Zayn Malik.
Gulėjau lovoje ir vis mąsčiau, kodėl vakar šitaip padariau. Gerai ta mergina graži, patraukli. Tačiau ji visiškai ne mano tipo.
Tuo labiau ji jau buvo ištekėjusi, ir manau kažką slėpę nuo manęs. Ką dar turėsiu išsiaiškinti.
Glosčiau viena ranka šuns kailį kuri gulėjo šalia manęs. Zara. Jauna kalytė silpniausia iš vados. Nežinau kodėl, tačiau ji ta kuri man iš kart patiko ir žinojau, kad ji gyvens su manim.
Šiuo metu ji tarsi mane valdo, ji mane žadina, ir kartais erzina su savo elgesiu. Kaip sugriaužti batai, sudraskytos pagalvės ar vidurį nakties pradeda loti.
Zara galėtų miegoti 24 valandas per parą jei aš taip pat lovoje. Kiek namuose turejau futbolo kamuoliu tiek iš jų liko tik sudraskytu.
-Zara tingine, keliamės ir einam į lauką.- pasakau šuniui, bet ji tik toliau labiau prispaudė prie kaldros ir net nežadėjo keltis.
Išlipęs iš lovos nueinu į vonios kambarį. Įsijungiu vandenį duše ir laukiu kol nubėgs šaltas. Nekenčiu ledinio vandens. Jei gali leisti sau viską, tai galiu leisti ir karšto vandens dušą rytais.
Palaukes kol nubėgs ledinis vanduo nusirengiu pižamines kelnės su apatiniais ir metu į skalbiniu dėže.
Turiu būti tvarkingas, nes tvarkytoja ateina tik vieną kartą savaitėje. Nemėgstu kaip jie sukiojasi kai esu pats namuose, todėl nusprendžiau atsisakyti, visų tarnu tik liko vairuotojas ir į savaite vieną kartą ateina valytoja sutvarkyti.
<...>
Nusileidęs laiptais pasitvarkau kaklaraištį, kuris atrodė blogai. Sušiktai nemoku pats jo užsirišti. Visada tai padaro seserys arba mama. Bet jų visada nepriprašysiu to. Nusiėmęs kaklaraištį palieku jį ant spinteles.
Priėjęs prie kavos aparato paspaudžiau keletą mygtuku ir pakišu puodelį. Kelios sekundes ir karšta kava garuoja mano puodelyje.
Išgirdęs šuns keliamus garsus, tiksliau kaip Zaros nagai braižo parketą pakeliu akis ir pamatau šunį laukiantį kol atidarysiu terasos duris.
Vienas geras dalykas, didelis vieno aukšto namas, su vidiniu kiemu. Toliau nuo miesto. Geriausias sprendimas mano.
Išleidęs Zara uždarau duris ir geriu toliau kavą. Pažvelgiu į telefoną kurio ekrane švietė keletas praleistų Doniya skambučių. Užverčiu akis ir išgirdęs kaip vėl ateina pranešimas pažvelgiu į telefoną.
<Doniya>
Mama nori tave užmušti.
Prukšteliu nuo sesers žinutės. Palikęs nieko jei neatrašes. Pažiūriu dar keletą pranešimų, iš gmail"o.
Julia Cooper.
Rytas prasidėjo kaip ir visuomet. Nuvedžiau dukrą į mokyklą, o pati susitariau susitikti su Louis.
Įžengiau į kavinę ir apsidairau. Pamačius pažįstamus vaikino plaukus nueinu link staliuko.
Uždengiu rankomis jo akis. Ir jis pasimuisto.
-Juliaaa.- jis nutiesė A raidė. Patraukusi rankas apsikabinu jį.
-Kaip senai tave mažiau.- pasakau jam, o jo veide švietė ta pati šypsena, dėl kurios merginos tiesiog alpsta.
-Mažute, aš tavęs taip pogi pasiilgau. Galvojau visai pamiršai mane.- jis pasako. -Už sakiau tai latte.
-Ačiū. Pasakok kaip gyvenimas? Kas naujo fronte?- paklausiu jo.
-Ai žinai, mane. Kaip ir nieko naujo.- jis trūkteli pečiais. Keista.
-Ar tikrai ar meluoji?- prisimerkusi stebiu jį.
-Na, gerai atsirado mergina.
-Pas tave jų ir taip daug.- pavartau akis. Tu esi lyg mergina kekšė, tačiau šiuo atveju vaikinas.
-Ne. Mes jau kurį laiką bendraujame.- jis pasitvarko plaukus. -Ji manęs iš pradžių vengė. Ir atrodžiau jei mergišius.
-Tu toks ir esi. Mano vyresnis brolis, turintis mergišiaus pravardė.
-Baik! Daugiau nieko tau nebe sakysiu. - jis sukryžiuoja ranka ant stalo ir atsigėrė savo latte.
Su Louis kavinėje praleidome apie keletą valandų. Bandžiau iš jo išpešti merginos vardo, tačiau jis man jo nesakė. Neigdamas, kad tai dabar tebūna paslaptis, bet apie ją sužinosiu pirma ir mumis greitu laiku supažindins.
__________________________
Manau tikitės dalių su daugiau veiksmo, bet šiuo metu to veiksmo maža. Įdėjau ir truputį Zayn pozicijos, kad žinotumėt koks maždaug jis yra.
Ar reikia daugiau iš Zayn pozicijos dalių, ar palikim viską tik iš Julios?
ESTÁS LEYENDO
PAMELAVAU. BAIGTA
FanficMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.