2. Seven

315 24 0
                                    

-Julia žiūrėk.- Zayn pirštu parodė į tolį kur Luisa sėdėjo ant poniuko, o šalia jos ėjo Zayn senelis.

-Kokia ji šaunuolė,- nusijuokiu ir uždedu ranka ant Zayn liemens, kuris glostė Aslo.

-Ar čia praleisdavai savo vasaras?- paklausiu jo.

-Visos mano vasaros ir atostogos praleistos buvo čia.- nusijuokia.- Žinai, kai gimė Safaa tėvai mus su seserimis išvežė čia, kad jie galėtų rūpintis Safaa, nes pagal mes labai trukdėm.- jis atsidūsta.

-Bet juk čia nebuvo labai blogai tiesa?

-Mums čia patiko. Ypač man. Buvau tikras kaimo vaikas. Saulė tik pakildavo ir aš jau eidavau šerti žirgu ar rinkti kiaušinius. - jis šypteli.

-Buvai seneliu vaikas tiesa?- jis tik nusijuokia ir linkteli.

-Ar galim pasakyti jiems, kad turėsim leliu?- paklausė jis ir aš plačia šypsena jam linkteliu.

-Žinoma sakyk. - pasakau ir mudu kartu nueinam link namo, kai Zayn pamiršo pasiimti cukraus gabaliukų.

-Vaikai čia jūs?- sušunka Zayn močiute.

-Taip Nanna.- Zayn balsas pasklinda ir aš nusišypsau.

-Tuoj bus vakariene!- ji pasako.

-Aš einu padėsiu tavo močiutei.- sukuždu į vaikino ausį ir pabučiuoju jo skruostą.

-Eik, o aš einu žiūrėti Luisos.- jis sukužda ir aš nueinu link garsų sklindančių iš virtuvės.

-Gal jums padėti?- paklausiu moters, kuri kažką įrintingai maiše.

-Oh vaikeli. Išgąsdinai.- ji pasako atsisukdama į mane. -Jei gali paiimk iš šaldytuvo vaisius ir nuplauk.- ji pasako ir aš tai padarau.

Sudedu vaisius supjaustytus į lėkšte ir pažvelgiu į ją.

-Kaip susipažinote su mano anūku?- ji nutraukė tylą, kuri iš ties erzino jau mane.

-Darbe, tiesa sakant ilgą laiką neprisileidau jo.- pasakau.

-Jis geras žmogus, tačiau jo charakteris nėra auksinis.- ji pasako lyg bandydama apginti savo anūką.

-Taip, jo charakteris sunkus, tačiau tuo pačiu ir žavi.- padedu ant stalo.

-O kaip jis reagavo į tavo dukterį? Juk jis visada buvo prieš moteris su vaikais.- ji pasako susimąsčiusi.

-Nebuvo labai laimingas, tačiau ji jam netrukdė. Luisa su Zayn labai gerai iškart sutarė.

-Zayn tėvai nebuvo maloniai patenkinti tiesa?- ji paklausė nusiplaudama rankas.

-Jie net nenorėjo to girdėti, Zayn seserys reagavo ramiai, o vat tėvai. Aiškino, kad esu ne jūsų klasės mergina ir dar su vaiku ant rankų.- pažvelgiu pro langą, kur matau Luisa su Zayn ir jo seneliu vaikštant.

-Aš matau kaip tavo akys blizga, kai kalbi ar žiūri į mano anūką. Gera tai matyti, paskutiniai jo santykiai pasibaigė tragiškai. - ji atsidūsta.

-Pasakojo Zayn apie tai. - pasakau moteriai.

-Ką aš pasakojau?- Zayn kūnas pasirodė tarpdury.

-Apie tavo vaikystę čia.- šypteliu ir jis priėjęs apkabino per liemenį.

-Močiute aš turiu tau naujieną.- pasako iis ir matau kaip ji įdėmiai į jį žiūri. Manau Zayn šiuo laikotarpiu retai savo laiką leidžia pas senelius, todėl jis čia važiuos dažniau.

-Kokia?- ji pasmalsauja ir aš nusišypsau.

-Tu būsi močiute.- jis pasako ir matau kaip Annos veide atsiranda plati šypsena, kuri sušildo mano širdį suprasdama, kad ji priims mūsų vaiką.

-Tikrai? Kaip aš nepastebejau!- ji suplojo rankomis ir nieko nelaukusi puole mus apkabinti.

-Senelis norėjo spirti man į užpakalį, tačiau šalia mūsų buvo Luisa ir nenorėjo jai rodyti blogo pavyzdžio.- jis nusijuokia.

PAMELAVAU.    BAIGTA Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang