Fourteen

453 28 7
                                    

Po mėnesio.

Zayn Malik.

Julia vis bėga nuo manęs, tačiau tuo pačiu vis jaučiu ją arčiau savęs. Nė vieną kartą ėjome kartu pietauti, tačiau iš jos nieko nepavyksta išpešti.

Ji kaip uždara knyga, vieną akimirką jauti, kad ji jau atsivėrė, tačiau tuo pačiu ji jau užsidaro.

Negaliu jos suprasti, niekaip.

Ji lyg uždrausta, knyga kuria noriu skaityti ir skaityti.

-Zayn?- į kabinetą įeina Lewis.

-Kažką sužinojai?- paklausiu jo pakeldamas akis nuo telefono ekrano.

-Šiandien ją mano žmogus, matė su mergaite.- jis pasako ir aš susiraukiu. Kokia dar mergaite?

-Sekė ją?

-Taip, jos nuėjo į Caterham High mokyklą.- pasako ir nieko nelaukęs pakylu nuo kėdes pasiimdamas striukę, bei telefoną.

-Kur tu eini? Juk nežinai nei vardo nei nieko apie ją. Gal tai sesuo ar kaimynės dukrą.- Lewis sekė mane iki automobilio.

-Aš žinau ką darau. - pasakęs atrakinu automobilį ir įsėdęs nuvažiuoju link mokyklos.

Puikiai žinau tą mokyklą. Kaip ir patį jos direktorių. Kaip nežinoti mokyklos kurioje kažkada pats mokinausi ir tuo labiau šiuo momentu ją rėmiu, solidžią suma, kad ji toliau galėtų mokinti vaikus, kurie negali sau leisti eiti į privačias mokyklas.

Sustojas mokyklos aikštelėje, išlipu iš jos ir nueinu į mokyklos vidų.

Užlipu laiptais į antrąjį aukšta ir nueinu į direktoriaus kabinetą.

Pabarškinęs į duris ir gavęs leidimą įeinu.

-Zayn?- vyras pakyla nuo kėdes ir jo veide atsidaranda šypsena.

-Sveiki, pone Jasper.- pasisveikinu su senai matytų žmogumi, kurio kabinete būdavau dažniau nei pamokose.

-Sėskis. Kokie vėjai tave čia atpūtė?- vyras nusiima akinius ir stebi mane. Atsisėdu ant kėdes.

-Reikia man jūsų paslaugos.- pasakau jam.

-Žinoma, sakyk padėsiu kuom galėsiu.

-Man reikia sužinoti vienos mergaitęs vardą. Ir sužinoti ar tikrai aš galvoju apie tai kaip yra.- pasakau vyrui.

-Tu nori, sužinoti kieno ji dukra? Ar taip supratau tave? - linkteliu. - Zayn šitaip negaliu daryti. Juk tai pažeidimas. Sužinoję mane, atleis.

-Niekas nesužinos. Man tikrai reikia sužinoti.

-Gerai,- pasiduoda,- Sakyk vardą ir pavardė.

-Julia Cooper. Aš nežinau ar tai tikrai jos dukra. Tačiau aš tai turiu sužinoti.

-Luisa Cooper. Penkerių metų mergytę.- jis pasako. Bei pradeda kažko ieškoti stalčiuje. -Štai.- paduoda aplanką.

Perbėgu akimis per duomenis

Motina - Julia Cooper
Tėvas - David Cooper

Užmerkiu akis ir giliai atsidūstu. Taip ir žinojau, kad ji kažką slėpė nuo manęs. Tačiau tikrai nemaniau, kad tai bus vaikas.

-Kiek žinau, jos tėvas yra miręs.- pasako Jasper.

-Šita žinau, pats. Julia pati tai pasakė.- perbraukiu ranka per veidą.

-O apie Luisą, tyla tiesa?- jis paklausė ir aš linkteliu. - Kiekviena mama nori apginti savo vaiką. Ir pirmam pasitaikiusiam nepasakos apie tai.- jis pasako ir aš tik linkteliu.

<....>

Julia Cooper.

Kalbėjau telefonu su Hazel, kol į mano kabinetą neįsibrovė Malik.

-Aš tau vėliau paskambinsiu pasakau draugei,- ir pabaigiau pokalbį. Vaikino akys išdavė jo pyktį, kuris visiška mane gąsdino.

-Ar dėl Luisos manęs nepriimi?- jo klausimas išmuša mane iš vėžiu, jaučiu kaip rankos pradeda drebėti kaip ir kojos.  Burna lyg prisemta vandens ir nė žodžio negaliu ištarti jam.

-Iš kur žinai?- mano balsas drebėjo, lyg epušes lapelis.

-Dar kart tavęs klausiu. AR TAI DĖL LUISOS?- jo balso tonas kilo, mano kūnas dar labiau susirakino, žodžiai dingo kuriuos jam norejau pasakyti.

____________________

Gražaus, likusio sekmadienio!

PAMELAVAU.    BAIGTA Where stories live. Discover now