2. Six

333 26 2
                                    

Mačiau koks Zayn laimingas yra mums išėjus iš ginekologo kabineto.

-Girdėjai ką sakė, daug vaisių, daržovių ir gryno oro.- pasako Zayn mums važiuojant automobiliu.

-Ar tu nori sužinoti mažylio lytį?- paklausiu Zayn.

-Tu nenori žinoti?- jis paklausė. Aš tik trūkteliu pečiais.

-Nežinau, galbūt tai galėtų būti didelis siurprizas mums abiems.- pasakau jam ir mačiau kaip jis susimąstė.

-Kaip pirksi rūbelius? Daiktus ir kitus reikiamus dalykus? O kambarys?- jis mane apipylė klausimais.

-Nemanau, kad reikia viską pirkti rožinius ar mėlynus rūbelius ar sienas dažyti tokia spalva.- jam pasakau.

-Na tame tu teisi, bet galėtume vardą išsirinkti iš anksto. - jis pasako.

-Mes ir taip galime vardą išsirinkti be lyties.- pažvelgiu pro langą.- Jei tu nori žinoti lytį, nieko tokio. Sužinosime kitą mėnesį.- pasakau jam. Ir jis tik linkteli. Gerai, tai buvo visiškai durnas mano sumanymas sužinoti vaiko lytį tik jam gimus.

-Manau, berniuko vardas galėtų būti Levi ar Lucas.- pasako sustodamas prekybos centro aikštelėje.

-Abu vardai gražus. Ir abu vardai tinka prie Luisos vardo.- šypteliu jam.

-Arba Lucas Levi Malik?- jis paklausė ir aš jam linkteliu.

-Ar tu nori sūnaus?- paklausiu jo.

-Nežinau atrodo, jaučiu jog tai bus berniukas.- jis pasako ir aš šypteliu ir atsisegu diržą.

Su Zayn nusiaubėme visą prekybos centra. Šiuo metu Zayn stumia link automobilio pilna vežimėlį prekių.

Atrodo jog mes ne tryse gyvename, o visa didelė šeimyna.

-Ką manai apie vardą Khai ar Isabella?- paklausiu įdedama lengvus maišelius.

-Khai gražus visai.- jis pasako ir sudėjęs viską nustumia vežimėlį į prekybos centrą.

Kitą dieną.

-Mamytę!- pramerkiu akis ir lovoje randu šokinėjančia Luisa.

-Luisa stok.- švelniai pasakau mergaitei. Žinant kokia ji greita ir kaip greit dėl pakelto balso pravirksta turiu save tramdyti.

-Mamyte kelkis! - ji vėl sušaukė ir aš atsisėdau lovoje.

-Na dabar gerai?- paklausiu jos pasitvarkydama pižama.

-Zayn sakė, kad kažkul važiuosim!- ji suplojo rankomis. Kodėl jis man vakar nieko neminėjo apie išvyka? Maniau savaitgalį praleisime ramiai namuose.

<...>

Visa laiką mums vykstant į Zayn senelių sodybą Luisa klausėsi kažkokios vaikinu grupes ir visa laiką dainavo.

-Mes jau čia.- Zayn sustojęs kieme užgesina automobilį. Rankomis perbraukiu per plaukus ir pažvelgiu į Luisa, kurios akyse matėsi begalinis džiaugsmas.

-Na pasiruošusi? - Zayn pažiūrėjo į Luisa ir ji tik linktelėjo. Išlipu iš automobilio ir prieinu prie Luisos ir Zayn.

-O Zayn!- moters balsas privertė atsisukti į moterį.

-Nanna! - jis nusišypsojo ir priėjęs apkabino moterį.

-Zayn vaikeli, pasiilgome tavęs.- ji nusišypsojo ir pabučiavo Zayn skruostą.

-Močiute, noriu tave supažindinti su Julia ir Luisa.- jis nusišypso ir parode ranka į Luisa kuri buvo apsikabinusi Zayn koją.

-Kai tavo mama pasako apie jas maniau, visai bus kitokios.- ji nusišypsojo.

-Malonu susipažinti aš Anna, bet galite mane vadinti Nanna.- ji nusišypsojo ir priejusi apkabino mane, o po to ir Luisa.

-Kur senelis?- Zayn.

-Tas senas dėdes tikriausia, garaže.- moteris nusijuokia.

-Jie taip su seneliu bendrauja.- Zayn pasako ir aš linkteliu. Luisa toliau stebėjo jį vis dar būdama apsikabinusi jo koją.

-Ar Aslo aptvare?- paklausė ir moteriai linktelėjus, Zayn pakelia mergina ir paėmęs mano ranką pradeda mane vestis.

-Tai mano žirgas.- Zayn paėmęs prancūziška batoną nuo lentynos atplėšę ir padavė  jį baltam žirgui.

-Galiu paglostyti?- Luisa paklausė.

-Žinoma, Duokš jam batono.- jis padavė tai mergaitei ir ji padavusi žirgui greit patraukė savo ranką.

-O vaikai! Aslo tavęs buvo jau pasiilgęs!- išgirdę balsą abu atsisukome į balso šaltini.

-Močiute sakė, kad tu garaže. - Zayn.

-Negalėjau praleisti progos ir nepamatyti tavo merginos.- jis pasako.- O kas ši daili maža mergaite? - jis paklausė pažiūrėdamas į Luisa.

-Tai Luisa. Julia dukra.- pasako Zayn ir jis plačiai nusišypso.

-Kokia miela! Eime aš tau parodysiu maža kumeliuką.- Zayn senelis ištiesė ranka Luisai ir ji pasimuisčiusi nubėgo link Zayn senelio.

-Ar ji nebijo žirgu ir šunų?- vyriškis paklausia.

-Ne nebijo.- nusišypsau ir jis linktelėjas nusivedė mergaite palikdamas mus du.

PAMELAVAU.    BAIGTA Where stories live. Discover now