2. Nine

317 21 0
                                    

Prasimerkiu akis nuo tylaus šnabždėjimo. Zayn buvo atsigulęs prie mano pilvo ir kažką ten pasakojo. Stebėjau kaip vaikinas glosto ir bučiuoja pilvą. Uždedu ranką ant jo plaukų ir paglostau.

-Pažadinau?- Zayn pakeles galva sukužda.

-Ne, nepažadinai.- pasakau jam. Jis tik linkteli.

-Levis manau nori būti futbolininkas.- jis sukužda.

-Ką? kodėl? - pažvelgiu į jį nesuprantusi kas vyksta.

-Nejautei kaip jis spardėsi? - pažvelgia ir aš papurtau galvą.- Buvau apsikabinęs tave tai jis mane spardė, o vėliau būdu gražiai pasikalbėjome.- jis pasako.

-Zayn jis per mažas suprasti, ką tu kalbi.- pasakau jam.

-Ar tu ji diskriminuoji dėl jo mažo ūgio?- Paklausė Zayn manes dėl ko aš nusijuokiau.

-Zayn jis vistiek tavęs negirdi.

-Girdi mažute, girdi. Jis supranta daug daugiau nei visi kiti. Noriu, kad jis žinotų, kad tetis visada šalia. - jis sukužda ir aš nusišypsau.

<....>

Zayn kepė blynus, Luisa vis dar miegojo, o aš Sedėjau ant kėdes ir stebėjau Zayn nugara, ir rankas.

Nulipu nuo kėdes nieko nelaukiu prieinu ir apkabinu jį.

-Meilės priepuolis?- Zayn pažvelgė į mane ir aš tik pabučiuoju jo petį.

Jis toliau tęsė kepti blynus belgiškus kol aš stovėjau jį apsikabinusi.

-Auch.- sumurmiu kai skaudžiai mažylis spyrė.

-Kažkas nenori, kad mama būtų apkabinusi tėti.- Zayn pasako ir aš prikandu lūpa.

-Eik tik.- nusijuokiu ir atsitraukusi nuo Zayn uždedu ranka ant pilvo ir jį paglostau.

-Jis šiandien matomai nori būti aktyvus.- pasakau ir atsisėdu ant kėdes.

-Simon tau skambino. Ji nori Luisos bent kelioms savaitėms.- jis pasako ir aš giliai įkvepiu.

-Tai mama tai ji. Vaiko aš nebematau per juos.- pasakau jam. -Taip tai nereikėjo jo, dabar užsireikė visiems.

-Ji juk vienintelis priminimas apie jį. Turi suprasti tai.- Zayn pasako ir aš tik sukandu savo lūpa, kad nepradečiau verkti.

-Bet ji mano vaikas.- pasakau tyliai. Zayn nieko nelaukęs priėjo ir apkabino mane įtraukdamas mane į savo šilta glėbį.

-Taip ji tavo vaikas. Ir niekas to nepakeis. Ji visada bus tavo mažoji Luisa. - jis pabučiuoja mano kaktą.- dabar nusišypsok ir aš tuoj tau paduosiu pusryčius.- jis pabučiavo dar kartą mano kakta ir aš nieko nesakiusi linkteliu.

-Mamyte!- garsus šauksmas mane privertė atsitraukti nuo vyro.

-Mažute,- ištiesiau rankas į savo kraują ir vos jai atsisėdus ant mano keliu stipriai apkabinu. Kaip be proto ją myliu.

-Ar Zayn kepa blynelius?- ji tyliai paklausia ir aš nusijuokiu.

-Taip saulyte.- pabučiuoju jos skruostukus abu. Hormonai mane veža. Jie baigia mane išvaryti iš proto.

-Na mano mielos damos, jūsų pusryčiai.- Zayn padeda prieš nosį mums lėkštes su blynais.

Apsilaižau lūpas ir paėmusi vyšnių uogiene įsidedu jos į lėkšte. Luisa įsideda braškių uogienės ir mudvi dvi pradedame valgyti kol Zayn kažkur dingo iš virtuves.

<...>

Simon pasiėmė Luisa, dėl ko ši karta man buvo visiškai neramu. Krūtinėje atrodo kažkas stabdo ir liepė sakyti, kad grąžintų mano vaiką.

Pažvelgiu į veidrodį ir išsigandusi savęs nusisuku. Paakiai pajuodę, akys raudonos, skruostai įdube, veidas išbalses.

-Tau reikia poilsio.- Zayn pasako ir aš jam pritardama linkteliu. -Eikš.- jis ištiesė ranka ir paguldo mane į lovą bei apkloja.

-Myliu tave. Nepalik manęs.- paprašau jo sukuždėdama jam.

-Nepaliksiu. Myliu jus labiau nei save.- jis sukužda ir palieka bučinį. -Dabar miegok.- jis pasako ir apkabinęs prisglaudžia arčiau manęs. Akys sunkios užsimerkę, atrodo lyg svertų 100 kilogramų.

-Aš šalia tavęs.- jis sukužda ir aš užmerkiu akis, kurias pasiglemžė miegas.

___________

PAGALIAU!

PAMELAVAU.    BAIGTA Where stories live. Discover now