Twenty - three

380 25 0
                                    

Zayn Malik.

Nors dabar ir vasara, tačiau darbas nelaikiau. O dar mano sumanymas nusivežti Julia su Luisa pas tėvų.

Jau matau mamos reakcija į mergina, o į jos dukrą dar labiau.

Nors jie neturi teises pykti, kuomet Safaa pastojo būdama septyniolikos. Varčiau dokumentus vieną po kito. Pažvelgiu į laikrodį kuris buvo mano riešo. 10:16. Tuoj susirinkimas. Pakilęs nuo krėslo odinio, pasiimu aplanką su dokumentais ir palikęs viską išeinu.

Julia Cooper.

Luisa buvo namuose palikta su vaikino auklė kuomet aš sedėjau holdinge ir rašiau naują kalbą rytojaus vakarui. Pagal Zayn supratau, kad jam ryt skubiai reikia naujos kalbos. Nors jis man sakė rašyti tai iš namų, tačiau kabinete darbo daug daugiau minčių idealiu atsiranda.

Mano kabineto durys atsidaro ir pro jas įeina Malik. Vaikino pilkas kostiumas dare jį nerealiai gražiu, o sukelti plaukai į viršu ir akiniai davė jam seksualumo. Nepasakytum, kad jam 28 metai. Duočiau jam daugiausia dvidešimt.

Keletą kartų dar nužvelgiu vaikiną nuo galvos iki kojų.

-Ar jau baigei nužiūrinėti mane?- jis sukrizena ir priėjęs prie manęs pasilenkė ir suglaudę mūsų lūpas, į ilgą pilna aistros bučinį.

-Negalima?- vos jam atsitraukus paklausiu jo.

-Žinoma, galima mažyte. Vien dėl tavęs šitaip pasipuošiau.- jis ranka uždeda ant mano skruosto.

-Kaip čia užsukai?- paklausiu jo.

-Žinodamas, kokia karšta mergina sėdi viena kabinete ir žinoma 99% ji nėra valgiusi pietų turėjau kažką daryti. - pasako jis atsisėsdamas ant stalo.

-Kvieti mane pietų?- paklausiu jo atsiremdama į kėdės atlošą.

-Žinoma, mažyte. Judink užpakalį ir varom pietauti. Vyras nori valgyti.- jis pakilęs nuo stalo ištiesė man ranką. Pačiupusi jo ranką, su vaikino pagalba atsistoju ir palieku kabineta prieš tai pasiimdama rankine.

-Auch.- suinkščiu, kai vaikinas delnu trenkė per užpakalį. - Baik mušti mano užpakalį.

-Deja, princese jis mano ir darau su juo ką noriu. - pasako jis uždedamas ranka ant mano liemens ir paspaudę lifto mygtuką.

<...>

-Maniau, mudu einame tiesiog į kavinę.- sumurmiu pamačiusi kur sustojo vaikino vairuotojas. TheFork restorano pastatas atrodė daug didesnis, nei per nuotraukas.

-Juk žinai, kad nemėgstu tokiu vietų kur yra daug žmonių. Nenoriu atkreipti nereikalingo dėmesio.- Zayn atidaro automobilio dureles ir išlipęs pats paduoda man ranką.

-O tu žinai, kaip aš nemėgstu tavo tokiu vietų.- pasakau jam.

-Mažyte, gyvendama su manimi turėsi priprasti prie tokių vietų. Lankysimės čia dažnai.- pasako mums priėjus prie durų, kurias atidarė vyras.

-Sveiki, kokia pavarde užsakytas staliukas?- moteris paklausė, stebėdama mus.

-Malik.- Zayn daugiau nieko ne sakydamas pasako.

-Prašau praeiti,- moteris parodė ranka ir mudu su Zayn pradėjome eiti kryptimis sekdami moterį.

-Štai, jūsų staliukas. Ar norite kažko iš anksto užsisakyti?- paklausė moteris mums atsisėdus prie stalo.

-Mums Manieri Barolo Docg butelį.- pasako vaikinas ir moteris užsirašiusi dingo iš mūsų akiračio.

-Zayn, dar tik pirma valanda dienos. Aš nežadu gerti.- rimtai pasakau jam, tačiau jis nekreipdamas dėmesio į mane pasiėmė meniu ir pradėjo rinktis ko norės valgyti.

-Rinkis rinkis.- pasako pažiūrėjęs į mane.

-Nieko aš čia nerandu. - pasakau jam žiūrėdama į meniu. Prie mūsų grįžta padavėja ir Zayn užsako Škotiškos lašišos totoriška. Neklauskit kas tai nes pati nežinau.

Grįžę namo, Zayn paliko mane viena su Luisa pats nueidamas į miegamąjį. Pasikalbėjusi su dukra, ją nuprausiu ir pažiūrėjusi su ja filmukus paguldau į lovą.

Apkamčiusi ją pabučiuoju į kaktą ir palikusi mergaite išeinu iš kambario. Laikrodis rodė beveik 20h.

Grįžusi į miegamąjį radau vaikina lovoje su kompiuteriu.

-Ar tu pyksti ant manęs?- paklausiu jo, tačiau iš jo tyla. -Zayn? Ar tu ignoruoji mane? - įlipusi į lovą paiimu nuo jo koju kompiuterį ir padedu jį ant žemės. Atsisėdu ant jo keliu ir apkabinu jį.

-Mažytį nepyk.- pasakau jam pabučiuodama jo petį.

-Nepykstu.- pasako, tačiau jo balsas šaltas lyg ledas.

-Mažytį. Atsiprašau, dėl to kaip elgiausi restorane. Daugiau tai nepasikartos. Prižadu.- pasakau jam pabučiuodama jo kaklą.

-Žinau, kad tau sunku priprasti prie naujo gyvenimo, tačiau tai mano gyvenimas. Turi suprasti, kad aš esu toks koks esu. Aš galiu sau leisti  viska, tad noriu, kad tuom ir tu mėgautumeisi. - jis sukužda ir pabučiuoja.

______________________

Kam negaila pasekite mano paskyrą!:)

PAMELAVAU.    BAIGTA Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