43

463 35 3
                                    

-Szóval szerinted a jobb vagy a bal?- Mineta kérdően nézett rád.- Mármint mindkettő szép, tetszik. De csak egy lehet, mármint lehetne mindkettő, de azzal sok a baj. A baloldali magas, homokóra alakja van, de a jobboldali kisebb ami nekem jobb, és inkább körte alakja van. Nem tudok dönteni.- Kérdően feléd fordult.

Felemelted a szemöldököd.-Most komolyan velem akarod megbeszélni azt, hogy melyik csajt szed fel?- Bólogatott. A két lányra néztél akik a sor végén álltak a gyertyáknál és azokat szagolgatták. Vettél egy nagy levegőt, leguggoltál a fiúhoz és a szemébe néztél.- Felejtsd el őket.- Levetted az alsó polcról Tsuyunak az ajándékát amit Sero akart adni. Felálltál és elsétáltál.- Nincs esélyed.

-Olyan gonosz vaagy!- Oda szaladt melléd.- Simán feltudnám szedni őket.

-Akkor menj.- Ránéztél.

Ki kerekedtek a szemei.- Hát ő, tudod, nem akarom zavarni őket.- Elkezdett izzadni.- M..meg azt se tudom melyik kéne.- Oldalra vezette a tekintetét.

Elnevetted magad.- Be-sza-ri.-Tagoltad neki.

-NEM VAGYOK!- A szemei szikrákat szórtak.- Be bizonyítom.- Elindúlt a két lány felé. Le vett a polcról egy férfi parfümöt és befújta magát. Elnevetted magad. Csak ment tovább, oda állt eléjük. A két lány értetlenül egymásra nézett. Mineta nagyon beszélt, egyszer elkacagták magukat. A következő pillanatban a jobb oldali pofán vágta a lila fiút és mérgesen elsiettek. Duzzogva jött vissza. Kérdőre akartad vonni, de közbe vágott.- EGY SZÓT SE!- Elsietett melletted.

Te csak feltetted a kezed védekezően és utána siettél. Mindent össze szedtél amik innen kellettek. Beálltatok a sorba amikor valaki megütögette a válad, hátra néztél. A két lány volt az.- Igen?

-Az öcséd?- Minetára mutatott.

-A mim?- Néztél értetlenül a magas lányra.

-Szólj rá, hogy viselkedjen! Neveljétek meg!- A magas szőke lány szemmagasságodhoz hajólt.

-Mit mondott?- Hátrébb mentél egy kicsit, de az előttetek lévő vásárlótól nem tudtál.

-Azt mondta nekem, hogy megkóstolná a körtéimet.- Az alacsonyabb lány eléd lépett.

Ki kerekedtek a szemeid, a fiúra néztél.- Tényleg.. ezt mondtad?- Összefonta maga előtt a karjait és egy kicsit bólintott. Nem bírtad ki hangosan elkezdtél nevetni. - Mi ez a szar szöveg?! Nem csodálom, hogy felpofozott.- Lenyugodtál egy kicsit. Mérgesen nézett rád a két lány.-Egy! Ő nem az öcsém. Nem is hasonlítunk, mármint. Hahó! Nem vagyok még japán se. Kettő! Nem érdekel.- Megfordultál, már ti következtetek a kasszánál. Beszélt még nektek a két lány, de nem törődtél velük. Fizettél és ki mentetek a boltból.

Már csak pár dolog kellet. 10-kor indultatok el, fél három volt. Már csak 5 ajándék kellet és a csomagoló papírok. Nektek kellet becsomagolni az ajándékokat így sietettek. Tsuyunak kellet keresnetek zselé illatú gyertyát és egy kis rádió félét ami eső hangot ad ki. Denki és Kirishima ötlete volt. Szerencsétekre a lányok már rég megvették az ajándékait Tsuyunak. Kojinak cserepes virágot kellet venni, meg a nyuszijának egy játékot és a te ajándékod, semmi ötleted nem volt. Vettetek egy virágot, egy lila liliomot. Tele volt a kezetek, mindennel. Mineta elkezdett hisztizni. Elmentetek megvenni a csomagoló papírokat és pár szalagot és celukszot. Közben vettetek egy játékot a nyuszinak, egy sárgarépát szalmából. Nem bírtad tovább Mineta nyavalygását és vissza mentetek. Csak a bejáratig vitted a cuccokat egyből visszafordultál és elkezdtél szaladni.

//Mineta szemszöge//

Miután [Név] ott hagyott a sok cuccal az ajtóban, Bakugo oda sétált elém. Tiszta liszt volt. Halkan fel is kuncogtam.

"SOSE LESZ BELŐLED HŐS" Donde viven las historias. Descúbrelo ahora