Twenty - nine

335 23 0
                                    

-Zayn? Pakartok.- paprašiau jo dar kartą.

-Ar sutinki būti mano žmona?- jo akys laksto nuo manęs iki žemės.

-Aš nežinau. Turiu pagalvoti.- pasakau jam.- Tavo tėvai bus prieš. Pats puikiai tai žinai.- pasakau jam.

-Tu nenori būti mano žmona?- jis stebėjo mane.

-Zayn. Paklausyk manęs.- bandau jį nuraminti kol jis nepradėjo šaukti garsiai.

-Ką Zayn! Ką Zayn! - jis išlėkė trenkdamas durimis. Nežinau kur mūsų santykiai nuves jei jis visada supykęs išeis trenkdamas durimis.

Žiūrėdama per langą pamačiau kaip vaikinas kažkur išvažiavo.

-Po velnių Zayn.- suburbiu ir pasiimu telefoną. Surenku Zayn numerį. Skambinau jam keletą kartu, tačiau visus kartus įsijungė balso paštas.

Šia akimirką nekenčiau ne tik Zayn, bet ir savęs.

<...>

Laikrodis rodė beveik dvyliką, tačiau Zayn dar nebuvo grįžęs. Vaikščiojau iš kampo į kampą ieškodama sau vietos.

Nežinau kiek kartų jam skambinau, tačiau operatorė vis pasakydavo, kad telefonas išjungtas arba už ryšio ribų.

Po velniu norėčiau pamatyti tą moterį ir pasakyti, eik tu toli. Su ta savo fraze!

Vos suskambus telefonui pažvelgiu į jį. Pamačiusi nežinoma numerį nieko nelaukusi atsiliepiu tikėdamasi, kad tai Zayn.

-Klausau?

-Labas vakaras, ar su panele Julia Cooper kalbu?- jaunos merginos balsas nuskambo telefone.

-Taip?- mano atsakymas skambėjo labiau nei klausimas.

-Skambinu iš ligoninės, dėl Zayn Malik. Vaikinas pakliuvo į ligoninę.- mergina pasako ir jaučiu kaip mano rankos pradeda drebėti. Po velnių tai per mane.

-Ar jam viskas gerai?- mano balsas drebėjo, kaip ir rankos.

-Jis šiuo metu operacinėje. Tačiau manau jums reiktų atvykti, užpildyti dokumentus, jo tėvams nėjo priskambinti.

-Kuri ligonine?- paklausiu pagrebdama automobilio raktelius ir imdama iš batines batus.

-Royal Hull Infirmany.- daugiau nieko nesakiusi apsirengiu striukę ir užrakinu namų duris nuvykstu į ligoninę.

Vos pastačiusi automobilį nieko nelaukusi išlipu ir užrakinusi nubėgu į ligoninę. Padususi sustoju prie registratūros.

-Labas vakaras. Kur galiu rasti Zayn Malik palatą?- skubiai paklausiu merginos, kuri neskubėdama savo ilgais raudonais nagais kažką suvedė į kompiuterį.

-Vaikinas operacinėje. Trečiame aukšte. Ir tada koliudoriumi tiesiai.- jai vos užsičiaupus nubėgu laiptais į trečiąjį aukšta.

Suradusi operacines duris, pažvelgiu ir atsidūstu supratusi, kad Zayn tėvų nematyti.

Atsisėdu ant kėdes, ir rankomis pradedu braukyti per veidą.

<...>

Laikrodis rodė beveik keturias ryto, kuomet iš operacinės išėjo gydytojas. Pakilusi nuo kėdes prieinu.

-Ar jūs ponaičio Malik artimoji?

-Taip. Aš.- pasakau jam.

-Jūsų vyras gimęs po laiminga žvaigžde. - nusišypso.- Atlikome vaikinui šonkauliu operaciją, avarijos metu jis juos sulaužė penkis. Stebuklas, kad vaikinas laiko gyvas. Dabar jis bus paguldytas į reanimacijos skyriu kol atsigaus.- šypteli.

-Ar galėsiu jį pamatyti?- paklausiu jo.

-Žinoma. Tik turėsi palaukti kol jis perkels. Seselė tau praneš kuri palatą.- vyras nusiimdamas chalatą pasako.

-Ačiū jums.- pasakau.

-Toks mano darbas.- jis pasako ir nueina palikdamas mane vieną. Po gerų kelių valandų sėdžiu šalia Zayn lovos. Jo veidas visas nubrozdintas. Ant rankų pilna mėlynių.

Jo veidą dengia deguonies kaukė. Žiūrėdama į jį nepajaučiau kaip skruostais pradėjo riedėti ašaros.

-Tu neįsivaizduoji kaip aš tave myliu.- sukuždu pabučiuodama jo ranką.- galėčiau viską atiduoti, kad vietoj tavęs gulėčiau aš. Tu net neįsivaizduoji kaip savęs nekenčiu dėl šio ginčo.- delnu nubraukiu ašaras.

Kita diena.

Pramerkiu akis pajutusi ranką sau ant galvos. Pasuku galvą į vaikiną ir pamatau plačias rudas akis.

-Zayn. Mažytį.- jaučiu kaip ašaros vėl paiima viršu. -Po velniais kodėl tu išvažiavai! Aš tokia kalta jaučiuosi.- verkiau kol jis glostė mano plaukus.

-Julia.- jis bandė nusikelti deguonies kauke.

-Zayn nekalbėk. Pailsėk. Maldauju.- pabučiuoju jo ranka ir supinu mūsų pirštus. - Beproto tave myliu.- pasakau jam stebėdama jį.

-Myliu.- Zayn lūpas paliko žodis. Jis vos ištarė ir užmerkė akis. Toliau ranka glostydamas mano plaukus.

______________

Grįžau!:)

Turiu RIMTA pasiteisinimą. Turejau lietuvių kalbos valstybinio egzamino bandomąjį. Stengiausi sudėti visas jėgas į jį.

Pasimatysim antradienį!❤️

PAMELAVAU.    BAIGTA Where stories live. Discover now