Kepiau blynus, laukdama kol pabus Luisa su Zayn. Zayn šiandien nusprendė pasiimti išeigine ir pabūti namuose su mumis.
Įdėjusi keptuvę į kriauklę išgirdau kaip kažkas įeina į virtuvę. Apsisuku ir pamatau Luisa vaikino glėbyje.
-O aš jau ėjau jūsų žadinti.- nusišypsau ir padedu ant stalo blynus.
-Aš galiu priprasti kiekvieną rytą tave matyti virtuvėje, gaminant.- jis pasako ir pabučiuoja mano skruostą.
-Jei jau gyvensim kartu, teks priprasti.- nusijuokiu ir padedu puodelius su kava ir Luisai kakava.
Mums pavalgius, Zayn nuvežė Luisa į jos mokyklą, pranešdamas, kad dar turės kažkur užsukti.
Likau viena namuose su Zara. Sutvarkiusi virtuvę po pusryčių, atidariau terasos duris išleisdama šunį į lauką.
Zayn Malik.
Sustojęs šalia Luisos mokyklos, padėjau mergaitei išlipti iš automobilio ir paėmęs jos kuprinę nuėjome kartu į mokyklą.
Kol Luisa prie spintelės ruošėsi pro mums pradėjo keletas vaikų, kurie keistai žiūrėjo į Luisa. Luisa juos pamačiusi iš kart įsitempę ir jos rankos pradėjo drebėti. Ką tie vaikai jei daro?
-Parodysi kuri tavo klase?- paklausiu jos, o ji tik linkteli. Nuėję į klasę, Luisa paima iš mano rankų kuprinę ir nusineša prie savo suolo. Kai visi vaikai sėdėjo po du, o ši mergaitė sėdėjo klasės kampe viena.
-Aš esu Luisos klasės auklėtoja. Ar jūs Luisos dėde?- moteris priėjusi paklausė.
-Aš Luisos tėtis.- nesuprasdamas ką sakau pasakau moteriai, ir matau kaip ji sustingsta.
-Ar galėtume pasikalbėti? Už durų?- moteris manęs paklausė ir aš tik linkteliu. -Aš žinau, kad Luisos tėtis yra miręs.- moteris pasako.
-Mane labiau domina, tai kodėl Luisa bijo eiti į klasė, o pamačiusi vaikus iš karto pradėjo bijoti.- pasakau moteriai. - Ar klasėje iš jos kažkas tyčiojasi? O gal ją skriaudžia?
-Na šito nesu mačiusi, pati mergaitė nenori bendrauti su kitais vaikais.- pasako.
-Nereikia man tų nesąmonių. Puikiai žinau ją, ir kaip ši maža mergaite mėgsta kalbėti ir bendrauti.- pasakau mokytojai.
<...>
Grįžęs namo užgesinu automobilį ir ištraukęs raktelius išlipu pasimdamas dokumentus nuo sėdynes. Užrakinu automobilį ir nieko nelaukęs nueinu į namus.
Nusiavęs batus padedu juos į batinę. Nieko nelaukęs nueinu ieškoti Julios.
Merginą radau terasoje kartu su Zara.
-Mums reikia pasikalbėti apie Luisa.- pasakau jei padedamas viską ant kėdes.
-Ar ji kažką padarė?- ji lyg išsigąsta.
-Ne. Jei kažką vaikai sako ar daro mokykloje. Kai mudu abu buvome prie spintelių praėjo pro mums keli vaikai, ji juos pamačiusi išsigando, o kai nuėjome į klasę ji iš vis atrodo lyg bijotų jų visų. Manau mes jau šiandien turėtume ją pervesti į kita mokyklą. - pasakau merginai.
-Keletą kartų pati klausiau to jos klasės mokytojos, tačiau ji teigė, kad vaikai su ja bendrauja. - Julia atsidūsta.
-Turėsi nuvykti į mokyklą ir parašyti prašymą iš jos išeiti.- pasakau jei.- Negalim daugiau jos versti ten eiti kuomet ji nenori būti toje klasėje. Iš vis nesąmonė vasarą vaiką leisti į mokyklą.
-Zayn tai Anglijos tvarka, tu negali nuspręsti kada reikia eiti į mokyklą, o kada ne.- Julia perbraukė pirštais per plaukus.
-Ji iš vis dar per maža į mokyklą, su žaislais reikia žaisti, o ne raides mokintis.- kalbėjau toliau.
Julia Cooper.
-Zayn mudu nieko nepadarysime. Juk tai mokykla. Vaikai visi eina nuo tokio amžiaus.- pasakau jam atsistojusi apeinu stalą ir atsisėdu ant vaikino kelių.
-Nors ir nesu jos tėtis, vis tiek sakau, kad nesąmonė tokius mažus vaikus leisti į mokyklą. Kada jei prasidės atostogos?- Zayn uždeda rankas ant mano kojų.
-Liepos pirmą.- pasakau jam stebėdama jį.
-Iš vis vaikui mažai atostogų. Mes ją šiandien turim perrašyti į kitą mokyklą arčiau namų.- jis pasako.
-Gerai, Zayn.- pasakau jam.
-Kai mokytoja, paklausė kas aš esu Luisai. Aš netyčia pasakiau, kad tėtis.- jis nekaltai nusišypso, ir jaučiu kai mano veide atsiranda šypsena.
-Tačiau ji žinojo, kad meluoji tiesa?- jis linkteli.
-Bet tu žinai, kad ji man rūpi kaip dukra. Tikrai.- jis pasakęs apkabina mane. Zayn žodžiai ištirpdys mano širdį. Man taip gera, matyti jų draugiškus santykius.
____________________
Jei paliktumėte nuomonių, kokia jūsų nuomonę apie istorija, ir ko iš istorijos tikitės būčiau labai dėkinga!:)
Gero likusio sekmadienio!:)
YOU ARE READING
PAMELAVAU. BAIGTA
FanfictionMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.