Zayn Malik.
Penktadienis.
Atrodo, nuo krūtinės nukrito krūvis. Žinodamas, kad Julia pagaliau mano.
Tiesą sakant, nežinau ar tai tikrai meilė ar tik simpatiją, tačiau tikiuosi, kad tai ilgam.
Luisa kažkiek pakeitė mano planus. Visada juokiausi, kai mano draugas susirado dabartinę savo žmona su vaiku, tačiau dabar pats tokiu pavyzdžiu pasekiau.
Juokinga tiesa? Kaip gyvenimas viską apverčia. Visiškai ne kaip tu pats nori. Visada tėvai kalė į galvą, kad negaliu susidėti su paprasta mergina. Ne savo luomo.
Ar aš jų paklausiau? Ne. Kai Safaa pastojo, neturėdama aštuoniolikos metų, namuose buvo tikra drama. Tačiau mama nebūtų mama, jei nepriverstų Martin jos vesti.
Waliyha su Doniya visada buvo mamos mergaitės - kur mama ten ir jos.
O mudu su Safaa atrodo ne iš to šeimos. Waliyha taip pat yra ištekėjusi, už mamos išrinkto vaikino. Likom mes su Doni.
Buvo laikas, kai tėvai bandė man kažką aiškinti, teikdami jei neklausysiu jų liksiu plikas basas be jų turtų. Šita frazė kalė visą gyvenimą, tačiau šiuo metu mano sąskaitoje daugiau nuliukų nei galėtų įsivaizduoti, kuris nors iš jų.
-Zara,- pašaukiau šunį kuris žaidė lauke. Pagaliau ateina vasara. Mėgstamiausias ir geriausias metų laikas. Negaliu pakęsti žiemos, ir rudens. Depresija keliantis metų laikas.
Šuo įbėgęs į namus uždarau terasos duris palikdamas vos praviras duris, kad įeitų gaivaus oro.
Zara nuėjusi prie savo bliūdelių pradėjo lakti vandenį, o aš pajungiu robotuką.
Nesu už pinigų švaistymą, tačiau nežadu pats plauti grindis ar jas siurbti. Kartais bandau sau pasakyti, kad pinigų nenusinešiu į karstą, tačiau iš kart pagalvoju apie vaikus ir anūkus.
Negaliu palikti jų be nieko. Nors mano pinigų užtektų ir mano proanūkiams.
<....>
Sedėjau darbo kambaryje prie stalo, kol į mano telefoną neatėjo pranešimas. Perbraukiu ekraną ir nusišypsau pamatęs merginos vardą.
NUO : Julia
Kam : ZaynLabas, ką veiki?
Merginos žinute privertė mane nusišypsoti, ir lyg koks debilas žiūrėdamas į telefono ekraną šypsausi. Surenku jos numeri ir paskambinu merginai per FaceTime programėlę.
"Labas gražuole"- nusišypsau pamatęs mergina su šypsena.
"Nedirbi šiandien?" - ji paklausė ir aš apsukęs kamera parodau jog esu namuose.
"Dirbu, tačiau esu namuose. Nori atvažiuoti?"- paklausiu jos bandydamas sutvardyti savo šypsena.
"Luisa namuose." - šypteli.
"Atvažiuok su ja. Susipažins su Lara."- pasakau.
"Kas ta Lara?" - ji prisimerkę ir stebėjo mane, kas mane labai prajuokino.
"Lara mano šuo, mažyte. Nenori ko pavydėti."- parodau jei liežuvi ir ji tik žaismingai pavarto akis.
"Pagalvosiu, tačiau nieko negaliu prižadi. Luisa dar nepilnai pasveiko."- ji atsidūsta ir aš klausau jos.
"Gal reiktų pakeisti gydytoja? Galiu atsiųsti savo." - Aš.
"Žinoma tu gali". - ji pavarto akis. "Ačiū nereikia,"
YOU ARE READING
PAMELAVAU. BAIGTA
FanfictionMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.