2. Five

358 26 0
                                    

-Julia ar tu girdi ką kalbi?- Zayn atsitraukė nuo manęs.

-Aš tik pagalvojau. Gal tu nenori, tiksliau nebenori vaiko.

-Aš kai tau pasakiau pirma kartą, buvau rimtai nusiteikęs. Tačiau tiesa negalvojau, kad šitaip greit viskas nutiks. - pasako jis man.

-Grįžai dėl mūsų? - paklausiu jo prieidama arčiau jo.

-Žinoma, jau pačia pirma diena kai pasakei, kad laukiesi norėjau grįžti, tačiau dėl susirinkimų negalėjau sau to leisti.- jis pasako uždedamas rankas ant mano liemens.

<...>

Stebėjau Zayn kuris buvo duše ir maudėsi. Jau keletas dienų kaip jis grįžęs namo, ir aš vis dar skraidau lyg ant debesų. Net nenoriu jo paleisti iš glėbio.

Mano pilvas kaip nekeista pradėjo augti, o mano hormonai dar labiau siaubti ir noreti visiškai neįtikėtinų dalykų.

Matau kaip Zayn pradeda iš to juoktis, tačiau aš esu kalta, kad naktį užsinorėjau raugintų agurkėlių kurių žinoma namuose nebuvo.

-Ar tu mane stebi?- iš mano apmąstymų prikėlė  vaikinas.

-Aš žinoma ne.- pasakau nušokdama nuo spinteles. Nekenčiu savo ūgio. Nors nesu labai žema, tačiau šių namų spinteles yra nestandartinio dydžio ir tai mane erzina jau kai aš nieko negaliu pasekti.

-Žinoma patikėjau.- jis pasako ir aš pavartau akis.

-Kokie šiandien tavo planai?- paklausiu jo, paduodama jam rankšluostį.

-Nuvežti Luisa į mokyklą, o tuomet vykti į holdingą.- jis pasako lyg tai būtų visiška mūsų kasdienybė. Žinoma šiuo momentu tikrai naudojuosi, kad Zayn nuveža Luisa į mokykla ir man nereikia ruoštis.

-Arba nuvežęs Luisa grįžti namo.- pasakau ir jis pažvelgia į mane.

-Ką siūlai tuom? - trūkteliu pečiais ir jis žiuri į mane.

-Man reikia šiandien pas gydytoja.- pasakau jam ir jis tik linkteli.

-Kelinta?

-Po 11:30AM. - jis tik nusišluosto, o aš priėjus veidrodį pasiėmu savo dieninį kremą veido ir pasitepu veidą. Pakėlusi savo maike. Na gerai, Zayn maike. Išsitepu pilvą kremu, nuo  strijų.

Nuėjusi pradėjau ruošti Luisai ir Zayn pusryčius, tačiau Zayn atėjęs priminė, kad jie du nusprendė kiekvieną penktadienį prieš pamokas nuvykti į kepyklėlę šviežių bandelių ir arbatos.

Todėl sudėjau viska atgal ir užlipau laiptais į viršu. Atidarau Luisos kambario duris ir randu ją stovinčią prie jos spintos. Rūbai buvo išversti ant žemės.

-Luisa kas čia tvarkys viską?- paklausiu dukros parodydama ranka į grindis, kurios buvo pilnos rūbų.

-Aš nelandu savo geltonos maikutės.- ji pasiskundė ir aš nuėjusi į vonia ją paiimu jos palikta maikute.

-O kas čia? - parodau jai ir ji sucypusi atėjo pasiimti.

-Paskubėkim Zayn tavęs laukia.- pasakau ir paėmusi nuo spinteles šukas surišu dukros plaukus į kuoduką.

-Parodyk ar švariai nusiprausiai.- pasakau ir ji atsisuka. -Šaunuolė mano. Paskubėkim.- pasakau ir paiimu jos kuprine bei sportine tašytę.

Negaliu skųstis tuom, kad turiu šiuo metu, tačiau dėl nėštumo tai taip vargina. Ypač didelis vaikščiojimas! Veda iš proto.

-Zayn!- Luisa surėke stovėdama prie laiptų ir Zayn pakėlė akis nuo šuns į ją.

-Cukriuk!- jis ištiesė rankas, ir ji pradėjo bėgti laiptais.

-Luisa! Atsargiai!- sušaukiau, bijodama, kad ji gali nukristi nuo laiptų. Bet, tačiau ji kaip visada nekreipė į tai jokio dėmesio. Atrodo pasakiau sau pačiai.

Jie atsisveikinę su manimi, išėjo pro duris ir aš pažvelgiau į Zara kuri trynėsi aplink mano kojas.

-Eime Zara.- pašaukiau ją ir atidariusi terasos duris išleidžiu į galinį kiema.

PAMELAVAU.    BAIGTA Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang