Julia Cooper.
Stebėjau sutrikusi Zayn. Nesakyk, kad jis apie tai galvoja.
-Zayn, kas čia vyksta?- stovėdama tarp duryse paklausiu vaikino
-Mažute, jie jau išeina.- pasako jis, tačiau aš stebiu.
[...]
Zayn tėvai išeina po maždaug penkių minučių, tačiau su jais dingsta ir Malik. Norėjau eiti jo ieškoti, tačiau lauke per daug stipriai lijo.
Laukiau daugiau nei pusvalandį kol Zayn pareis. Tačiau jo nesulaukusi pasiėmiau jo džemperi kuris metėsi ant sofos ir apsimovusi užsidedu gobtuvą ant galvos ir išeinu į lietų. Susiraukiu pamačiusi Zayn sėdinti ant laiptų.
Jis po velniais visas šlapes ir garantuotai sirgs. Koks neatsakingumas! 28 metų vyro.
-Zayn, kodėl čia sėdi?- atsistoju jam prieš nugarą.
-Julia eik namo.- jis pasako neatsakydamas į mano klausimą.
-Einam kartu.- pasakau jam. Jis tik piktai pažvelgė į mane. Nieko nelaukusi įeinu į namus. Nuėjusi į vonią nusimetu visus kiaurai perlytus drabužius ir pajungiu leistis vonioje vandenį.
Atsistojusi prieš veidrodį pažvelgiu į savo pilva, kuris paskutinėmis dienomis greitai pradėjo augti. Liko dar trys mėnesiai ir Levis bus mano rankose.
Mažas dribsniukas išvys sugadinta pasaulį.
Vonioje prabuvau daugiau nei valandą. Levis buvo per daug aktyvus ir vis spardė ties širdimi. Keistas jausmas kai maža kruopytė gali padaryti, taip kad mirtum.
Išlipusi iš vonios savo visą kūną išsitepiau kremu, bandydama gelbėti oda nuo strijų, tačiau veltui.
Nuėjusi į kambarį su rankšluosčiu ant žemės randu sėdinti Zayn. Vaikinas sėdėjo po apatiniais ir jo šlapi rūbai buvo numesti į krūva prie durų.
Nekreipdama dėmesio pasiemu iš komodos timpas ir Malik maikutę. Apsirengusi viską vargais negalais užsidedu kojines.
-Mažyte?- Zayn uždėjo savo ranką ant mano peties.
-Ko?
-Aš noriu, tavęs atsiprašyti už tėvus. Puikiai mažiau, kad tu viska girdėjai.- jis sumurma.- man reikėjo viską sudėlioti į vietas. Žinoma neturėjau išsirėkti ant tavęs. Atsiprašau.
-Zayn. Tu nesi kaltas, kad tavo tėvams esu per prasta.- giliai įkvepiu oro.
-Nekreipk dėmesio. Tu man esi gera. Tai turėtų būti svarbiausia.- jis perbraukė ranką per mano skruostus.
-Kodėl ne atėjai į vonia?- paklausiu jo ir jis tik trūkteli pečiais.
-Bijojau, kad nepriimsi.
-Zayn?
-Mhm?
-Tu juk negalvojai apie tai, ką sakė tavo tėvai tiesa?- paklausiu jo.
-Žinoma ne! Aš negalėčiau tau liepti pasirašyti tokiu popiergalių.- jis pasako ir aš atsidūstu išgirdusi iš jo tai.
Nežinau kaip reaguočiau, jei jis atimtų iš manęs vaiką. Ir taip aišku, jei viskas būtų baigta tarp mūsų man jo turtų ir pinigu nereikia.
Man nereikia iš žmonių nieko. Kol turiu pati rankas, kojas, galva ant pečių ir akis man nieko nereikia iš kitų.
-Gerai.- pasakau ir nieko nelaukusi įlipu į lova. Esu per daug pavargusi, kažką daryti.
Paskutinis tremestras labiausia erzina. Jėgų nulis, kaip ir nuotaikos. Atrodo visos mamos džiaugiasi koks nėštumas gražus etapas, tačiau man visiškai prieš.
Rytas.
Rytas prasidėjo nuo bėgimo į tualetą. Tiksliau kaip keista, mane supykino ko nebuvo beveik visą nėštumą.
Išsivaliusi dantis grįžtu atgal į lovą. Zayn gulėjo atsukęs man nugarą ir saldžiai miegojo. Pažvelgiu į laikrodį 8:13AM.
Giliai įkvepiu ir atsigulu į lovą pasiėmusi telefona. Įsijungiu Luisos žaidimą pradedu žaisti.
-Rimtai, Malik nuo ryto prie telefono?- Zayn sumurma užmerktomis akimis.
-Šiaip aš ne Malik. - pasakau jam ir jis pavarto akis jas pasitrindamas.
-Šiandien ne. Rytoj galbūt ir mano žmona.- jis pasako ir aš sukrizenu.
-Rytas.- jis sukužda pakilęs ir atsukęs mano veidą pabučiavo.
-Mhm. Labas rytas.- sumurmu į jo lūpas.
-Tave pykino?- jis paklausė ir aš linkteliu.- man tai visiškai nepatinka. Manau reiktų pas gydytoja.- jis pasako ir aš pavarau akis dėl jo šitokio elgesio.
_________________
Galiu pasakyti tiek, kad artėja drama 👏🏻
KAMU SEDANG MEMBACA
PAMELAVAU. BAIGTA
Fiksi PenggemarMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.