~Mi ez a mosoly?~ Lepődtél meg. Bakugo újra vissza vette unalmas arcszerkezetét majd a falnak döntötte kobakját. Vett egy nagy levegőt majd ki fújta.~Nyugtatgatja magát?~
-Egy óránk van.-Bökted ki.
-Mire?-Nézett értetlenül cellatársad.
-Megszökni.-Megmozgattad mint két kezed, sugallva hogy "ez egyértelmű".
-És hogy? Mert nem tudunk láncokat elszakítani, vagy te igen?-A mondata vége gúnyolódás volt mintsem kérdés.-Nem, de tudok ilyet!-Vágtad rá majd becsuktad szemeid.
-HÚÚ! Ezzel sokra megyünk.-Gúnyos nevetése hallatszott az egész helyiségben.
-Kussolj már, koncentrálnék.-Horkantál rá.
-Mire?
-Néz már oda.-Mutatóujjaddal a rácsok mögötti asztalra böktél vagyis az azon lévő kis drót darabra.-Próbálnám ide hozni.-Újra becsuktad szemeid.
-Hogyhogy van erőd?!-Akadt ki.-Vissza jött?
-Halkabban, meghallják. Nem jött vissza, el se ment.-Forgattad meg szemeid.
-De hát beadták és ott sírtál, meg tökre ki akadtál.-Nézett értetlenül.
-Nem adtak be olyan sokat, csak egy kicsit. Amit érzek is és így nehezebb használni az erőm, szóval hagyj békén.
-Nem értem. Akkor miért hagytad, hogy az a csávó azt tegye veled amit? Mármint biztos tudtál volna vele valamit csinálni.
-Ha csináltam volna akkor biztos hoztak volna még injekciót és akkor tényleg nem lenne erőm.
Becsuktad a szemeid és minden erődet a drótra összpontosítottad. Felemelkedett az asztalról, elkezdted magad felé húzni. Nehéz volt irányítani, hisz mégis volt a szervezetedben abból a szerből és azért eléggé megviseltek az előbb történtek is, a körülmények is csak nehezítettek a helyzeten. Sietned kellet hisz máris elkezdtél álmosodni.~Még egy kicsi~
-Igyekezz már!
-Kussolj már! Ha békén hagynál gyorsabb lennék.-Gyilkos pillantásokat vetettél rá amire ő oldalra nézett. Nyitott szemmel próbáltad magadhoz hívni, már útban voltak a rácsok így látnod kellet, merre is vezeted a kis fém darabot.
Oda ért hozzád, vagyis a bilincsekhez. Próbáltad ki nyitni, de nem nagyon jött össze. Pár perc próbálkozás után eltört a kis darab.
-Bazdmeg.-Szisszentél fel.
-AHH, itt halunk meg.-Katsuki előre hajtotta fejét, így a földet kémlelte.
Elkezdtél szét nézni hátha találsz valamit amivel ki nyithatnád a bilincseket. Egy kis nézelődés után találtál egy másik drót darabot.~Miért van itt ennyi drót? De legalább ez vastagabb~ Nagy nehezen azt is magadhoz hívtad, mozgattad a bilincsben a darabkát, de még mindig az erődet tudtad csak használni hozzá. Már kezdtétek feladni amikor kattant a zár. Bakugoval egymásra néztetek,egy nagy vigyor ült ki arcotokra. Gyorsan a másik kezeddel ki szabadítottad a másikat. Megdörzsölted csuklóidat ahol a béklyók voltak, felhúztad rendesen a nadrágod, majd a fiúhoz szaladtál. Le gogóltál hozzá és elkezdted ki nyitni a zárt.
-Gyorsan segítek.-Suttogtad neki, Már kattant is a zár a fiú egyik keze szabad volt.
-MII?! NEM!-Akadt ki. Majd eltolt a kezével-Bilincselj vissza!
-MIVAN?!-Néztél rá ki kerekedett szemekkel.
-Nem kell a segítséged! Megoldom egyedül!-Nézett rád mérgesen.
