2. Four

374 28 0
                                    

Zayn Malik.

-Taip Debora. Už sakyk man bilietą į Anglija. Ne rytoj, ne poryt, o šiandienai.- pasakau ji, tačiau ji vis kažką pasakydavo.

-Bet jum..- nutraukiau ją.

-Kurios tu dalies nesuprati? Ar aš kalbu kokia nors nesuprantama kalba? Noriu šiandien vakare jau būti Anglijoje.- pasakau ir palikęs ją vieną nueinu į savo kabinetą.

<...>

-Sveikas sugrįžęs namo.- Tomlinson sustodamas namų kieme pasakė. Vos man įlipus į jo mašina, trenkė per galvą, to jam neužteko ir dar keletą kartu trinktelėjo į pilvą ir rankas sakydamas, kad jis tai gali daryti.

-Oi tik nereik. Gerai ačiū Tommo ir  viso.- pasakau jam. Išlipęs išsiėmu lagaminus ir uždares automobilio bagažine nueinu namo.

Palaukęs kol Tomlinson apleis kiemą, nieko nelaukęs paskambinu durų skambučiu.

Julia Cooper.

Gulėjau lovoje žiūrėdama visokius juokingus video. Luisa jau kuris laikas miegojo savo kambaryje.

Suurzgiu kai suskamba durų skambuti. Bandau į tai nekreipti dėmesio, tačiau durų skambutis visiškai nenutyla, o tik dar labiau skamba.

Kaip žmones nesupranta, jei neateini tavęs galbūt nėra arba tu miegi?

Išlipusi iš lovos pasiemu nuo kėdes savo chalatą ir ji apsigobusi nusileidžiu laiptais žemyn.

Lauke taip buvo tamsu, kad nieko nesimatė. Nieko nelaukusi įjungiu šviesa lauke ir atrakinu duris.

-Ar žinot kiek dabar valandų?- piktai pasakau ir išgirdusi duslų juoką pakeliu akis.

-Atsiprašau, kad sutrukdžiau jūsų miega, tačiau reikėjo kažkur prisiglausti.- jis nusijuokia ir aš sau įsignybiu į ranka.

-Ar aš sapnuoju? Jei tai sapnas nenoriu pabusti.- sau garsiai pasakau ir girdžiu tik dar didesni juoką.

-Nesapnuoji mažute. - jis priėjęs apkabino mane. Kaip gera būti jo glėbyje. Atrodo lyg mano siela atsigavo.

-Prašau nepalik manęs daugiau.- pasakau jam akyse jausdama ašaras. Dieve tie hormonai mane veža.

-Napaliksiu. Eime nuo tu durų.- jis sukužda į lūpas ir aš linktelėjusi palaukiu kol Zayn susineš lagaminus į namų vidų.

-Kodėl nepranešiai, kad grįši?

-Norejau tau staigmeną padaryti. - pasako ir aš apsikabinu jį. Zayn pakelės mane nunešė į svetainę. -Luisa miega?

-Aišku miega, pažiūrėk kiek valandų jau.- sukuždu jam į kaklą ir palieku bučinį.

-Kaip tu jautiesi? Ar tavęs nekamuoja niekas?- jis paklausė apkabindamas mane.

-Viskas gerai, tik man trūko tavęs.- sukuždu jam.

-Žinau, mažyte. Nepaliksiu jūsų daugiau. Negaliu patikėti, kad po keletos mėnesiu turesim maža leliuką.- jis sukužda ir uždeda ranką ant pilvo, kuris jau kažkiek buvo paaugęs.

Kita dieną.

Nuskambėjus žadintuvui išlipu iš lovos. Rankomis perbraukiu per plaukus ir juos susirišu į kuodą.

Užsidėjusi chalatą nusileidžiu tyliai laiptais bandydama nepažadinti Zayn ir Luisos.

Zara gulėjo ant sofos, dėl ko šypteliu ir nuėjusi į virtuvę pradedu ruošti pusryčius.

Kol gaminau vaikinui omletą, o Luisai koše išgirdau kaip kažkuris leidžiasi laiptais, pagal žingsnius manau, kad tai Zayn.

-Mama Zayn glįžo!- sušuko Luisa kuri buvo rankomis apsikabinusi Zayn kaklą.

-Matau džiaugiesi, kad jis grįžo.- nusišypsau ir ji tik pradeda linksėti galvą.

Mums papusryčiavus Zayn nuvežė į mokyklą Luisa, kol aš likau namuose susitvarkyti.

<...>

Atsegu Zaros pavadėlį su petnešomis ir pakabinu. Nesinori pamesti ir ieškoti vėliau per visus namo ieškodama.

-Zayn?

-Miegamajam!- surėke vaikinas. Nusiavusi batus, pasikabinu paltą ir įkišu į rankovę savo šaliką ir kepurę.

Užlipu laiptais į viršu ir randu Zayn stovinti prie spintos be marškinėlių tik su džinsais.

-Ar tu ten kažką valgei? Atrodai sukūdęs.- pasakau jam nužvelgdama jį.

-Žinoma valgiau.- jis nusijuokia.

-Tikrai atrodai daug svorio numetęs.- pasakau jam ir jis tik trūkteli pečiais.

-Ar tavo lagaminus galiu iškrauti ar nori tai pats padaryti? - paklausiu jo. Vaikino lagaminai stovėjo šalia spintos, kas šiek tiek mane erzino. 

-Jei neturi daugiau veiklos. Žinoma gali.- jis priėjęs apsikabino mane iš nugaros.

-Luisa laiminga, kad tu grįžai.- pasakau jam. Mačiau jo akyse šypsena, kaip ir lūpose.

-Kai ją pažadinau, tai ji pradėjo šokinėti.- jis nusijuokė.

Šypsausi. Kaip aš juos du myliu. Dar vienas mažas žmogeliukas kuris mumis padarys dar laimingesnius atsiras po daugiau nei šešių mėnesiu.

-Zayn?

-Taip? - Jis.

-Tu tikrai nori vaiko? Gal tu to nenori- paklausiu jo pažvelgdama į jį.

PAMELAVAU.    BAIGTA Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang