2. Eight

300 17 2
                                    

6 mėnuo

-Kaip tau šita?- pirštu parodau į vieną iš daugelio loveliu kūdikiams.

-O kaip tau ta šalimais?- jis parodo į pilką lovytę.

-Man patinka.- pasakau priėjusi ir apžiūrėjusi ją. Kai Zayn sužinojo, kad tai bus sūnus jis visiškai pametė galvą dėl to. Vaikinas perdažė kambarį šalia mūsų miegamojo, visą baltai sakydamas, kad nori kad mažylis jaustųsi jaukiai ir nieko nebijotų.

-Tada šita ir perkam.- jis paėmės mane už rankos pradėjo vesti toliau. Mudu jau geras keletą valandų vaikščiojame po prekybos centra. Tiksliau po naujagimiu parduotuves ir ieškome daiktų kurių mums reikės.

Kai gimė Luisa tokiu dalyku dar tais laikais nebuvo. Nors gal ir buvo, tačiau ne mano piniginei buvo jie. Dabar sakiau Zayn, kad nereikia išlaidauti ant daiktų, tačiau atrodo lyg tai pasakiau sienai arba sau pačiai.

-Dar reikia kilimo, komodos ir fotelio,- eidamas vaikinas kalbėjo garsiai.

-Visas kambarys bus baltai pilkas?- paklausiu jo. Visiškai nesikišau į vaikino renkamus baldus ar jo norus. Nematau prasmės, kažką net sakyti į tai.

-Tau nepatinka? Nori mėlyno?- jis atsisuko į mane sustodamas.

-Ne, ne. Viskas gerai, tačiau aš galvoju gal ant sienos nupirkti šviečiančių žvaigždžių pakabinti?

-Gera mintis! Reikia paieškoti.- jis pasake ir nusivedė mane toliau.

<....>

-Manau reikia statyti prie šios sienos.- pasakau prieidama prie sienos, kuomet Zayn statė lovytę.

-Aš taip pat pagalvojau čia,- pasako jis ir atsistojęs pakėlė loveles šoną užfiksuodamas. Jis nieko nelaukęs ratukų pagalba atstūmė lovelę ir pastatęs užfiksavo ratukus, kad jie nesivažinėtų.

-Ar jau sugalvojai sūnaus vardą?- paklausiu jo. Zayn atsirėmęs rankomis į loveles šoną.

-Vis galvoju, kad sūnaus vardas turėtų būti iš L raidės. Tai galėtų būti mūsų vaikų vardo lyg tradicija.- jis pasako ir aš jį norėjau stipriai apkabinti dėl jo tokio pasakymo. Myliu ši vyrą dar labiau nei prieš daugiau nei vienuoliką mėnesiu.

-O Zayn!- nieko nelaukusi puolu jam į glėbį ir tvirtai jį apkabinu.

-Tačiau yra keli vardai kurie man patinka, ir apie kuriuos jau pagalvojau. Lucas Luke Levis Logan.

-Levis Javadd Malik.- pasakau ir matau kaip jo veide atsiranda plati šypsena.

-Javadd? Iš kur žinai tai?

-Aš viską žinau apie savo vyrą.- nusišypsau plačiai jam ir užmetusi savo ranką ant jo kaklo prisitraukiu jo veidą arčiau savęs. Nieko nelaukusi suglaudžiu mūsų lūpas, tačiau bučinys ilgai netruko kol mažasis Malik pradėjo lyg žaisdamas mane spardyti.

-Auch mažytį, mamytei skauda.- Zayn priglaudė savo veidą prie mano iškilusio pilvuko ir pabučiavo jį.

-Jis matomai supyko, kad mama pabučiavo tėti.- sukrizenu ir Zayn pradėjo su juo kalbėtis. Zayn kiekvieną vakarą kalba su mano pilvu, ir jam viską pasakoja. Jis teigia, kad sūnus viską girdi ir jis nori sukurti su juo tvirta ryšį.

Luisa - maža mergaite kuri be proto laukia savo broliuko. Ji nenustodama klausinėja, kada jis pagaliau gims ir kada jis galės su ją žaisti. Negaliu patikėti, kad pagaliau mūsų gyvenimas susitvarkė.

-Matomai jis nori mano dėmesio,- jis nusijuokė ir glostė.

-Rytoj turi atvežti vežimėlį ir vystymosi komoda.- pasakau jam. Jam tiek šie dalykai daug teikia laimės, kad norėčiau jam tai suteikti dar ne kartą. Zayn pats sakė, kad mažiausiai nori turėti bent 3 vaikus. Žinoma ir dėl daugiau nesupyktų.

-Pagaliau! Aš internete mačiau mielą arkliuką, kuri Užsakiau. Negalėjau jo nenupirkti.- vaikinas tyliai pasako ir aš pradedu garsiai juoktis.

-Eime geriau miegoti, jau lauke tamsu. Tikriausia ir Luisa jau miega.- pasakau jam ir paėmusi jo ranką išsivedu jį iš kambario.

_________________

NAUJAS DARBAS SU NIALL

NAUJAS DARBAS SU NIALL

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
PAMELAVAU.    BAIGTA Donde viven las historias. Descúbrelo ahora