Thirty - two

349 23 0
                                    

Tyliai išlipu iš lovos bandydama neprižadinti Zayn. Basomis kojomis palieku miegamąjį, nusileidžiu laiptais žemyn.

Pažvelgiu svetainėje į laikrodį kuris rodė beveik aštuonias.

Nuėjusi į virtuvę pasidarau kavos. Susirišu plaukus radusi svetainėje gumytė. Zara visur sekė man iš paskos. Nuėjusi į virtuvę įdedu jei ėdalo ir įpilu švaraus vandens.

Įsijungusi televizorių atsisėdu ant sofos sukeldama kojas ant sofos.

Pasiėmusi telefona surenku David mamos numeri.

Keletą minučių reikėjo laukti kol ji atsilieps. Jau buvau praradusi viltį pasikalbėti su dukra.

-Labas lytas mamyte!- išgirstu dukros balsą.

-Labas angele. Kaip tu? Ar patinka atostogos?- paklausiu jos.

-Gelai. Mociute mane lepina!- ji sušuko. - Beje senelis Dylan tuli katina!- mergaites balse buvo pilna džiaugsmo.

-Smagu. Mudu su Zayn tavęs pasiilgome.- nusišypsau jai.

-Aš ilgi jūsų pasiilgau! Ką Zen dalo?

-Zayn dar miega. Veliau paprašysiu, kad tau paskambintų gerai?- paklausiu jos.

-Teip! Mamyte tuliu eiti. Senelis kviečia! Ate! Myliu.- ji sušuko ir padėjo ragelį.

Net nespejau atsisveikinti su ja. Padedu telefona ant spinteles ir atsigeriu kavos. Zara vaikšto aplink svetainę, tačiau nedrįsta užeiti.

Žinoma kur ji užeis, jei Malik to neleidžia.

-Zara, ateik.- pakviečiu šunį, tačiau ji tik užsidengia akis savo letenomis.

-Zara.- pakviečiu dar sykį ją, tačiau ji niekur iš vietos neina.

-Mažyte, ateik.- pakviečiu dar sykį tačiau ji visiškai nereaguoja. Matosi, kad Zayn jai be jo neleidžia į svetaine.

-Ar tu neklausai mūsų šeimininkės?- Zayn atsirėmęs į laiptus paklausė šuns, kuris sulojo.

-Kodėl tu ne lovoje?

-Tavęs ieškojau. Be tavęs lovoje gulėti visai neįdomu.- pasako ir lėtai laikydamasis už šonkauliu ateinu ir atsisėda ant sofos. Vos Zayn atsisėdo prie jo bėgte pribėgo Zara ir šoko ant jo.

Vaikinas tik sucype iš skausmo.

-Zara fu! - sušaukiu ir Zara nušoka nuo jo.

-Mažytį. Kaip tu? Atnešiu vaistu.- pakylu nuo sofos.

-Nereikia. Viskas gerai, - jis atsidūsta laikydamasis už šonkauliu.

-Tau skauda, atnešiu vaistų. - pasakau jam ir nuėjusi į virtuvę ir paėmusi vandens buteliuką ir tablete nuo skausmo.

Atėjusi paduodu vandenį ir tabletę. Jam išgėrus padedu buteliuką ant žemės.

-Nereikėjo tau ateiti čia.- pasakau jam.

-Viskas gerai. Ji juk nežinojo, kad man skauda. - pasako.

-Kalbėjau su Luisa. Sakė tavęs pasiilgo.- uždedu ranka ant jo pečių.

-Tikrai? Aš irgi jos pasiilgau. Greičiau praeitų tas laikas.- jis atsidūsta.

-Tu net neįsivaizduoji kaip gera matyti, kad judu šitaip bendraujat.- pasakau pabučiuodama jo lūpas. -Būsi nuostabus tėtis.- pasakau pabučiuodama jo kaklą ir atsitraukdama.

-Mhm, Julia. Suerzini ir bėgi. Negražu taip.- jis sudejavo.

-Aš dar nieko nepadariau. Tau reikia ilsėtis. Ko daugiau ilsėsis tuo greičiau pasveiksi. Beje sakė Luisa, kad norės pakalbėti su tavimi.- pasakau jam.

-Šaunu.- jis pasako ir savo rankomis brauko per mano kojas.

-Zayn! - užrėkiu ant jo.

<...>

-Louis, užeik.- pamačiusi brolį nusišypsau. Nors nesame brolis ir sesuo, vistiek malonu jį vadinti broliu.

-Žinoma užeisiu.- jis sutauškia ir nusimovęs batus nueinu į svetainę.- Kur didysis ligonis?- paklausė ir aš ranka parodau į svetainę.

-Nu Malik! Tavęs net velnias neima! Nesuprantu kaip apėmė tave mano sesuo.- jis nusijuokdamas atsisėdo ant fotelio.

-Koks tu humoristas!- Zayn nusijuokia laikydamasis už pilvo.

-Barsuk, tylėk. Nes gausi per galvą.- pagrasinu jam.

-Dieve Malik, ką tu padarei su mano sese!- jis surėke ir aš jam parodau vidurinį pirštą. -Kaip gyvenimas be vaiko?

-Toks pats liūdnas, kaip ir be tavęs.- pasakau jam.

-O jei rimtai kada ji grįš. Freddie nesutinka atvažiuoti pas mane kol ji negrįš.- pasako nusivaipydamas.

-Rugpjūčio paskutine savaite turėtų.- jis linkteli.

-O tu nepasiūlysi man kavos?- sukryžiuoja rankas vaikinas. Pavartau akis ir nueinu į virtuve palikdama juos du daryti kavos.

Zayn Malik.

-Žinojai, kad Horan grįžęs? - Louis balsas mane prižadino iš apmąstymų.

-Ne. Kada grįžo?- paklausiu bandydamas atsisėsti patogiau.

-Kiek girdėjau iš Payne prieš keletą dienų. Tačiau sakė visiškai žmogus pasikeitė.- Louis atsidūsta.- Sugadino jį ta merga, visiškai.

-Sakiau, kad su ja bus problemų, bet žinant Horan ir kaip jis sugeba įsimylėti ir vėliau kenčia.- pasakau.

-Meile gadina žmones. Jis net rūkyti pradėjo, o ką kalbeti, kad nebesidažo plaukų.

-Nepamenu, jo bruneto.- nusijuokiu.- visada buvo blondinas. Ji tikrai jį paveikė.- pasakau ir stebiu Julia kuri padeda puodelį ant kavos staliuko.

-Imk išgerk.- paduoda tabletes.

-Vėliau išgersiu.

-Aš tau kaip duosiu vėliau, geri dabar. - piktai pasako akimis lyg sužaibuodama. Pikta moteris. Nors labiau laukinė.

-Zayn gausi malkų nuo Cooper.- jis nusijuokiau, o aš  susiraukiu. Nekenčiu, kad Julia pavarde vis dar Cooper. Ji netinka jai.

-Hahaha.- sarkastiškai pasakau ir išgeriu tabletės.

PAMELAVAU.    BAIGTA Donde viven las historias. Descúbrelo ahora