Thirty - eight

348 27 1
                                    


Pirmiau paskaitykit ankstesnę dalį kas neskaitet!

Julia Cooper.

Visa naktį negalėjau sumerkti akių. Visos mintys buvo apie mus su Zayn.

Bandžiau save įtikinti, kad viskas bus gerai. Bandžiau sau įrodyti, kad santykiai per atstumą nėra jau taip blogai. Aš mintyse savęs jau nekenčiu.

Zayn ramiai miegojo šalia manęs, apkabinęs per liemenį. Jo tamsiai juodi plaukai krito jam ant akių. Pirštais nubraukiu plaukų sruoga nuo jo kaktos.

Jis atrodė toks nekaltas ir toks mielas. Jo skruostai įgavę rausva spalvą. Akys stipriai suspaustos, o lūpose šypnis.

Kaip žmones gali jo bijoti? Kartais pagalvoju, kad jis negalėtų, net musės nuskriausti.

Žinoma jo toks įvaizdis tik miegant.

<...>

-Mažyte ar miegojai?- Zayn pasitrina akis, kuomet aš padėjau pusryčius ant spinteles.

-Miegojau.- pameluoju jam.

-Ar tikrai? Man rodos tu meluoji.- jis atsisėda lovoje.

-Nemeluoju.- pasakau jam. Jis tik linkteli ir nieko man daugiau nesako.

-Kelinta lėktuvas?- paklausiu jo.

-Puse keturių.- jis pasako ir aš sukandu lūpą. Linkteliu.

-Mes dar turime laiko pabūti dviese. - jis pasako ir pradeda valgyti. Stebiu jį.

-Mes turim pasidaryti nuotraukų.- pasakau jam ir jis nusijuokdamas linkteli.

-Būtinai.- nusišypso jis.

-Kol tu valgai aš einu į vonią.- pasakau jam ir nieko nelaukusi, palieku vyrą vieną kambaryje.

Zayn Malik.

Keikiu save dėl savo tokio elgesio. Nekenčiu matyti kaip ji šitaip kenčia. Atrodo lyg atskiriu nuo savęs ją.

Bandau vis sau mintyse sakyti, kad tik tai metams. Bandau sau įrodyti, kad mudu tai galėsime iškęsti.

Kuo toliau to labiau bijau, kad ją turėsiu paleisti ir leisti merginai gyventi toliau. Nenoriu jei griauti gyvenimo, šitaip ją kankindamas.

Keikiu save, kad sutikau vykti į tą prakeikta Ameriką. Nesuprantu, kokiu velniu tai atrodė idealus planus pabėgti nuo visko.

Suvalgęs merginos padarytus pusryčius nunešu indus į virtuvę.

Louis Tomlinson.

-Aš vis dar nesuprantu ko tas Malik grūdasi į Ameriką.- pasakau Aspyn giliai atsidūsdamas.

-Tiesa sakant aš taip pat nesuprantu.- mergina paduoda Freddie sulčių pakelį.

-Nesuprantu ko jam maža. Kam tada norėti, kad Julia už jo tekėtų? - paklausiu Aspyn kuri tik trūkteli pečiais.

-Bus kaip bus. Bijau, kad ji kris į depresiją. Prieš keletą dienų, skambinau jai. Nelabai noriai kalbėjo. - pasako atsisėsdama ant mano kelių.

Stebėjau kaip Luisa su Freddie žaidė kaladėlėmis.

-Nežinau kaip ją paguosti reiks. Ji per dažnai praranda mylimus žmones.- pasakau ir apkabinu ją.

-Louis, mudu nieko nepadarysime. Tai Zayn pasirinkimas, jis turi nuspręsti pats ko nori. Džiugu, kad iš vis pranešė apie išvykimą. Net nenoriu pagalvoti apie tai, kad jai galėjo to nepasakyti ir išvykti į Amerika be žinios. Pavydžiui tik su laišku ar SMS žinute.- pasako man ir jaučiu kaip mano noras jį nužudyti kylą.

-Pamatysi, viskas bus gerai. Jie ilgai ir laimingai gyvens. Viskas bus gerai. Ne šiandien ne rytoj, bet bus. Pamatysi Tommo.- Aspyn pasakė ir aš tik linkteliu.

_____________

Negaliu patikėti, kad atostogos eina į pabaiga, kaip ir ši istorija🥲🕊🤍

PAMELAVAU.    BAIGTA Where stories live. Discover now