Po mėnesio.
-Aš tau sakau, aš vakar Malik mačiau su jauna mergina.- Hazel gerdama kavą pasako.
Giliai įkvepiu oro, ir atlošiu galvą. Nežinoma pykti, juoktis ar verkti. Atrodo lyg nesupykome, ir sužinoti tai iš draugės nėra geriausia naujiena.
-Kaip tau su tuo vaikinu?- paklausiu jos, bandydama pakeisti temą.
-Niall?- Linkteliu.- Gerai! Jis toks šaunus! Džiaugiuosi, kad tuo metu pasimainiojau jam po kojomis.- ji sukrizena ir aš pavartau akis.
-Ką darysi dėl Malik? - Hazel.
-Nežinau, manau tiesiai šviesiai jo paklausiu.- perbraukiu pirštais per plaukus.- Kuria dieną jį matei?- paklausiu.
-Trečiadienį.- pasako ir aš mintimis grįžtu į trečiadienį. Vaikinas tą dieną nesutiko susitikti teigdamas, kad turi susitikimą holdinge.
Nežinau kuom jau tikėti. Gal Hazel meluoja? O gal Zayn eina pas kitų moterų?
<...>
Išėjusi iš Hazel namų surenku Zayn numerį.
-Ar jau baigėt?- paklausė man, net neleisdamas įsiterpti.
-Taip, mes jau baigėm.- pasakau jam. Jis pasako, kad už keletos minučių Paul mane paims ir nuveš pas jį.
Nuvykusi į holdingą pasisveikinu su pirmąm aukšte buvusia sekretorė, nieko nelaukusi pakylu liftu į 18ąjį aukšta.
-Panelė Cooper, ponas Malik jūsų laukia.- Pasako jo naujoji sekretorė ir aš tik linktelėjusi įeinu į kabinetą.
-Zayn kur buvai trečiadienį?- sukryžiuoju rankas ties krūtine ir užtrenkiu kabineto duris, sukeldama trenksmą.
-Juk sakiau, susirinkime.- jis susiraukę.
-Nemeluok!- mano balsas pradėjo kilti.
-Tikrai.- jis ramiai pasako ir prieina prie manęs.
-Mulki tave matė! - surėkiu ir trenkiu jam per pirštus kai bandė mane paliesti. -Trauk savo pirštus nuo manęs.- sušnypčiu.
-Kur matė?- susiraukę.
-Ar tu laikai mane durna?- susiraukiu ir aš.
-Mažyte.- nutraukiu jį.
-Zayn sakyk po velniais kur buvai! Neerzinęs manęs!- pasakau jam ir jis atsidūsta. Jis nuleidžia akis į žemę.
-Buvau pas kitą.- nepajaučiau kaip mano ranka pakyla ir susiliečia su vaikino skruostu. Vaikino veidas nusisuka į šoną ir jis uždeda savo ranką ant skruosto.
-Tu esi man šlykštus.- pasakau ir nieko nelaukusi dingstu iš kabineto. Išsikviečiau lifta ir vos jam atsidariusi paspaudžiau 1 aukšta. Mano rankos drebėjo, kaip širdis. Protas aiškino, kad širdimi nereikėjo pasiklauti ir viskas būtų buve gerai.
Kodėl tu Julia pirmiau niekada nepagalvoti, o iš kart viską darai?
Mano širdis daužėsi krūtinėje lyg norėdama išlipti. Protas šaukė, o ašaros rinkose. Rankomis pasitrinu akis, kad ašaros nepabėgtų, tačiau tai jau buvo per vėlu. Rankos mostu nusivaliau ašaras.
Nieko nelaukusi nuskubu namo. Džiaugiuosi, kad Luisa yra pas David seserį ir galėsiu pabūti viena.
Grįžusi namo prie durų randu Malik stovinti.
-Mes turim pasikalbėti.- pasako jis, nekreipiu dėmesio į jį, atrakinu buto duris ir įeinu greit užrakindama duris. Zayn nepalieka ramybėje buto durų ir jas daužo, bei skambina.
Telefonas taip pat nerimsta ir skamba nuo skambučiu. Kodėl jis pirmiau padaro nesąmones, o tik veliau pagalvoja kokios bus pasekmės?
Nekreipdama į tai dėmesio, nuėjusi persirengiu ir nueinu į virtuve darytis pietų. Nors širdis ir verkia, tačiau turiu būti stipri ir neleisti sau verkti. Nesu paauglė, kad dėl visų nelaimingų santykių pulčiau į depresiją. Turiu dukrą kuriai manęs reikia. Luisa šiuo metu atostogauja pas Simon.
Pasiėmusi telefona įsijungiu Spotify programėlę ir pasileidžiu savo grojaraštį. Bandau mintis nustumti į šoną ir nekreipti dėmesio į Malik trankomas duris.
Pagaminusi sau pietus, pažvelgiu į laikrodi kuris rodė beveik penkias. Vėlyvi pietūs. Durų trankymas buvo apsiramines, todėl nuėjusi atrakinu jas ir pažiūriu ar nėra vaikino.
YOU ARE READING
PAMELAVAU. BAIGTA
FanfictionMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.