Köpni nyelni nem tudtál.-MIVAN? Katsuki ne most legyél ilyen. Ugye tudod, hogyha én elmegyek innen egyedül, neked annyi. NE MOST LEGYÉL ENNYIRE, ennyire önfejű, vagy egoista vagy nem is tudom minek nevezik ezt.-Nevetted el magad.-Olyan hülye vagy.-Nevettél tovább.-N..Nem vagyok hülye! Megoldom egyedül.-Elpirult egy picit.
-Ne itt pirulgass.-Elmosolyodtál majd megfogtad a vállát.-Néha el kell fogadni mások segítségét, nem oldhatsz meg mindent egyedül.-Bele néztél vörös íriszeibe.-Ez nem gáz, ha te akarsz lenni az első számú hős akkor el kell fogadnod, hogy néha neked is kellhet a segítség. All Might is biztos fogadta már el mások segítségét. Amúgy meg erőd sincs, hagyd, hogy segítsek. Nem mondom el senkinek.-Mosolyogtál rá biztatóan.-Áhh, csak mert ennyire szeretnél segíteni megengedem.-Öntelten elmosolyodott, amire te csak megforgattad szemeid és bele túrtál hajába majd össze borzoltad.-OI! Hagyd abba.-Rázta meg fejét, hátha ki szedi fürtjeiből ujjaid.
Ki szabadítottad a másik kezét is.-Amúgy ha vissza bilincselnélek akkor is segítenék.-Néztél rá gúnyosan.
-Tch.-A fiú is meg dörzsölte csuklóit, miközben a rács ajtajához értetek. Meg próbáltad ki nyitni az ajtót is, de bele tört.
-Nem hiszem el.-Arcodat a kezedbe temetted.
-Picsába, olyan béna vagy, mondjuk tőled nem vártam mást.-Kuncogta el magát.
-Most mi legyen?-Néztél rá szomorúan.
-Talán az ablakon.-Rá nézetetek az ablakra de azon is rács volt és ki se férnétek rajta.
-Megpróbálhatok valamit.
Elképzelted a zárat, ahogy a benne lévő törött drót darabka van, megpróbáltad elmozdítani a benne lévő fém szálat, vagy magát a zárat. Kattant, sikerült. Le nyomtad a kilincset és elkezdted tolni a fémajtót. Ki nyílt.
-Na ki béna?-Néztél rá csipkelődően.
-Ah kussolj már.-Tenyerével picit meglökte arcod majd ki sétált. Oda sétált az asztalhoz, ott volt a telefonja.-Le van merülve.Hol a te telefonod?
Megálltál hirtelen.-Nekem, nincs.-Néztél rá ártatlanul.
-Mi?
-Nincs telefonom.-Össze fontad magad előtt kezeid.-Mi van? Most le nézel? Gáz, hogy nincs?
-Nem, csak azt hitt..-Nem hagytad neki, hogy be fejezze.
-Tudod nekem nincs plusz nem tudom mennyi yenem egy telefonra. Nekem nincsenek szüleim akik vennének.-Akadtál ki.
-Nyugi van már.-Zsebre rakta a telefonját majd megindult a kijárat felé.-Én is magamnak vettem.-Ki nyitotta az ajtót egy lépcső volt előttetek, aminek a végén egy ajtó volt.
-Mi ez a sok ajtó?-Sétáltál mellé.
-Legyünk halkak.
-Ez neked nehéz lesz.-Néztél rá gúnyosan.
Megpöckölte a homlokod amire hirtelen oda kaptál és felszisszentél,elég hangosan.-Kinek is lesz nehéz?-Ő is gúnyosan nézett rád.
-Tch,menjünk már.
ESTÁS LEYENDO
"SOSE LESZ BELŐLED HŐS"
FanficEgy új lány érkezik az UA-ba, tele titkokkal és reményekkel. Nemcsak egy másik városba de egy másik kontinensre is költözik, pontosabban Japánba, "családtagjaitól" és "barátaitól" messzire. Találkozik az új osztályával akik befogadják, már aki. !F...