Five

500 28 3
                                    

PO DVIEJŲ SAVAIČIŲ

Julia Cooper

Rankomis perbraukiu per juodos suknelės medžiagą. Šiandien Malik atidaro naują holdingą kitame miesto gale, kuriame turiu dalyvauti ir aš.

Geriau ši laiką skirčiau Luisai, kuri vis mažiau gauna mano dėmesio. Savaitė laiko dirbu viršvalandžius, kad suspėčiau viską iki šio vakaro.

-Mamytė ar tau būtina eiti ten?- dukra stovėdama prie durų staktos paklausė manęs. Nekenčiu kaip ji būna liūdna, ir dažniausia būna tokia per mane.

-Širdelė.- atsitupiu priėjusi prie dukros.- Turiu vykti, bet pažadu greit grįšiu. Teta Hazel pabus su tavim gerai?- paglostau jos skruostą.

Ji tik atsidūsta ir liūdnai linkteli galva.

<....>

Laiptais nusileidžiu apačion ir išėjusi iš namo laiptinės prie durų pamatau, Malik siųsta vairuotoją.

-Panelė Cooper atrodote nepriekaištingai.- pasako atidarydamas galinės automobilio dureles pasako  Jasper.

-Ačiū. Ir prašau nevadinkit manęs Panelė Cooper, aš tokia pats kaip ir jūs.- nusišypsau vyrui ir jis tik linktelėjo.

Atvykus į naują holdingą, Jasper atidaro mano automobilio durelės ir aš išlipusi nueinu į vidų.

Vidus atrodė nepaprasto grožio. Dominavo tamsiai mėlynos spalvos, interjeras.

Nuo padėklo pasiemu taurę su sultimis.

-Tu rimtai su sultimis?- prie manęs priėjo Ella, kurios rankose buvo taurė su šampanu.

-Žinoma, nesu mėgėja gėrimu su laipsniais.- pasakau jai ir ji tik nusijuokia.

-Tokia proga, ir tik su sultimis.- mergina toliau krizeno.

Nieko jei  nesakau, tačiau mano akys sustojo ties Malik. Jo apranga tiesą sakant atėmė man žada. Pilkos kelnės bei pilkas švarkas, su baltais marškiniais.

Ant nosies galo ilsėjosi akiniai, kurie jam suteikė dar geresnės išvaizdos.

Nuleidžiu akis kai mudviejų akis susitiko, ir vaikino veide atsirado šypsena.

Malik pasakė savo kalbą atidaromo progą ir pasiėmęs į rankas taurė šampano ją iš kart išgėrė iki pat dugno.

Užsimerkiu supratusi, kad mano batai šiandien man tikrai įvarė pūsles, ir pedas skauda nuo aukštakulnių.

-Panelė Cooper, kodėl be nuotaikos?- už mano nugaros pasklido balsas, dėl kurio mano kūnas sudrebėjo.

-Pone Malik. Ar jau galiu vykti namo?- paklausiu jo. Jo šypsena tik dingo iš veido.

-Juk tavęs nieks nelaukė ten, ką veiksi viena?- paklausė jis manęs. Negaliu pasakyti, kad manes ten laukia mano dukra.

-Pas mane namuose yra mano draugė, nenoriu jos versti manęs laukti.- pasakau jam.

-Na, tai palauks ir dar jei reikės. - jis rimtai pasako. Vaikinas iš mano rankų išima taurę ir paduoda šampano.

-Ačiū, tačiau tikrai turiu skubėti.- pasakau jam, tačiau jis lyg negirdėjęs, paima mano ranką ir nusiveda toliau koriudoriumi.

Bandau dėti kuo didesnius žingsnius, kad spėčiau eiti paskui jį. Jo žingsniai tokie dideli, kad turiu bėgti.

-Palauk, aš nespėju.- pasakau jam ir jis atsisuka į mane.

-Žinai senai turėjau tai padaryti,- jis nieko nelaukęs suglaudę mūsų lūpas į bučinį.

Bučinys buvo švelnus ir su daug jausmu? Kas per velniais?

PAMELAVAU.    BAIGTA Where stories live. Discover now