-Zayn klubas? - mums sustojus toje pačioje vietoje kaip aną kartą paklausiu jo.
-Nenori? Manau mums reik atsipalaiduoti.- jis pasako išlipdamas iš automobilio ir apėjęs automobilį atidarė dureles ir man.
Sunėrus pirštams mūsų abu nueinam į klubą. Klube kaip visada pilna žmonių, groja tranki muzika. Užlipame laiptais į antrąjį aukštą, kuriame yra VIP zona.
Zayn nusiveda vėl prie to pačio staliuko prie kurio sėdėjome ir aną kartą.
-Su gimimo diena! - surėkė Camila Lili ir Sophia. Prie jų sėdėjo vėl tie patys vaikinai, kuriu aš vardų nežinojau ar tiesiog neprisimenu. Jie iškėlė viskio stiklus pritardami merginoms.
-Ačiū.- šypteliu ir Zayn atsisėda pasisodindamas ir mane šalia savęs.
-Galvojom neatvyksit jau.- pasako Sophia, prisiglausdama prie vaikino, rudais plaukais bei rudomis akimis. Jo rankos buvo nuspalvotos juodu rašalu visai kaip ir Zayn.
-Turėjom šiek tiek reikalų.- pasakau merginai nusišypsodama.
-Pasakok kaip Zayn pasveikino tave! - sušaukė Camila, perbraukdama ranka per plaukus. Zayn jau rankose laike taure su šampanu kuria perdavė man, o pats pasiliko prie viskio.
-Su balionais, gėlėmis ir tortų.- trukteliu pečiais.
-Jokio laukinio sekso? Rimtai? - Lili pažiūrėjo į Zayn kuris pažiūrėjo į ją nesupratęs apie ką mergina kalba.
-Apie ką tu čia? - lyg iš medžio iškritęs vaikinas paklausė.
-Koks gimtadienio rytas be sekso? - paklausė garsiau Lili jo.
-O koks gimtadienio rytas su seksu? Mes gal naktį seksu užsiimam? - Zayn nusijuokdamas pasako merginai.
-David tavo Lili manau nori sekso.- Zayn juokdamasis pasako draugui.
-Lili! Einam! - Davidas besijuokdamas paduoda merginai ranka ir jie lieka mus besijuokdami.
<....>
-Zayn.- iš mano lūpų išbėga aimana. Jaučiu kaip vaikinas krenta ant manęs ir nusiridena po keletos sekundžių.
Rankomis perbraukiu per jo plaukus, nubraukdama nuo kaktos. Zayn kvėpavimas nurimo ką reiškia, kad jis jau užmigo. Apkloju jį labiau ir išlipusi iš lovos surenku rūbus nuo žemės. Apsimaunu vaikino marškinėlius ir atsiguliu šalia jo.
Kita diena.
Stebėjau Zayn kuris bandė ramiai valgyti pusryčius, tačiau jam ramybės nedavė Zara.
-Fu! - Zayn pasako šuniui kuris vos jam į lėkšte neįkišo savo snukio. Tyliai sukrizenu, stebėdama jį. Vaikinas pavalgęs įdeda lėkštę į indaplovę.
-Žinai, galvoju gal ryt nuvykstam į kokią sodybą? - Zayn atsirėmęs į spintelę paklausė.
-Nežinau, gal. Dviese? - paklausiu atsigerdama vandens iš stiklines.
-Žinoma tu aš ir lova.- pasako.
-Kur Zara? - paklausiu išplaudama stikline ir įdėdama jį į spintelę.
-Zara nuvešiu pas Safaa, ar Waliyha.- trūkteli pečiais vaikinas.- Aš noriu vienu klausimu su tavimi pasikalbėti.- pasako apsikabindamas mane per liemenį.
-Apie ką?
-Aš noriu vaiko. Mūsų vaiko.- Zayn frazė atėmė iš manęs orą.
-Ką? Apie koki tu vaiką?
-Aš noriu vaiko, nesvarbu dukros ar sūnaus. Noriu vaiko su tavimi. Luisa turėtų ką veikti, būtų mergaitei linksma. -pasako.
-Zayn, tai ne vienos ir dviejų dienų sumanymas.- pasakau jam.- Apie tai reikia pagalvoti.
-Juk žinau, kad reikia pagalvoti. Tam planui neužtenka tik vyro. Reikia ir moters.- jo rankos leidžiasi žemyn.
-Aš bijau, kad nelikčiau vieniša mama su dvejais vaikais. Su Luisa jau išbandymas buvo, o dar vienas. Jei tavo meilė man baigsis? - paklausiu jo.
-Ar tu rimtai? - paklausę manęs vaikinas. -Julia Cooper ar sutinki tapti mano žmona? - Zayn žiūrėdamas į mano akis paklausė išmušdamas mane iš vėžių.
-Ką? - mano akys sustingo. Balsas atrodo dingo, nei ištarti kažko, nei ką pasakyti jam.
________________________________
Gerai supratau, kad per daug is savęs reikalauju bandydama kelti dalis du kartus i savaite. Antradieniais visada bus dalys, ketvirtadieniais tik tada kada išeis man.
Geros likusios savaitės!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
PAMELAVAU. BAIGTA
ФанфикMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.