Po savaitės.
Nuvežiau Luisa į mokyklą, ir prižadėjau, kad šiandien pati ją pasiimsiu iš mokyklos. Paskutiniomis dienomis tai darė Aspyn su Louis.
Tačiau nuo šios dienos turiu susimti save. Pats laikas pradėti tvarkyti savo gyvenimą. Zayn po skambučio dingo, lyg į vandenį. Manau išsigando atsakomybės.
Tačiau jis pats norėjo vaiko, dėl ko jis galėtų dar bijoti?
Sustojus poliklinikos aikštelėje, nuo keleivio sėdynes pasiėmiau dokumentus ir išlipusi užrakinu automobilį. Į savo striukės kišene įsidedu telefona su raktais nuskubu į poliklinika.
Krūtinėje jaučiasi kažkoks nerimas, tačiau bandau jį suvaldyti. Atrodo iš baimės širdis iššoks.
Giliai įkvėpusi oro, įeinu į ligoninę. Priėjusi registratūra pasisveikinu, ir pasiteirauju dėl savo kortelės ir kuriame kabinete galiu rasti savo ginekologė.
Laiptais užlipu į ketvirtą aukšta, žvalgydamasi surandu 321 kabinetą. Nusimaunu striukę ir ją pasikabinu ant pakabos.
Atsisėdu ant kėdes ir laukiu kol mane pakvies gydytoja. Iki vizito dar likusios maždaug dešim minučių. Jaučiu kaip nerimas auga dar labiau, dėl ko pradedu jaudintis.
Atrakinu telefoną ir randu keletą žinučių nuo draugų, bei reklamų iš parduotuvių.
Užrakinu telefoną ir užsimerkiu. Išgirdusi, kad atsidaro durys pramerkiu akis.
-Ar jūs Julia Cooper?- jauna mergina, nusišypso ir aš linkteliu. -Gydytoja, Hanna Lum jūsų jau laukia.- ji maloniai nusišypso ir aš pakilusi nuo kėdes įeinu į kabinetą uždarydama duris.
-Laba diena,- nusišypsau.
-Laba diena, Julia. Prašau Sėskis.- moteris nusišypso. Moters šypsena panaikina visa baime manyje gyvenuse, atrodo lyg ji tai sugerė ir jokios baimes manyje neliko.
-Kaip jautiesi?- ji paklausė pakeldama akis į mane.
-Rytais pykinimas niekur nedingo. Ir atsirado dar didesnes nuotaikų kaitos.- pasakau jai. Moteris nusijuokia.
-Kiekviena besilaukianti moteris tai iškenčia. Nieko čia nebepakeisi.- ji pasako. - Ar visus vitaminus geri ir maitiniesi subalansuotai?
-Visus geriu. Tačiau atrodo nuo vienų man kyla rūgštis.- pasakau ir ji linkteli.
-Gerai, eime pasidarysim ultragarsa ir ekoskopa.- ji pasako ir aš pakylu nuo kėdes.
<...>
Rankose laikau ekoskopo nuotrauką. Kurioje matosi mažas, tačiau jau ryškus dribsniukas.
Negaliu patikėti, kad mažiau nei po 7 mėnesiu aš jį ar ją laikysiu savo rankose.
Grįžusi namo, pasiėmiau telefona į rankas ir nufotkinusi nuotrauką nusiunčiau ją vaikinui. Manau jis turi tai pamatyti.
Ilgai laukti nereikėjo kaip gavau iš Malik žinute.
Nuo : Zayn.
Kam : Julia
Kaip sekėsi pas gydytoja? Ar viskas tau ir mažyliui gerai?Nuo : Julia
Kam : ZaynMums viskas gerai.
Trumpai parašiau vaikinui ir užrakinau telefoną. Nusiploviau rankas ir nuskubėjau gaminti pietų. Iš šaldytuvo išėmiau vištienos krūtinėle su daržovėmis.
Nesu didelė mėgėja mėsos ir tiksliau ilgą laiką jos nevalgiau, tačiau dabar visiškai bandau į tai nusispjauti ir valgytų viską, dėl dribsniuko.
Zayn Malik.
Sedėjau susirinkime kai Julia atsiuntė nuotrauką. Pats nepajaučiau kaip mano veide atsirado plati šypsena.
-Zayn ar viskas gerai?- šalia sėdėjęs Jason paklausė ir aš tik linkteliu galvą.
Paklausiu merginos kaip sekėsi pas gydytoja ir užrakinu telefoną. Atsakymo laukti ilgai nereikėjo.
-Pelnas auga ne dienomis, o valandomis. Geras sumanymas buvo pirkti NIKE firmos akcijų.- Timaty pasako ir aš jam pritariu.
-Pelnas auga, nes sugebu tuo pasirūpinti, o ne kaip kažkas tik burbėti nepatenkintai.- pasakau žiūrėdamas į August.
-Buvo priežasčių. Pirmi mėnesiai nebuvo tokie geri, kad skaičius augtų į viršu, o nesileistų į apačia.- jis pasako, o aš tik pavartau akis.
-O kodėl skaičiai nekilo? Ar tik ne dėl tavo tėvo gobšumo? Vogti pinigus?- pakylu nuo kėdes.
-Pamiršk kas buvo.- jis pasako. Mane tai prajuokina ir aš garsiai pradedu juoktis.
-Pamiršk kaš buvo.- pakartoju ir nusijuokiu. -Turiu viena pranešimą. Po keletos dienų skrendu į Angliją.
-Kuriam laikui?- Jason pažvelgė į mane nesupratęs, na taip aš jam nepasakiau, tačiau jis nėra mano tėvas, kad viska turi žinoti.
-Nežinau, manau jau visam. Užteks palikti šeima viena namuose.- pasakau ir išeidamas pažvelgiau į juos visus. -Tačiau nereiškia, kad jei nebus manęs nebus tvarkos. Tiesa Jason?- kreipiausi į savo dešine ranka ir jis tik linktelėjo.
-Geros likusios dienos ponai.- išėjau iš kabineto trenkdamas durimis.
YOU ARE READING
PAMELAVAU. BAIGTA
FanfictionMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.