Julia Cooper.
Namai antros dienos pusėje, jau buvo visi sutvarkyti. Pietūs pagaminti, Zara išvesta į lauką.
Pykau ant Zayn dėl jo elgesio. Jis elgiasi lyg mažas vaikas. Baisiau už Luisa.
Negaliu sulaukti kol pasibaigs šis mėnuo, ir mano mergaitė grįš namo. Atrodo lyg jos nemačiau metus laiko.
Nesuprantu, kaip tėvai gali savo vaikus palikti kažkur ilgam, ar iš vis juos atiduoti.
Kelis kart skambinau vaikinui, tačiau įsijungė tik balso paštas. Nuėjusi į miegamąjį, persirengiu į kitus rūbus. Plaukus pasileidžiu ir neryškiai pasidažau.
Nusileidusi laiptais pagrebiu automobilio raktelius nuo spintelės. Užrakinu namus, su raktais kuriuos susiradau spintelėje.
Nieko nelaukusi užkuriu automobilį ir nuvažiuoju link Malik holdingo. Jis manęs daugiau nelaikys kaip kalinės, pykau dėl jo šitokio elgesio.
Mažas vaikas, didelio vyro kūne.
Pasistatau automobilį holdingo aikštelėje, užrakinu automobilį.
Įėjus į pastatą mane pasitinka daug žmonių kurie vis kažkur skuba, bėga. Išsikvietusi liftą paspaudžiu 18 aukšta.
Keletas sekundžių ir lifto durys atsidarė. Išlipu ir nueinu link Malik kabineto.
Prie stalo sėdi Ela. Ji pamačiusi mane pradeda šypsotis.
-Senai matyta, Julia.- moteris nusišypso.
-Tu taip pat. Ar Zayn kabinete?- paklausiu jos.
-Taip, su juo kitas akcininkas.- jis pasako ir aš tik linktelėjusi nueinu. Net nelaukusi kol Zayn mane įleis atidariau kabineto duris.
Dvi poras akių atsisuka į mane.
-Julia? Kaip?- Zayn pažvelgė į mane.
-Manai, sunku surasti atsarginius raktus?- nusijuokiu.
-Aš gal jus paliksiu vienus.- vaikinas atsistoja nuo kėdes ir palikęs mudu du išeina.
-Ar tu turi proto?- paklausiau vaikino, sukryžiuodama rankas ties krūtine. Malik žiūrėjo į mane ir tylėjo. - Atrodo, pas tave, kopūstas galvoje.- atsidūstu.
-Nepyk.- jis pažiūrėjo į mane ir lėtai prieina.
-Kiek pamenu gydytojas tau neleido kelias savaitės eiti į darba, o tu? Pabėgi kaip mažas vaikas.- skaitau pamokslus jam.
-Mažyte, nepyk. Žinai, kad be manęs čia viskas griūna. - jis uždėjo savo rankas man ant klubų.
-Pykstu ant tavęs. Kaip tu nesupranti, kad man svarbus esi. O tu darai savo.- atsidūstu.
<...>
Grįžusi namo buvau dar labiau pikta ant Zayn. Jis manęs nesupranta. Aš dėl jo bijau, o jis vis tiek savo.
Persirengusi į pižama, nieko nelaukusi kritau į lovą. Nors laikrodis rodė, kad dar tik 18PM.
Nieko nelaukusi užsitempiu anklodę ant galvos užsnūstu.
Zayn Malik.
Norėdamas išpirkti kaltę prieš Julia, grįždamas namo nupirkau gėlių, bei picos. Manau pica su gėlėmis padės mergina priversti nebepykti ant manęs.
Esu pats kaltas, kad negaliu ramiai sėdėti namuose, tačiau man reikia darbo. Man reikia dokumentų ir rėkimo ant darbuotojų, kurie manęs nesupranta ar nedaro kaip aš sakau.
Nežinau kaip jai tai paaiškinti. Grįžęs namo radau tuščius namus, merginos automobilis buvo kieme, todėl ji tikrai yra namuose.
Pilnomis rankomis užlipu laiptais į viršu. Tyliai atidarau miegamojo duris ir randu Julia gulinčia lovoje, apklotą galva.
Tyliai viską padedu ant spintelės ir nuėjęs iki vonios persirengiu į nike formos šortus ir baltus marškinėlius.
Rankomis perbraukiu plaukus ir grįžęs į miegamąjį tyliai surenku viską ir įlipu į lovą.
______________________
Ketvirtadienį dalies nebus!😒
YOU ARE READING
PAMELAVAU. BAIGTA
FanfictionMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.