Pažvelgiu į šalia savęs miegantį Zayn. Perbraukiu ranka per jo plaukus ir stebiu kai jis suraukę savo nosytę.
Apkloju jį labiau, ir stebiu. Nenorėdama jo pakelti ramiai guliu nejudėdama ir bandydama ko lėčiau kvėpuoti.
Vos mano pilve prasidėjo uraganas nuo Levis spardymo uždedu ranką ant savo pilvuko ir lėtai jį glostau.
-Kažkas neduoda ramybės?- gilus Malik balsas pasklido lovoje. Pakeliu galvą ir pažiūriu į jį.
-Šiandien matomai vėl jam aktyvi diena.- pasakau ir nusijuokiu kai šalia Zayn rankos atsiranda kojytės ar rankytės atspaudas.
-Jaučia tėti.- jis sukužda ir pabučiuoja mano kakta.
-Žinoma jaučia, kad tėtis jį myli.- nusišypsau dėl vaikino plačios šypsenos.
-Tėtis labai jus myli.- jis pasako ir aš jį pabučiuoju.
-Einu tau pusryčių,- pakilusi iš lovos pasakau jam. Jis tik linkteli ir atsigula ant pilvo. Nusišypsau.
Nuo kėdes pasiimu chalatą ir apsirengiu jį.
[...]
-Zayn!- garsiai sušaukiu kuomet jis sėdėjo prie kompiuterio ir žaidė kompiuteriu.
-Saule palauk.- jis net nepakeldamas akis pasako.
-Zayn,- pasakau dar kartą. Jis akimis perbėga nuo manęs iki kompiuterio ir lyg negirdėjęs toliau žaidė.
Piktai pakilusi nuo sofos palieku jį vieną. Mano hormonai verda. Verda ir mano kraujas. Kiek galima visada sėdėti prie kompiuterio arba telefono.
-Mažyte,- Zayn atsekė mane į miegamąjį.
-Mhm.- sumurmu.
-Nepyk. Ateik čia,- jis ištiesė rankas ir aš priėjusi prie jo buvau įtempta į jo glėbį.
-Aš stora, ir nebe graži.- pasakau jam greit. Net pati nepajaučiau kaip akyse pradeda kauptis ašaros.
-Ką? Ką tu čia dabar kalbi?- jis atsuku mane į save. Jaučiu kaip ašaros pradeda riedėti.
-Aš nebetraukiu tavęs.- verkdama pasakau jam. Jis tik nusijuokė ir apkabino mane.
-Nekalbėk nesąmonių. Tu patraukli. Labai patraukli.- jis pasako ir aš dar garsiau pradedu verkti.
-Tu meluoji. Nori, kad tik nustočiau verkti.- verkiu. Jis sukandes dantis nušluosto ašaras ir pažvelgė į mane.
-Kad daugiau tokiu nesąmonių negirdėčiau. Supratai?- piktai paklausė. Lėtai linkteliu ir nusišluostau ašaras, tačiau mintyse likęs faktas dar labiau sugraudina. Nejausdama dar labiau pradedu verkti.
Zayn pažvelgęs į mane apkabina ir pabučiuoja skruostą.
-Tavo hormonai mane šiandien išveš iš proto.- jis sumurma.
Zayn Malik.
Glosčiau Julia nugarą kol ji nusiramino ir užmigo mano glėbyje. Buvo visai nejuokinga matyti, kaip ji verkia dėl šitokiu nesąmonių.
Žinojau, kad moteris veikia hormonai, kad jie šitaip veikia jas tikrai nemaniau. Atsargiai paguldęs merginą apkloju ir pabučiavęs kaktą palieku ją ramiai miegoti.
Vos man išėjus iš kambario mane pasitiko Zara. Paglostė jos galvą nueinu į virtuvė. Paėmęs nuo stalo kompiuterį kurį palikau įsijungiu Google.
Įvedęs moters hormonai besilaukiant. Gavau dar didesnį šoka. Nesitikėjau, kad vieną akimirką moterys būna linksmos, o kita verkia iki negalėjomo.
Nusipurtęs nuo tokių minčių išjungiu loptopą ir užverčiu jį.
Atidaręs šaldytuvą nužvelgiu jo turinį. Nieko gero. Beveik tuščias. Visas spinteles ištikrau ir tai nieko gero neradau, be kruopų, makaronų ir kažkokiu trapučių.
-Kas per velnias?- sumurmiu ir nueinu atidaryti durų kurios skambėjo. Zara pradėjo garsiai loti, dėl ko aš nusikeikiau.
-Zara šha!- surėkiau ant šuns ir nuėjęs atidarau duris. Už jų ne kas kitas kaip mano šeima.
-Labas!- surėke Safaa ir aš giliai įkvepiau oro supratęs, kad dabar tikrai Julia bus atsikėlusi.
-Sveiki sveiki.- įleidžiu juos į namus. Didelis siurprizas juos matyti visus čia. Nuo tėčio mamos iki seserų.
-Tu vienas?- mama paklausė eidama link svetainės.
-Ne, Julia ką tik užmigo. - pasakau jai ir ji linkteli. Safaa Wali ir Doni atsisėda svetainėje ir Safaa pradeda glostyti Zara.
-Norit kavos arbatos?- paklausiu jų.
-Mes čia kitu reikalų.- tėtis pasako ir aš jau tai tikrai supratau. Jie juk be naudos nebūtų čia atėję.
-Klausau jūsų.- pasakau atsisėdęs į fotelį.
-Mes pagalvojome, kad Julia turi pasirašyti popierius, kad atsisako vaiko ir viso tavo turto.- mama pasako ir aš susiraukęs pažvelgiu į ją. Po velniais čia tikrai mano tėvai?
-Ką? Ar tau su galvą viskas gerai?
-Sūnau, tai bus geriausia ir tau ir tavo vaikui.- tėvas pasako.
-Zayn, kas čia vyksta?- išgirdęs balsą pamatau Julia stovinčią tarp durų su pledu ant pečių.
-Mažute, jie jau išeina.- pasakau, tačiau Julia akys išduoda, kad ji viska girdėjo ir mūsų laukia ilgas pokalbis.
Padėk dieve viską ištverti man vienam.
__________________
Ot tie pridirbo Zayn..:(
VOCÊ ESTÁ LENDO
PAMELAVAU. BAIGTA
FanficMeilės pinklės žlugsta, kai atsiranda trečias. Du žmones nesupranta, kad melas išskiria ir sugriauna viską iki pamatų.