Thirty - seven

324 18 0
                                    

-Luisa ateik valgyti!- sušaukiau iš virtuvės mergaitei. Zayn vis dar buvo, terasoje kol aš priėmiau maistą ir sudėjau viską ant stalo.

Mergaitė atbėgo ir akimis parodžiau plautis rankas, ji nieko nelaukusi nubėgo į vonios kambarį.

Nuėjusi į terasą sustoju netoli Zayn, kuris sėdėjo ant terasos grindų. Mačiau jį susirūpinusi ir veide pyktį?

Šimtu procentu vaikinas, manęs nematė ir nepastebėjo, kad atėjau. Lėtai priėjau prie jo ir atsitūpusi apkabinu jį už nugaros.

-Mažytį, eime valgyti. Luisa tavęs laukia jau.- pasakau jam tyliai, glostydama jo pilva.

-Eime meile.- man atsistojus jis ištiesė man ranką ir aš jam "padėjau" atsikelti.

Luisa jau sėdėjo prie stalo ir laukė mūsų, kol mudu pareisime iš lauko.

<....>

Sedėjome visi trys ant sofos ir žiūrėjome filmukus, kuriuos rinko Luisa. Zayn šiandien pasiūlė visą vakarą skirti jai, o rytoj mudu pabūsime dviese.

-Mamytę jis tuoj atsitlenks!- surėke Luisa kai žaibas Makvynas jau kelintą kartą suka ratą.

-Viskas bus gerai. Pamatysi.- nusijuokiu. Mergaite pasiėmė sulčių pakelį ir atsigėrė, mačiau Malik akyse daug laimės.

Luisa buvo padėjusi savo galvą ant Zayn kojų ir vis jam kažką aiškino. Mano veide švietė plati šypsena, matydama juos tokius laimingus, tačiau prisiminus, kad mums liko viena diena. Ima ašaros viršu, visiškai nenoriu, kad jis išvyktų.

Puikiai žinau, jam išvykus tarp mūsų viskas bus baigta. Kam vyrui moteris, už tiek kilometrų? Pati noriu verkti dėl savo minčių.

Zayn Malik.

Glosčiau Luisos plaukus, kuri gulėjo ant mano kelių ir žiūrėjo filmuką. Pažvelgęs į mergina, mačiau kokia ji susikrimtusi ir apie kažką mąsto.

Luisa žiūrėdama "Ratus" užsnūdo, todėl nieko nelaukęs pakėliau ją ir nunešiau į jos kambarį.

Paguldau mergaitė ir apklojes antklode palieku ilsėtis.

Grįžęs radau Julia tvarkančia svetainę.

-Ateik pas mane,- ištiesiu rankas į merginą ir ji atėjusi atsisėdo ant mano kelių.

-Kas tau neduoda ramybės?- uždedu rankas ant jos kojų.

-Tavo išvykimas.- giliai atsidūstu.

-Juk tai ne visam.- pasakau ir glostau ją. Man pačiam plyšta širdis, jas palikti dvi Anglijoje. Nežinau ar ilgai tai ištversiu, be jų.

-Nori kažką nuveikti kartu?- paklausiu jos, glostydamas liemenį.

-Noriu gulėti tave apsikabinusi, ir žiūrėti filmus arba vonioj gulėti.- pasako man, o aš šypteliu.

-Tu palauk, o aš einu imi viršaus gerai?- jai linktelius nukeliu nuo keliu ją.

Julia Cooper.

Nuėjusi į virtuve šaldymo kameroje  susirandu ledų dėžutę. Atsisėdusi ant spintelės atsidarau dėžutę ir iš stalčiaus išsiemiau šaukštą.

Pasikabinu ledų ir pradedu valgyti. Nepajaučiau kaip ledų dėžutę jau buvo beveik tuščia.

Uždariusi dėžutę šaukštą įdedu į kriaukle ir pati nušokusi nuo spinteles išmetu dėžutę į šiukšlių dėže.

_____________

Už antradienį!🤍

PAMELAVAU.    BAIGTA Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz