45

513 34 4
                                    

Katsuki bezárta az ajtód és közelebb ment hozzád. Hátrébb léptél, kikerekedett szemekkel nézted az előtted álló fiút. Összevoltál zavarodva. Nem volt semmi ötleted amit mondhatnál. Bakugo közelebb lépett és megsimította az arcod egyik oldalát, majd megfogta. Nem bírtad levenni róla a szemed. Lett volna hely, hogy hátrébb sétálj, de nem bírtál megmozdulni. A józaneszed azt mondta: "lökd el, sétálj el" de nem voltál rá képes. Azt akartad, hogy megérintsen.

Bakugo ajkaidra hajólt, megrezzentél. Becsukta szemeit, követted. Közelebb lépett hozzád és a szabad kezével magához húzott a derekadnál fogva. Hátára vezetted a kezed, bele markóltál a pólójába. Ahogy a nyelvetek találkozott úgy futott át benned az a kellemes érzés. Többet akartál, az egész testét akartad. Elkezdett sétálni, el hajóltál tőle. Egyenletlen volt a légzésetek. Belelökött az ágyadba, majdnem beverted a fejed. Keresztben feküdtél az ágyon, lelógtak a lábaid. Katsuki föléd hajólt. Elvoltál pirulva, ő is egy kicsit. A nyakadra apró csókokat lehelt, néhol megharapta. Az egyik kezeddel a nyakát karoltad át, míg a másikkal a mellkasánál a pólóját markoltad. Az oldaladon megérezted az érintését, benyúlt a felsőd alá. Eddig csukva voltak a szemeid, de most amennyire csak tudtad ki nyitottad. Végig futott a fejedben minden lehetőség. Végig húztad a nyakán az ujjaid, megremegett.

Elkezdett lejjebb menni, már a mellkasodra nyomta ajkait. Közben az oldaladatt simogatta. Minden porcikád beleremegett, de nem tetszett hogy csak ő irányit. Megfogtad a vállánál és eltoltad. Ki egyenesedett, felálltál hozzá és elmosolyodtál. Lenyomtad őt az ágyadra, ott ült a szélén. Még mindig fogtad a vállát.

Felemelte a szemöldökét.- Mi az?

Megráztad a fejed. Úgy nyomtad le, hogy hosszában feküdjön az ágyadon. Rá ültél a csípőjére, látszott rajta, hogy meglepődött. Mondjuk te is, mintha nem te irányítottad volna magad. Most te leheltél apró csókokat a nyakára és mellkasára. Szinte rajta feküdtél, összesimult a testetek. Az egyik kezével belemarkolt a fenekedbe, nyögtél egyet, a másik kezét benyomta a pólód alá, végig húzta kezét, csikis voltál ott, megugrottál egy kicsit. Egy kisebb elfojtott hang jött ki belőle. Reménykedtél benne, hogy nem azért mert nehéz vagy neki. Megölelt a hátadnál fogva és felült veled, majd a hátadra döntött. Megtámadta ajkaid, durvább volt. Benyúlt a felsőd alá, az oldaladon végig simította a kezét, megfogta a melled. Belemarkoltál a hátába, mire ő beleharapott alsó ajkadba. Elkezdett játszani bimbóidal, lefagytál. Nem viszonoztad a csókját így áttért a nyakadra és a mellkasodra.

Gyorsabban kezdted venni a levegőt. Nem tudtad mit csinálj, az egyik részed elakarta tolni, míg a másik még többet akart. A második nyert. Megfogta a felső ruhadarabod és felhúzta. A másik kezével a jobb melled markolgatta. Több féle hang is jött belőled. Csak nézted a plafont és mindent átgondoltál magadban. Hogy, hogy történhetett ez. Elengedte jobb tagod és megfogta a lábad és arrébb tolta egy kicsit. Végig simított a combodon, majd a nemiszerveden megálltak az ujjai, elkezdte ott mozgatni. Még tágabbra nyitottad a szemeid. Reflexszerűen felhúztad a lábad és megütötted egy kicsit. Csak morgott egyet.

-K..kat..suki..- Alig bírtál beszélni. - Hagyd abba.- Érezted, hogy végig folyik az arcodon párkönnycsepp. Elkezdted letörölgetni, Bakugo sehogy se reagált. Megnyomkodtad az oldalát.- Hagyd.. abba..

Bakugo abbahagyott mindent. Felült és a szemedbe nézett. Már a szemeivel levetkőztetett.-Ha nem akarod, miért nem szóltál előbb? Rohadt nehéz visszafognom magam!- Nem értetted miért mérges.- Ennyitől beijedtél?- Gúnyosan elmosolyodott.

-Én csak.. csak. Nem vagyok benne biztos. És nem ijedtem be!

Megforgatta a szemét, lágyan elmosolyodott- Nem lesz semmi baj.- Beletúrt a zsebébe és egy óvszert húzott ki. Teljesen ledermedtél.- Folytathatjuk?

Nézted a szemét ami tele volt vággyal, mintha csillogott volna neki, de közben elvolt mosódva. Tényleg megijedtél. Akartad, nagyon is. De nem voltál benne biztos, hogy nektek lehet e, meg amúgy is.. utáljátok egymást..nem? Becsuktad a szemeid, ráharaptál az ajkadra. Bólintottál.

