2. Twelve

262 15 2
                                    

Pyniau Luisos plaukus.

-Mamyte man skauda.- ji pasimuiste ir aš paleidau jos kasą.

-Luisa tu muistaisi. Todėl tau skauda.- nusijuokiu ir ji atsistoja. -Luisa papasakok ką veikiai pas senelius?- pažvelgiu į ją sėdėdama ant jos lovos.

-Aš visą laik buvau su dėde.- ji pasako ir aš susiraukusi pažvelgiu į ją.

-Ką? Kokiu dar dėde?- paklausiu jos.

-Jo akytes panašios kaip ir mano.- ji pasako ir aš visiškai nieko nesuprantu. Po velniais su kuo būna mano vaikas.

-Mieloji, koks jo vardas?- paklausiu jos.

-Jis sakė jį vadinti Davi.- ji pasako ir mano rankos nutirpsta. Juk negali būti tiesa, kad David gyvas. Jis juk sušiktai mirė. Aš tai mačiau savomis akimis.

[...]

Stebėjau kaip Zayn tvarke savo automobilį. Kol aš sedėjau ant laiptų ir žiūrėjau į jį.

-Mažyte? - paklausė Zayn prižadindamas mane iš apmąstymų.

-Mhm?

-Tau viskas gerai?- jis pakėlė akis į mane.

-Luisa šiandien pasakė, kad ji būna ne su seneliais, o kažkokiu dėde Davi.-  pasakau pakeldama akis į jį.

-Pala. Juk David jos tėvas miręs tiesa?- pažvelgė į mane ir aš linkteliu. -Tai iš per velnias tas Davi?- paklausė manęs ir aš trukteliu pečiais.

-Neįsivaizduoju jei tiesa sakyt. - pasakau jam ir jis priėjęs apkabina mane.

-Eik į namus. Lauke vėsoka.- jis pasako ir aš atsikėlusi nueinu į namus ir krentu ant sofos.

Luisa sėdėjo ir žiūrėjo šalia manęs disney filmuką. Ir valgė sausainius kuriuos Zayn jai nupirko.

-Įdomu?- paklausiu jos ir ji pilna burna pasakė taip. Nusijuokiu ir atsiguliu galvą padėjusi ant jos kelių.

Luisos rankos pradėjo velti mano plaukus dėl ko man sukilo šypsena.

Ji švelniai glostė mano plaukus, o aš tuo metu gulėjau ir vienu žvilgsniu stebėjau televizorių.

Visiškai mano vaikas. Disney filmukai yra pats geriausias dalykas nutikęs šiame pasaulyje.

-Šiandien pas mums užsuks Aspyn su Louis.- Zayn įeidamas pasako ir Luisa suploja rankomis.

Ar sakiau, kad mano vaikas yra pamišęs dėl Louis?

Ji tiesiog dievina ji. Kartais pagalvoju, kad jie lyg geriausia draugai. Nors tikriausia tai dėl Freddie.

-Ir Feddie bus?- paklausė ji ir Zayn pažvelgė į mane.

-Nežinau. Manau jis yra pas mama.- Zayn eidamas pavėle Luisos plaukus ir atsisėdo šalia mūsų.

Ji tik linktelėjo ir toliau stebėjo televizorių.

Pirmadienis.

Stebiu pro langą Luisa kuri lankstė pievoje kartu su Zara. Zayn buvo savo darbo kambaryje. Kur užsiėmė holdingo reikalais.

Paskutiniu laiku jis visiškai nebenori vykti į darba. Su teigiamu, kad bijo mane viena palikti namuose.

Mano galvoje virė viena mintis, kad turiu nuvykti pas Sam ir Aleria ir išsiaiškinti kur jie palieka mano vaiką ir su kuo.

-Zayn?- įėjusi į jo darbo kabineta kreipiuosi į vaikiną kuris įnirtingai rašė kažką kompiuteriu.

-Mhm?

-Aš važiuoju iki miesto, prižiūrėk Luisa gerai?- paklausiu ir jis tik linkteli ir atsisukęs papūtė savo lūpas.

Nusijuokusi pareinu ir pabučiuoju jį.

-Dabar gali vykti. Tik žiūrėk atsargiai.- jis pasako ir aš atsisveikinu nueinu į lauką.

Iki David tėvų geras pusvalandis kelio. Žinoma, nežiūrint į kelio ženklus manau galima ir per penkioliką minučių čia atsirasti, tačiau aš noriu dar gyventi ir noriu išvysti savo Levi.

Sustojusi šalia namo išlipu ir užrakinu automobilį. Priėjusi prie namų pabarškinu į duris. Po keletos minučių jas atidaro Aleria.

-Julia? Koks netikėtumas.- moteris bando suvaidinti šypsena.

-Aš noriu su jumis pasikalbėti apie Luisa.- pasakau jai.

-Eime į terasą.- moteris parodo ranka ir mudvi apeiname namą. Po velniais ar sunku buvo įleisti į namus? Dabar ne birželis, kad būtų šilta lauke sėdėti!

-Kokios bėdos su Luisa?- moteris atsisėdusi pažvelgė į mane.

-Dukra, man aiškino, kad ji nebūna su jumis. Ji būna su dėde kurio vardas Davi. Galit man paaiškinti kur jūs dedat mano vaiką?- piktai paklausiu jos, tačiau jos akyse atsiranda baime.

-Ji visada būna su mumis. Jokio Davi nėra.- meluoja nusukdama akis nuo manęs.

-Jūs norit pasakyti, kad Luisa meluoja?- nusijuokiu.

-Mama kas čia vyksta?- į terasa įžengia asmuo kuris maniau, daugiau nei tris metus yra miręs.

_____________________

Booom 💣💣

PAMELAVAU.    BAIGTA Where stories live. Discover now