14

577 42 3
                                    

Felértetek a lépcsőtetejére, ki nyitottad az ajtót úgy mint lent a cella ajtót. Egy folyosóra érkeztetek három falilámpa épp hogy világított. Elindultatok az egyik irányba. A folyosó végén egy nagy ablak volt egy nagy ráccsal. Lehetett látni az égen tündöklő csillagokat, rengeteg volt. ~Gyönyörű~ Csak balra lehetett menni. Követtétek a folyosót, de ahol csak tudtad a csillagokat lested.

Egy ajtó nyitva volt, elsétáltatok pár mellet de azok zárva voltak. Zajt hallótattok a szobából. Megpróbáltatok óvatosan elosonni a teljesen nyílt ajtó előtt. Nagy ajtók voltak minimum kétszer akkorák mint te, és mivel kettő volt egymás mellet, mintha egy palotában vagy várban lennétek. Így elég nagy távot kellet megtenni. Siettetek át a másik oldalra. Benéztél a szemeiddel. Ott állt 7 férfi. A kopasz, Bob, akinek a csuklója sérült meg és még négy ismeretlen.
Titeket néztek. Megáltatok, farkasszemet néztetek. Katsuki elkapta a kezed és elkezdtetek futni.
Hátranéztél és láttad, hogy futnak utánatok.

Futottatok és csak futottatok. Kiabáltak utánatok, hogy "Álljatok meg, úgyse menekültök el" és ehhez hasonlókat. Már hátra se néztetek. Elértetek ennek a folyosónak a végére is. Három lehetőségetek volt. A berácsozott ablakokon keresztül ki menekülni, vagy legyőzni üldözőiteket, vagy a mellettetek lévő ajtón be menni. Természetesen az ajtót választottátok. Betoltátok az ajtót és be szaladtatok a szobába. Becsuktátok és gyorsan eltorlaszoltátok egy szekrénnyel, egy piros bőr fotellal, éjjeli szekrénnyel és ehhez hasonló dolgokkal. Az erőddel be zártad a zárt is.
Csak most láttad, hogy valaki hálószobájába rontottatok be és dúltátok fel. Az ablakokon itt is rácsok. Az ajtón erős dörömbölés hallatszott, próbálták betörni. Egy szót se tudtatok szólni úgy lihegtetek. Elkezdtetek keresni valami fegyvert. Bakugo ki törte az egyik éjjeliszekrény lábát, te egy 3 ágú gyertyatartót találtál. Elég régies volt ez a "ház" a folyosók is a szoba is. Mintha egy várban lennétek, Egy régi várban. Kiabáltak, hogy nyissátok ki. Abba maradt a dörömbölés. Egy fejsze élét láttátok az ajtóban, majd egy másikat még egyet és még egyet.

-Hát... nem hittem volna, hogy veled halok meg.-Nézett rád a szőkeség.

-Én se.-Szóltál neki vissza.-De azt se hittem, hogy ilyen könnyen feladod.-Kihívóan elmosolyodtál majd harci pózba vágtad magad.

-Úgy ismersz?-Pajzánul elmosolyodott majd ő is harci pózba állt.

Betört az ajtó. Egy nagy szélfuvallat elvitt mindent az útjukból. Hát igen nekik is van erejük.

-Enyém a kopasz.-Mire ki mondtad már szaladtál is felé.

-Tch.-Elkezdett szaladni.-PUSZTULJATOK!-Kiáltotta, majd az öt izmos férfira vetette magát.

Fejbe vágtad a gyertyatartódal a kopaszt majd, Bobnak arcába boxoltál. Az erőddel kisebb tárgyakat dobáltál hozzájuk amikor hátráltál. Bakugo ütött mindenkit a fa darabjával, de azért ő is kapott pár tockost. Bob kezéből kard lett, megmutatta az erejét. Elkezdett feléd szaladni kopasz társával együtt. Elvettél az asztalról egy másik gyertyatartót amivel ki védted Bob kard támadását. De nem figyeltél és a kopasz be húzott neked egyet hátulról. Kicsit meginogtál, de nem volt neked erre időd. Cselekedned kellet, de gyorsan. Szaltóztál egyet így a csupasz tag mögé kerülve, de belekapaszkodtál a vállába és teljes erőddel bele rúgtál a hátába, majd elengedted, igaz, hogy így előre sétált Bobot lefogva, de seggre estél amit eléggé megéreztél. Bob oda szaladt gyorsan és a hasadba rúgott még amikor a földön ültél. Neki csapódtál a falnak. Feltápászkodtál ki köptél egy kis vért.

-Add fel kislány. Úgyse tudsz legyőzni minket.- Sétált eléd a kopasz.

-Inkább meghalok, minthogy feladjam.-Még egy kis vért köptél ki.

"SOSE LESZ BELŐLED HŐS" Where stories live. Discover now