barátaitól" messzire. Találkozik az új osztályával akik befogadják, már aki. !F...