Sudėjau dukrai keletą rūbų į kuprinę. Šiandien ją pasiims David sesuo.Iš pradžių nelabai to norėjau, tačiau ji pasakė, kad su savo tėvais nebendrauja ir yra pasiilgusi mažosios princesės. Negalėjau jei neleisti susitikti su savo dukterėčia.
Laikrodis rodė beveik keturias valandas, kuomet išgirdau durų skambutį. Nieko nelaukusi nuėjau jas atidaryti, o už jų stovėjo mergina.
Jos rudi plaukai, buvo nušviesinti. O šalia jos stovėjo mažas berniukas kuris slėpėsi už jos kojų.
-Sveika, užeik.- įleidžiu merginą į vidų namų.
-Ačiū, kad leidai jei vykti pas mane,- Simon nusišypso ir apkabina mane. Nieko nelaukusi apkabinu merginą. Ji vienintelė mus palaikė. Palaikė mūsų santykius. Ji vienintelė mylėjo Luisa, ir neneigė, kad tai ne David vaikas.
-Jei reikia pakeisti aplinką.- pasakau merginai. - o kas šis mielas berniukas?
-Tai mano sūnus, David.- ji pasako ir aš sustingstu. Ji davė savo vaikui, brolio vardą.
-Luisa, mažute ateik. Atėjo teta Simon!- pasakau ir jaučiu kaip kambario durys garsiai užsitrenkė ir atbėgusi šoko į glėbį moters.
-Teta!- ji apkabino ją.
<....>
Simon su Luisa ir David namus apleido po maždaug dvidešimt minučių, todėl likusi viena namuose pasikviečiu Hazel.
Hazel pasirodo pas mane po nepilnų dviejų valandų. Merginos rankose tu buteliai vyno, kas mane nustebino.
Šiaip ji nėra didelė alkoholinių gėrimu mėgėja.
-Ačiū, kad atėjai.- pasakau jai ir ji tik atsidūsta.-Galvojau išprotėsiu namuose tarp keturių sienų.
-Kas nutiko?- paklausiu jos, ji tik nusiavusi batus nueina paskui mane į virtuvę.
-Mikas. Jis mane paliko, - atsidūsta. -Jis sušiktai mane paliko žinute.- ji atsisėda ant sofos.
-Duok man atidarytuvą, ir taurės.- ji pasako ir aš nuėjusi į virtuvę surandu atidarytuvą, bei paiimu dvi taures.
Grįžusi į svetainę paduodu jei atidarytuvą bei taures. Mergina atidaro vyno butelį ir pripildo taures raudonu skysčiu.
<....>
Mergina, išgėrė abu vyno butelius, kol aš išgėriau pirmąja savo taurę.
Paguldau ją ant sofos ir apkloju antklode.
Zayn Malik.
Laikrodis rodė beveik antrą valandą, tačiau man vis niekaip neišėjo užmigti. Pakilęs iš lovos spintoje susirandu trenigines kelnės apsimovęs jas išeinu iš balkoną pagrėbdamas cigaretes, bei telefoną.
Išėjęs į balkoną užsidegu cigaretę ir įtraukiu dūmų į plaučius. Pakartoju keletą kartų veiksmą ir pasiėmęs telefoną susirandu merginos numerį. Pirmiausia mintis šovė, jei paskambinti, tačiau pagalvojau, kad tikriausia ji jau miegą.
Nieko nelaukęs parašau merginai žinutę.
Nuo - Zayn Malik
Kam - Julia CooperAš tikrai, nenoriu tavęs gąsdinti. Noriu tik pasikalbėti su tavimi.
Išsiuntęs žinutę suprantu, kokį šūdą parašiau jei, tačiau jau daugiau nieko nepadarysiu.
Mano telefonui pranešus apie gautą pranešimą, pažvelgiu į jo ekraną. Švietė merginos vardas.
Nuo - Julia Cooper
Kam - Zayn MalikJei dar nemiegi, atvažiuok. Aš taip pat turiu su tavimi pasikalbėti.
Nieko nelaukęs greit išbėgu iš balkono prieš tai uždaręs balkono duris. Pasiėmęs megztini jį greit apsirengiu ir sustodamas prie durų pasiimu namų raktus bei automobilio. Telefonas gulėjo mano kelnių kišenėje, mano širdis drebėjo, dėl nežinomu priežasčių.
Įsėdęs į automobilį nieko nelaukęs nuvykstų prie merginos namų. Sustojęs šalia merginos laiptinės durų, pasiimu telefoną.
Nuo - Zayn Malik
Kam - Julia CooperAš jau šalia tavo namų. Išeisi ar man ateiti?
Parašau merginai žinute. Nesulaukęs merginos atsakymo pradėjau nerimauti, tačiau tik atsidarė laiptinės durys, mergina išeina įsivyniojusi save į pledą.
Atidarau jei dureles ir jį įsėda.
-Mums reikia pasikalbėti.- ji pasako.
-Taip reikia,- pasakau ir ji pradeda žaisti su savo pirštais. -Ar tau viskas gerai?- paklausiau merginos.
-Taip, tik nežinau nuo ko pradėti. - ji toliau žiūri į savo rankas.
-Pradėk nuo pradžių.- pasakau merginai.
______________________
Jei yra žmonių, kurie manęs vis dar neseka, prašau pasekit padėkit man surenkti 800 followerių!❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAMELAVAU. BAIGTA
Hayran KurguMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.