Po dviejų mėnesiu.
Išgirdusi gimdykloje vaiko verksmą pati pradedu verkti.
-Šaunuolė Julia.- su šypsena pasako gydytoją ir padeda ant mano krūtinės mažąjį Levi.
Zayn šiuo metu stovėjo už durų ir giliai mintyse bandžiau nuvyti visas mintis, kad jis mane norės palikti dėl mano rėkimo.
Keletą minučių su Leviu pasidžiaugiau, tačiau ji nunešė pamatuoti ir pasverti. Mane susiuvo per dvi vietas. Pats nemaloniausias jausmas gimdyti.
Po nepilnos valandos mane parvežė į palatą, o Zayn palatoje sėdėjo ant kėdes su rankose sūnumi.
-Mažyte jis nuostabus.- jis pasako, kad vos girdimai, tačiau jam pakėlus akis pamačiau pilna ašarų.
Tingiai nusišypsau ir seselė padeda man atsigulti į lovą. Zayn atsargiai paduoda man mažąjį Levi.
-Sveikinu, jūsų sūnaus ūgis 48 centimetrai, svoris trys kilogramai du šimtai.- ji maloniai nusišypso ir aš padėkojusi pažvelgiu į jį.
-Dieve, jis turi tavo nosį.- sukuždu per ašaras.
[...]
Po dviejų dienų mus paleido namo. Zayn šokinėjo apie mus nenustodamas klausti ar mums viskas gerai.
Buvo smagu matyti jį toki. Luisa šias dienas praleido su Zayn seserimis. Žinoma kai reikėjo grįžti namo nenorėjo, nes ten jai leido viską.
Levis buvo aprengtas Zayn išrinktais rūbais, buvo miela matyti, kaip jis bandė kovoti su juo. Ypač kai Zayn jo atsiprašinėjo, kad trukdė miegoti.
Levio apranga visa buvo melsva. Melsvas bodžiukas. Baltas kombinezonas ir žinoma Zayn noru uždėti balti tapukai
kurie jam visiškai nereikalingi.
Ant jo galvos uždeda melsva kepuryte.
Pamaitinusi Levi paguldau į jo lovytę ir nueinu į apačia prie stalo sėdėjo Luisa su Zayn ir kažką įnirtingai kalbėjo.-Tėti!- ji sucype ir greit užtilo prisiminusi, kad miega jos mažasis brolis.
-Sakau, kad tu turėsi išmesti jo sauskelnes.- jis ją paerzina, dėl ko mergaitė suraukę savo antakius ir piktai pažvelgė į mane.
-Mamyte, aš nenoliu tokio žaidimo.- ji pasako ir aš sukrizenu.
-Geriau sakykit ko norit vakarienei?- paklausiu jų. Jie abu lyg susitarė patraukė pečiais ir aš pavartau akis.
David. Šis vardas namuose neminimas. Per šiuos du mėnesius jis mus padavė į teismą, tačiau jam teismas nieko negalėjo padėti, nes pagal viska jis yra "miręs". Žinoma gavo didžiule bauda už melavimą dėl mirties.
Luisa visiškai nepasigedo kol kas jo, nes Zayn puikiai elgiasi su ja. Dar Zayn seserys pradėjo leisti laiką su ją, kas jai yra visiškai rojus.
-Galim užsisakyti picą ar kažką panašaus.- Zayn pasako ir aš pavartau akis.
-Tuoj patys būsime kaip picos.- pasakau jam ir jis sukrizena.
-Oi tik nereikia.- jis prukšteli ir aš pavartau akis.
-Žinai pagalvojau, gal važiuojam pas mano senelius?- jis paklausė ir Luisos reakcija parodė, kad ji taip pat ten nori.
-Galbūt palaukime kol bent savaite bus Leviui? Nežinau ar geras sumanymas dabar jį tampytis.- pasakau jam ir jis linkteli.
Per ši laiką mes dažnai leisdavome laiką Zayn senelių sodyboje. Kurioje Luisa turi pilna veiklos. Nuo mažu poniuku iki triušiu ir žinoma avių.
-Aš pasiilgau Belu.- ji pasako. Tai jos poniukas kuri jai atidavė Zayn senelis. Tiksliau Luisa jį išsirinko ir uždėjo vardą ir net girdė vandeniu ir davė maistą.
-Pamatysi savo Belu. Tik turėsi palaukti.- paaiškinu jai ir ji nušokusi nubėga link svetaines kur rodė filmuką.
-Julia galime pasikalbėti?
-Taip?
-Aš noriu tave vesti. Noriu, kad turetum mano pavardę, o ne kažkokio mulkio.- jis sumurma ir aš jį apkabinu iš nugaros.
-Tikrai? Maniau tau praėjo noras mane vesti.- pasakau jam.
-Noriu dar labiau. Tu Luisa Levis esat mano šeima. - jis sukužda ir atsisukęs į mane sulietė mūsų lūpas.
_____________________
Liko vos kelios dalys 🤭
YOU ARE READING
PAMELAVAU. BAIGTA
FanfictionMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.