Twenty - seven

365 20 0
                                    

LIEPOS 22-oji.

Zayn Malik.

Rytas prasidėjo, nuo ankstaus žadintuvo kuri greit išjungiau nenorėdamas prižadinti merginos.

Išlipęs iš lovos, apsirengiu trenigus. Palikęs namus, nuvažiuoju į gėlių parduotuvė.

Tiesa sakant nežinojau, kokias ji mėgsta gėles. Tačiau užsakiau puokšte bijūnų rožinių.

-Labas rytas.- pasisveikinu įėjęs į parduotuve.

-Labas rytas. Jūsų užsakymas jau paruoštas.- moteris maloniai nusišypso.

-Aš dar papildomai norėsiu vienos rožes.- pasakau moteriai. Ji tik linkteli ir dingsta už durų.

Moteris grįžta po keliu minučių su didele puokšte gėlių.

-Balionus tuoj atneš.- pasako. - Bus 242 svarai. Kortele ar grynais?

-Kortele.- pasakau ir pridėjus kortele suvedu PIN kodą.

-Štai.- ji atneša balionus.

Viską vargais negalais sutalpines į automobilį grįžtu namo. Keikiausi, kad pamiršau važiuodamas paimti užsakyta, merginai tortą.

Suradęs Louis numeri paskambinu draugui.

-Sveikas. Ar miegi? - vos vaikinas atsiliepė  prakalbu.

-Ne žinok, šoku. Aišku miegu.- jis sumurmi.

-Man reik tavo pagalbos. Kelk šikna iš lovos ir nuvažiuok paimti tortą. - pasakau jam.

-Atsiųsk adresą.- jis sumurma ir aš pabaigęs pokalbi nusiunčiu draugui žinute adresą.

Tyliai atrakinu namų duris ir viska sunešu į virtuvę. Bandydamas sukelti ko mažiau triukšmo.

Paleidžiu balioną po viena, virtuvėje ir padedu puokšte ant stalo. Vos suskambus telefonui išskubu iš namų.

Pamatęs Louis automobilį nuskubu.

-Sveikas,- dar kart pasisveikinu.

-Imk, ir lekiu. Miego noriu. Asile tu,- draugas paduoda dėže ir nusijuokiu.

Grįžtu į namus, padarau kavos. Užlipu laiptais į miegamąjį. Atidarau duris, ir nusišypsau pamatęs mergina miegančią vidurį lovos.

Padedu atsargiai kavos puodelį ant spintelės. Įlipu į lova.

-Meile?- pabučiuoju merginos skruostą.

-Mažyte?- pabučiuoju raktikaulį.

-Mažute?- pabučiuoju lūpas.

Julia Cooper.

-Mhm.- sumurmu po vaikino bučinio į lūpas.

-Su gimimo diena mažyte.- į lūpas gaunu dar viena bučinį.

-Ačiū.- sumurmu po ilgo bučinio, kuris parodė kaip Zayn mane myli.

-Tau kavos padariau.- sumurma į lūpas.- Bei tavęs staigmena laukia, apačioje.- vėl pabučiuoja.

-Nemėgstu mažytį, aš staigmenų.- sumurmu jam į lūpas.

-Su manim tau būnant visas gyvenimas vien staigmenos.- pasako atsitraukdamas. -Dabar gerk kavą.- paduoda puodelį ir pasiima kita sau.

Kai išgėrėm kavą Zayn ištiesė man ranką.

-Man reikia persirengti.- pasakau jam.

-Tu ir taip graži. Eime.- pasako ir išsiveda iš miegamojo. - Užmerksi akis gerai? - linkteliu jam.

Zayn nunešė mane į apačia, ir uždengė akis.

-3..2..1 - Vos Zayn ištarė viena pramerkiau akis. Virtuvėje buvo pilna balionų, ant stalo tortas bei didelė puokšte bijūnų.

-Zayn?- mano balsą paliko aiktelėjimas.

-Taip mažyte? - jis apkabino mane iš nugaros.

-Už ką tai? Kodėl tu toks tobulas?- paklausiau jo, jausdama ašaras akyse.

-Juk tai tavo diena.- jis pasakė nuvaldydamas ašaras.

-Aš nesu šventusi gimtadienio. Tai pirmas kartas.- jaučiu kaip pradedu verkti dar labiau.

-Pirmas ir ne paskutinis.- sukuždėjo man į ausį vaikinas. - su 27uoju gimtadieniu meile.- jis sukužda ir girdžiu kaip atbėga ir mažos pėdutės į virtuve.

-Balionai!- sušuko dukra vos į bėgusi.

-Žiūrėk ką tau turiu.- Zayn ištarė paduodamas mergaitei gėle. Luisos skruostai nuraudo ir ji apkabinusi Zayn pabučiavo Zayn skruosta.

-O čia tavo mamytei.- jis ištiesė gėles. Paėmiau gėles ir priglaudžiau lūpas prie vaikino lūpų.

-Mamyte su gimtadieniu!- sušuko Luisa, atsitraukiau nuo vaikino ir apkabinau savo mažąja princesę. Pabučiuoju jos kaktą ir apkabinu.

-Jūs geriausia mano gimtadienio dovana.- pasakau jiems apkabindama juos abu. -Myliu jus abu.

-O mes tave!- Luisa sutrenkė su Zayn delnais.

<...>

Zayn su Luisa ir Zara žaidė lauke kol aš gaminau pietus. Zayn norėjo kažkur vykti pietų, tačiau aš su tuom nesutikau.

Jei jau esu namuose ir nedirbu, bent maistą galiu gaminti aš. Jis ir taip moka už Luisos mokyklą, už visas pramogas ir kitką.

-Už dešimt minučių bus sriuba!- sušaukiau išlindusi pro terasos duris. Šiandien vakare atvyksta David tėvai pasiimti Luisos mėnesius atostogų. Neįsivaizduoju kaip ištversiu tokį ilgą laiką be savo vaiko.

Abu parėję iš lauko nusiplovė rankas ir atsisėdo prie stalo pietauti.

-Kai Luisa išvažiuos su seneliais, mes vyksime kai kur.- Zayn pasako pradedamas valgyti trinta moliūgų sriubą.

-Kur?- paklausiu jo valgydama.

-Pamatysi.- ar vėl ponaitis Malik sugalvojo nustebinti savo siurprizais mane?

Laikrodis rodė beveik šešias kuomet Maria su Paul buvo namų kiemę. Mes persimetem keliais žodžiais ir atsisveikinę su Luisa, išlydėjome ją į atostogas.

-Gerai bus keista be jos. Ypač kai ji išvyksta atostogų pirmą kartą ir dar per mano gimtadienį.- pasakau vaikinui kai mudu įėjome į namus.

-Eik ruoštis mūsų laukia jau.- pasako Malik ir aš linktelėjusi dingstu už vonios durų.

____________________

Istorija kelsiu antradieniais - ketvirtadieniais.

Man tomis dienomis yra tik kelios pamokos, tad laiko rašymui manau turėčiau rasti. (KLAUSIMAS AR NORO RASIU 🤣 )

Geros dienos!💞

PAMELAVAU.    BAIGTA Where stories live. Discover now