Mane paleido iš ligoninės su sąlyga, kad iki nėštumo pabaigos mano gyvenime nebus streso.
Atrodo, lyg mano gyvenimas slysta iš po kojų. Tarimai miręs David gyvas. Bandantis susigrąžinti Luisa. Kas per velniais čia iš vis vyksta.
Zayn nori mane nužudyti, už tai, kad viena išvykau į jo tėvų namus. Žinoma nebuvo protingas sumanymas.
Iš vis nebuvo protingas sumanymas susimesti su David.
Luisa, ramiai gulėjo ant mano kojų ir lėtai savo mažyte rankyte glostė pilvą.
-Mamyte ar gleit blolis gims?- ji paklausė ir aš nusišypsau.
-Jau greit. Jau greit.- nusišypsau supratusi, kad jau tikrai greit Levi turesiu savo rankose. Ji tik nusišypso ir tokiai glosto.
Pažvelgiu į laikrodį, supratusi, kad Zayn jau turėjo prieš mažiau nei pusvalandį būti namuose.
Krūtinėje atsirado kažkoks keistas jausmas, tačiau greit jį nustumiau į šalį.
-Mamytę?
-Taip?- paklausiu kai Levis pradėjo nestipriai spardytis.
-Ar tu mane mylėsi kai bloliukas gims?- ji paklausė ir man suspaudė širdį dėl jos tokio klausimo.
-Žinoma, mažute. Mudu su Zayn tave mylėsime. Labai labai stipriai.- pasakau jai pabučiuodama jos kaktą. Ji tik linkteli ir atsigulusi ant mano kelių veiduku į pilvuką.
-O jis vadins Zayn tėčiu?- ji paklausė. Kodėl pas ją šiandien tokie klausimai?
-Taip, Levis Zayn vadins tėčiu.- pasakau jai.
-Aš ilgi noliu tėčio.- ji pasako ir man dar labiau suspaudžia širdį. Noriu jį nudėti, kad jis ją paliko ir apkvailino su savo mirtimi.
-Saule.- apkabinu ją ir ji apkabina mane.
[...]
Zayn grįžo apie 19 valandą. Jis buvo pavargęs ir nieko nelaukęs laiptais užlipo į viršu.
Girdėjau kaip vonioje buvo įjungtas vanduo, ką reiškia, kad Zayn maudosi. Luisa sėdėjo ant sofos ir valgė šokaladinus sausainius ir žiūrėjo filmuką.
Užlipusi laiptais į viršu įeinu į miegamąjį ir paiimu nuo kėdes Zayn rūbus kuriuos šiandien buvo apsirengęs.
Kojines įdėjau į skalbinių dėže, o kostiumą palikau nuvežti į valyklą. Nemanau, kad reiktų man jį dar pačiai plauti nes manau jis atsidurtų šiukšlių konteineryje.
Zayn buvo nusisukęs nuo manęs ir plovė savo plaukus. Vonioje buvo pilna garų nuo karšto vandens.
Atnešusi jam trenigus ir apatinius paliekų jį ir nueinu į miegamąjį. Atsisėdu ant lovos ir laukiu kol iš vonios ateis Zayn.
Nepraėjus nė dešimt minučių įeina vaikinas į miegamąjį rankšluosčiu trindamas plaukus.
-Labas.- sukuždu pridėjusi prie jo. Pasistiebusi ant pirštu galų suliečiu mūsų lūpas trumpam bučiniui.
-Pasiilgau tavęs.- vaikinas sukuždėjo numesdamas rankšluostį ir apkabino per liemenį.
-Labai pavargai?- paklausiu jo.
-Esu nusikales kaip šuo.- jis pasako ir aš matau jo akyse nuovargį.
-Eik į lovą, o aš atnešiu tau valgyti ir arbatos.- sukuždu žiūrėdama į jo akis.
-Ne, aš noriu pas Luisa.- jis sukužda ir aš nusišypsau.
-Luisa, šiandien pasakė, kad nori vadinti kažką tėčiu. Nes Levis turės tėti, o ji ne.- sukuždu jam Zayn akyse matosi neviltis.
-Aš kalbėjau su advokatu. Sakė maža tikimybe, kad jis galėtų auginti ją.- jis pasako.
-Ar Luisa, gali tave vadinti tėčiu? Žinau, kad tai šudinai skamba, tačiau aš noriu, kad ji turėtų tėti.- pasakau jam.
-Aš senai sakiau, kad ji gali mane taip vadinti. Aš net galiu jai duoti savo pavardė.- jis pasako ir mano veide dar didesne šypsena.
-Myliu tave. - sukuždu ir pabučiuoju jį.
Mums nusileidus laiptais žemyn Zayn nuėjo pas Luisa, o aš šildyti jam maisto. Žinoma pašildžiau ir Luisai maisto kaip ir sau. Nors nežinau ar tikrai noriu valgyti.
-Mama!- surėke Luisa laiminga bėgdama link manęs, o Zayn paskui ją ėjo.
-Taip?- paklausiu atsisukusi į ją.
-Aš tuliu tėti!- ji surėke ir mano veide atsirado plati šypsena. Zayn atsisėdo ant kėdes prie stalo, o Luisa atsisėdo šalia jo.
Jie lyg vienas be kito negali. Atrodo lyg net valgyti negali atskirai. Nekalbu apie tai, kad Zayn ją vakarais užmigdo.
Padedu lėkštes jiems prieš nosį ir įrankius. Jie abu pradeda valgyti ir nieko nelaukusi atsisėdusi prie stalo pati pradedu valgyti.
-Kaip nekankina tavęs šiandien?- jis parode į pilvą.
-Šiandien visai ramus.- nusišypsau.
Mums pavalgius vakariene, Zayn pažaidė su Luisa. Tada aš ją nuprausiau ir Zayn ją nunešė miegoti. Išjunginėjusi visame name šviesas ir užlipu laiptais į viršu.
Nuėjusi į vonią nusiprausiu ir apsirengiu pižama. Zayn grįžęs atsigulė šalia manes ir apsikabino.
-Labanaktis, - jis sužaidė.
-Labos.- pabučiuoju petį ir nieko nelaukusi užsimerkiu.
__________________
Kaip jums dalis?
YOU ARE READING
PAMELAVAU. BAIGTA
FanfictionMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.