Rálehelt az ajkaidra egy lassú csókot. A következő pillanatban már lehúzta rólad a nadrágod és az alatta lévő ruhadarabot. Az egész arcod vörös volt. A felsőd is lehúzta rólad. Ledobta magáról a pólóját, végig nézett rajtad. Egy perverz mosoly jelent meg az arcán, amitől még jobban zavarbajöttél. Levette alsóját is. Megpuszilta a szád, elkezdett lefelé menni, a hasadnál megállt. Felhúzta a gumit, nyelt egy nagyot, és álló tagját hozzá éríntette a szeméremtestedhez. Tudtad, hogy innen már nincs visszaút. A nyakadhoz hajólt. Egy kicsit még mozgatta, majd be csúsztatta. Felnyögtél egy hangosat. Várt egy pár másodpercet, majd elkezdett mozogni. Belőle is jöttek ki halk sóhajok. Fájt, de rosszabbra számítottál. Nem mozgott olyan gyorsan a nyakadra is nyomott néha egy-egy csókot vagy harapást. Beletúrtál a hajába, és át kulcsóltad a derekánál fogva, egyre gyorsabb volt. A szobát a sóhajaitok és nyögések hangja zengte be. Egy érzékeny pontot éríntett, végig húztad a hátán a körmöd, az oldalába belemélyesztetted. Még gyorsabb lett. Kifolyt pár könnycsepped.

Nem tudtad eldönteni mit is érzel. Mintha tűzbe nyúltál volna úgy perzselte fel Katsuki a tested, de ez az érzés egyáltalán nem volt rossz. Minél többet adott magából annál többet akartál. Amikor a szőke idegbeteg csak az újhegyével hozzád ért bele remegtél, vagy egy kellemes bizsergést éreztél és ez nagyon tetszett.

Elhajolt tőled, a két lábad a vállára tette, a keze végig siklott a hasadon, át a mellkasodon és a nyakadon állt meg. Megszorította, megijesztett. De jobban megijesztett az, hogy tetszett. Egészvégig a szemedbe nézett, elfordítottad a fejed, de vissza fordította. Ki húzta belőled. Leült az ágyra és belehúzott az ölébe. Megfogta a derekad és beleültetett férfiasságába. Felsóhajtottál és ő is. Elkezdtél mozogni, fogta közben a csípőd és mozgatott ő is.

Már nagyon a határodon voltál, nem tudtad tovább végül elért a gyönyör. Katsuki nem is törődött vele, mintha nem is mentél volna el csak folytatta tovább. Kutya pózba váltott. Végig siklott a keze a hátadon a nyakadhoz, kicsit megszorította. Nem bírtad eldönteni, hogy mi az ijesztőbb. Az hogy fojtogat vagy az hogy neked ez tetszik. Nem bírtad vissza fogni a hangod, pedig próbáltad. Egy hangosat felnyögtél.

Belemarkoltál az egyik kezeddel a lepedőbe, míg a másik kezed végig siklott a fiú csupasz testén. Reménykedtél benne, hogy csak azért esik ilyen jól minden egyes mozdulat mert ez természetes.

Bakugo hangosan liheget már, egyszer csak megállt. Eltávolította belőled egy részét. Hallottad, hogy felállt és az asztalod hoz sétált. Az ágy szélére ültél és nézted mit csinál. Hátulról láttad csak, de gondoltad mit csinál. Felkaptad magadra a pólód és egy bugyid. Katsuki ki dobta a papírzsepibe csomagolt csomagot. Az ágyadra néztél és elpirultál, véres volt a lepedő és a testnedved is rajta volt. Lecserélted gyorsan a lepedőt, a szennyes kosaradba gyorsan bedobtad. Behuppantál az ágyba. Lekapcsolódott a villany, meg is feledkeztél a fiúról. Be feküdt melléd, felé fordultál.

-Hogy hogy itt alszol?

-Zavar?- Ki támasztotta a fejét, így kicsit lenézett rád.

-Nekem mindegy.-A fal felé fordultál.

Logikus volt, hogy itt alszik. Ha valaki meglátná, hogy ilyenkor megy ki a szobádból. A szokásosnál is kócosabb hajjal és kicsit izzadtan, még a végén elkezdenének terjeszteni ezt azt. Nézted a falad, közben hallgattad a mögötted lévő szuszogását ami már egyenletes volt. Megfordultál, feléd vol fordulva. Csak halványan láttad az arcát a sötét miatt. A hold fénye nem ért olyan sokat és a függönyök se segítettek valami sokat. Végig néztél az arcán, egy kósza tincse belelógott a szemébe, eltoltad onnan. Ritka amikor ilyen nyugodt arca van. Amikor alszik nem is olyan elviselhetetlen. A szemeiről lesiklott a tekinteted a szájára ami kicsit nyitva volt.

Halványan elmosolyodtál. De egyből leolvadt amikor rá jöttél mit tettetek. Aggódni kezdtél, féltél mi lesz ezután. Megkapta a tested amit egyáltalán nem akartál, elképzelni se tudtad. Egy részed megbánta, de a másik sose volt még ilyen boldog és nyugodt. Ha csak a fiú meleg tapintására gondoltál egyből zavarba jöttél. Semmi ötleted nem volt, hogy ez után mi lesz.

"SOSE LESZ BELŐLED HŐS" Donde viven las historias. Descúbrelo ahora