-Julia, ar tau viskas gerai?- vos man atidarius duris išgirstu klausimą iš Aspyn.
-Taip, man viskas gerai.- pasakau ir praleidžiu mergina į vidų.
-Likau nesupratusi, Tomlinson. Grįžo piktas ir raudonu skruostu. Jis man sakė, kad pas tave važiuoja. Ar jis buvo pas tave?- ji apipylė mane klausimais man einant link svetainės.
-Taip, Louis buvo pas mane. - pasakau atsisėdusi ant kėdes.
-Ar jis tau kažką padarė? - ji stebi mane.
-Aš susimoviau. Labai susimoviau.- užsidengiu veidą.
-Julia, aš nesuprantu tavęs. Kaip tu susimovei?- mergina atsitūpė prie manęs.
-Aspyn, aš pastojau. Aš vėl laukiuosi.- jaučiu kaip balsas dreba, o akyse pradeda kauptis ašaros.
-Ar tai priežastis, dėl ko Louis toks piktas?- ji atsargiai paklausė manęs ir aš tik linkteliu.
-Mažute, tai juk jūsų su Malik vaikas. Juk tai Malik vaikas tiesa?
-Aišku tai Malik vaikas.- pasakau greit.
-Tai kame problema? Ar Zayn tai žino? - linkteliu.- Ar kalbėjotės? Gal grįšti žada dėl vaiko?- paklausė.
-Aš jam pasakiau, ir numečiau pokalbį. Jis dar kelis kartus skambino, tačiau aš bijojau atsiliepti.- pasakau jai, sukasdama lūpa.
-Ar tu dar turi proto? Ar tave jau veikia hormonai?- ji paklausė atsisėsdama ant žemės.- Ką Louis tau pasakė?
-Kad tai dar viena klaida.- atsidūstu. Nusivalydama ašaras.
-Dieve koks jis mulkis! Kokia dar klaida! Tai tik įrodo jūsų meile! Kaip duosiu jam klaida per ausį.- mergina pasako.
-Tu jam turi paskambinti, pasikalbėti su juo. Ka jis darys. Ar jis grįš, ar jis grįš tik po metų. Tu turi žinoti jo poziciją. - aš nieko jei nesakau tik linkteliu galvą.
Po keletos dienų.
Nusiplaunu veidą po lediniu vandeniu. Laikrodis rodė beveik šešias ryto. Palikusi viską nueinu į miegamąjį. Nuo spinteles pasiimu telefoną.
Įsijungiu jį. Nežinau kiek laiko nesinaudojau juo. Atrodo lyg jo man visai nereikia. Tyliai nusikeikiu pamačius daug perleistų skambučiu.
Giliai įkvepiu oro kontaktuose suradusi Zayn vardą su nuotrauką, paspaudžiu mygtuką skambinti.
Ilgai laukti nereikėjo, kol kitame laido gale išgirdau Malik balsą.
-Galvojau dingai.- vaikino balsas buvo labai ramus. Mano širdis plakė taip stipriai, kad maniau išlips iš krūtinės.
-Man reikėjo pagalvoti.- tyliai atsakau atsisėsdama ant kėdes. Bijojau stovėti, kad neišlaikiusi įtampos nukrisiu ar nualpsiu.
-Tau reikėjo pagalvoti? Praneši žinia ir dingsti, kaip į vandenį. Puikiai apgalvotas ėjimas.- Malik balsas skambėjo per daug abejingai.
-O ką man daryti? Tu išvykai. Žinoma galėjau atsiųsti tau nuotrauka kaip gims. Arba iš vis dingti iš tavo gyvenimo.- pasakau jam.
-Julia, nekalbėk nesąmonių. Pati žinai, kad to vaiko aš noriu.- jis pasako.
-Aš irgi daug ko noriu.- pasakau jam.
-Pavydžiui?
-Tavęs namuose. Per savo hormonus turejau Luisa išvežti pas David tėvų.- pasakau jam.
-Tu žinai, kad tave labai myliu?- jis paklausė.
-Jei mylėtum, būtum šalia.- pasakau jam.
-Ar tu rimtai? Dabar mane šantažuosi?- paklausė vaikinas.
-Viskas Zayn, aš turiu eiti.- pasakau ir greit baigiu pokalbį. Tiesa sakant net nesupratau, kas čia ką tik buvo.
________________
Sveikos!:)Pirmiausia noriu paprašyti, kas nesekate manęs - pasekit. Tai didelis man įvertinimas🤍
Antra noriu paprašyti, kad pasakytumėt ko tikitės iš istorijos!🤍🤫
Geros savaitgalio🤍
YOU ARE READING
PAMELAVAU. BAIGTA
FanfictionMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.